Napisano 17 Marzec 200915 l LightRigger to skrypt symulujący efekt globalnej iluminacji wykorzystujący przy tym standardowego renderera Max'owego. Zachęcam do obejrzenia przykładowych filmów wideo. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=552
Napisano 17 Marzec 200915 l Widzę, że stare rendermanowe sztuczki trafiły do scanline. Jak dobrze pamiętam to tak Golluma oświetlali :).
Napisano 17 Marzec 200915 l A scaline juz naprawde odszedł w zapomnienie? odkad na pytanie "jak to dobrze oswietlic" pada jedna odpowiedz "vray" to troche tak. Ale jak trzeba zrobic animke ktora sie szybko liczy i nie mryga, to nagle sobie przypomna ;) w ogóle to strasznie mało interesujące podobnie jak ten komentaz :D
Napisano 17 Marzec 200915 l Odkąd na to pytanie odpowiedź brzmi 'VRay', co drugi pajac, który potrafi odhaczyć zakładkę GI, uważa się za mistrza oświetlenia... Metoda stara jak świat choć troszkę odkurzona względem LightMesh, którym zabawiałam się przy maxie 3, jeśli pamieć nie myli :D http://www.geocities.com/tony1001es/
Napisano 17 Marzec 200915 l nie myli:) czy to jest coś podobnie działającego jak plug do hdrshop i maya który z hdr robił wiele swiateł?
Napisano 17 Marzec 200915 l Tak, było też GI.Joe, czy jakoś tak, do Mayki swego czasu. Wszystkie działają na podobnej zasadzie, z tym, że w LightRigger widzę większą kontrolę nad tym wszystkim.
Napisano 18 Marzec 200915 l Odkąd na to pytanie odpowiedź brzmi 'VRay', co drugi pajac, który potrafi odhaczyć zakładkę GI, uważa się za mistrza oświetlenia... Zgadzam się.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto