Heads Hunter Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Hej ostatnio zabrałem się za robienie takiego potwora. W związku z tym, że same etapy modelowania są bardzo powierzchowne więc zwracam się do was o pomoc. Ogólnie powiedzcie mi co mogę poprawić na tym etapie. Nie długo dorobię paszczę z mackami oraz nogi.
khatake Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Trochę kwadratowy. Apoza tym niewiele więcej można powiedzieć bo nie wiele więcej wymodelowałeś;p
nocny drwal Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 jak na obecny poziom to masz za gęstą siatkę. dodatkowo kilka vertexów dziwnie leży nie po linii. napisz coś więcej, czy to ma być baza do dalszej edycji w zbrushu, czy jedziesz dalej w maxie?
duff Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Na podstawie tego tutka robiłeś http://www.free3dtutorials.com/modeling/3d-max/making-of-paragalis-part-1.php . Na twoim miejscu bym się nie martwił zrobiłeś już tyle to zresztą też już chyba sobie poradzisz, gorzej będzie z teksturą . 1
Heads Hunter Napisano 26 Marzec 2009 Autor Napisano 26 Marzec 2009 To nie będzie baza w Zbrushu, ponieważ wychodzę z założenia że zanim się wezmę za Zbrush'a to chcę dobrze posługiwać się 3ds Maxem. Chciałbym zrobić noge, konkretnie stopę. Poprostu mam ekstrudować i tyle czy macie może jakieś jeszcze inne wskazówki??
Camel Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Przesuwać werteksiki i nauczyć się zaawansowanych opcji modelówy :)
mafida Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Skasuj co drugiego loopa na tłowiu i kanty relaxem pociągnij bo kwadratowy trochę wyszedł;)Nogie możesz wyekstrudować ale łatwiej będzie chyba prostego cylindra dokleić i wyedytować ...Sposobów jest wiele.
psdmag Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 nie rozumiecie po prostu co autor chciał przekazać, nie znacie się na "sztuce" ot co... (dla mniej kumatych... "potwór"):P. pozdro.
Heads Hunter Napisano 26 Marzec 2009 Autor Napisano 26 Marzec 2009 Tych loopów jest tyle bo się wzorowałem na tym co robił autor tutoriala. Niedługo postaram się poprawiać wszystko według waszych wskazówek, dorobić nogi i wrzucę update.
nocny drwal Napisano 27 Marzec 2009 Napisano 27 Marzec 2009 to jest to o czym mówiłem na początku. co drugi loop na tułowiu niczego Ci nie definiuje. mówiąc prościej, jeżeli usuniesz co drugi loop, niczego nie stracisz z ogólnego kształtu. te linie wewnątrz nie są za nic odpowiedzialne, a komplikują Ci model, który na tym poziomie ciężko będzie Ci modelować.
Ania Napisano 27 Marzec 2009 Napisano 27 Marzec 2009 (edytowane) Tych loopów jest tyle bo się wzorowałem na tym co robił autor tutoriala. W tutorialu loopy służyły temu, żeby zaokrąglić model. U ciebie służą temu, żeby była ich taka ilość jak w tutorialu, ale nie zaokrąglają modelu ani nie spełniają żadnej innej funkcji, tak jak powiedział Nocny Drwal, są niepotrzebne. Są dodane zbyt szybko i za dużo ich. Dodawaj zawsze tylko jeden loop na raz, potem przesuwaj vertexy aż kształt pasuje, dopiero potem następnego. Tutorial nie jest najlepszy dla początkującego, ponieważ wiele kroków w polymodellingu jest przeskoczonych. Do tego dochodzi, że tamto to jest baza pod Zbrusha, przez co ma pewne właściwości (kwadratowe poly równej wielkości) których by się nie robiło gdyby to był normalny model tylko do maxa (a pisałeś że jeszcze nie chcesz się bawić w zbrusha a najpierw dobrze nauczyć maxa, co zresztą uważam za rozsądne) Edytowane 27 Marzec 2009 przez Ania 1
Heads Hunter Napisano 27 Marzec 2009 Autor Napisano 27 Marzec 2009 Aha czyli poprostu powinienem się pozbyć odpowiednich loopów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się