Napisano 30 Marzec 200915 l Witam Mam pytanie czy ktoś mógł by przybliżyc mi sposób na tworznie realistycznych wizualizacji tzn jakich światł urzyć najlepiej i jakich rodzaju cieni , na bazie jakiego materiału najlepiej jest tworzyć materiały drewniane (lakierowane) z urzyciem map i nie tylko? jakiego rendera urzyć? nie jestem zaawansowanym grafikem a wręcz początkującym dlatego też prosił bym o wmiare szczegółowe i precyzyjne określanie różnych wskazuwek do w/w pytań.Korzystam z maxa 9-tki i o to moja pierwsza praca ocencie wytknijcie błedy i błagam poradzcie jak zrobic ładna wizualkę :|
Napisano 31 Marzec 200915 l Zanim zaczniesz sie zastanawiac o swiatla i cienie, to wymodeluj ta kuchnie z czegos wiecej niz paru boxow. Bo narazie zaden swiatlocien nie pomoze.
Napisano 31 Marzec 200915 l Autor mogli byście coś więcej powiedzieć na temat vray-a???Jak on ma sie do świateł , materiałów itp.
Napisano 31 Marzec 200915 l podstawy Mentala albo V-Raya xD a najpierw tutki o modelowaniu i wizualizowaniu...
Napisano 1 Kwiecień 200915 l Czytaj to a potem pytaj . http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=49 http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/ Na takie pytania, jak Ty zadajesz, odpowiada się na korepetycjach. Na forum musisz zadawać konkretne pytanie, najlepiej trudne żeby zainteresować innych użytkowników.
Napisano 2 Kwiecień 200915 l i Ewert ma rację. Jak opanujesz V-ray i poeksperymentujesz ze światłem i materiałami, przystąp do starannego modelowania oraz teksturowania a potem zajmij się preparingiem do renderu - setup światła i mtl :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto