Napisano 26 Marzec 200915 l Hej ostatnio zabrałem się za robienie takiego potwora. W związku z tym, że same etapy modelowania są bardzo powierzchowne więc zwracam się do was o pomoc. Ogólnie powiedzcie mi co mogę poprawić na tym etapie. Nie długo dorobię paszczę z mackami oraz nogi.
Napisano 26 Marzec 200915 l Trochę kwadratowy. Apoza tym niewiele więcej można powiedzieć bo nie wiele więcej wymodelowałeś;p
Napisano 26 Marzec 200915 l jak na obecny poziom to masz za gęstą siatkę. dodatkowo kilka vertexów dziwnie leży nie po linii. napisz coś więcej, czy to ma być baza do dalszej edycji w zbrushu, czy jedziesz dalej w maxie?
Napisano 26 Marzec 200915 l Na podstawie tego tutka robiłeś http://www.free3dtutorials.com/modeling/3d-max/making-of-paragalis-part-1.php . Na twoim miejscu bym się nie martwił zrobiłeś już tyle to zresztą też już chyba sobie poradzisz, gorzej będzie z teksturą .
Napisano 26 Marzec 200915 l Autor To nie będzie baza w Zbrushu, ponieważ wychodzę z założenia że zanim się wezmę za Zbrush'a to chcę dobrze posługiwać się 3ds Maxem. Chciałbym zrobić noge, konkretnie stopę. Poprostu mam ekstrudować i tyle czy macie może jakieś jeszcze inne wskazówki??
Napisano 26 Marzec 200915 l Skasuj co drugiego loopa na tłowiu i kanty relaxem pociągnij bo kwadratowy trochę wyszedł;)Nogie możesz wyekstrudować ale łatwiej będzie chyba prostego cylindra dokleić i wyedytować ...Sposobów jest wiele.
Napisano 26 Marzec 200915 l nie rozumiecie po prostu co autor chciał przekazać, nie znacie się na "sztuce" ot co... (dla mniej kumatych... "potwór"):P. pozdro.
Napisano 26 Marzec 200915 l Autor Tych loopów jest tyle bo się wzorowałem na tym co robił autor tutoriala. Niedługo postaram się poprawiać wszystko według waszych wskazówek, dorobić nogi i wrzucę update.
Napisano 27 Marzec 200915 l to jest to o czym mówiłem na początku. co drugi loop na tułowiu niczego Ci nie definiuje. mówiąc prościej, jeżeli usuniesz co drugi loop, niczego nie stracisz z ogólnego kształtu. te linie wewnątrz nie są za nic odpowiedzialne, a komplikują Ci model, który na tym poziomie ciężko będzie Ci modelować.
Napisano 27 Marzec 200915 l Tych loopów jest tyle bo się wzorowałem na tym co robił autor tutoriala. W tutorialu loopy służyły temu, żeby zaokrąglić model. U ciebie służą temu, żeby była ich taka ilość jak w tutorialu, ale nie zaokrąglają modelu ani nie spełniają żadnej innej funkcji, tak jak powiedział Nocny Drwal, są niepotrzebne. Są dodane zbyt szybko i za dużo ich. Dodawaj zawsze tylko jeden loop na raz, potem przesuwaj vertexy aż kształt pasuje, dopiero potem następnego. Tutorial nie jest najlepszy dla początkującego, ponieważ wiele kroków w polymodellingu jest przeskoczonych. Do tego dochodzi, że tamto to jest baza pod Zbrusha, przez co ma pewne właściwości (kwadratowe poly równej wielkości) których by się nie robiło gdyby to był normalny model tylko do maxa (a pisałeś że jeszcze nie chcesz się bawić w zbrusha a najpierw dobrze nauczyć maxa, co zresztą uważam za rozsądne) Edytowane 27 Marzec 200915 l przez Ania
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto