Skocz do zawartości

3DS max - technika modelowania wanny


palmer

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

4 connecty od gory, 3 po bokach dla samej bazy ksztaltu, pozniej juz tylko dopasowywanie srodka a nastepnie extrude i dodatkowe connecty lub inset zeby dol byl ostrzejszy :)

Masz dobre referki wiec to tylko kwestia dopasowania vertexow :)

[+]

Tak na szybko

hartwellmini.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to ja ..ten gosc od jacuzzi :) - probuje sie specjalizowac w "sanitarce"

 

jacuzzi bylo bardziej "kanciaste", ten model posiada wiecej krzywizn wiec nie bardzo wiedzialem jak sie zabrac do tego.

 

Skoro jednak wypowiadacie sie ze nie jest to trudne i mozna zrobic to z "box'a" ....

 

(myslalem juz o nurbs'ach) ...

 

powoli wiec bede sie zabieral za ten model..

bede oczywiscie potrzebowal podpowiedzi wiec zagladajcie tutaj :)

 

pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yuup, to co hcpiter ci pokazal + turbosmooth i masz model. Tylko vertexy poprzeciagac w odpowiednie miesca.

 

Ktory sposob lepszy na dodawanie vertexow (obrys wewnetrznego ksztaltu) tak aby pozniej bylo latwiej pracowac z siatka ?

- za pomoca cut

-za pomoca edge->insert vertex

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a teraz jak dasz TS`a to nie sciagna sie te boki ?

[edit]

tak walsnie myslalem :D

W tym modelowaniu to chyba bardziej logiczne myslenie bedzie potrzebne i podstawy poly modelingu ;)

[edit2]

Doslownie 1minuta z zegarkiem:

234234.th.jpg

234234a.th.jpg

Ksztalt moze az tak z orginalem nie bliski ale to tylko kwestia dopasowania :)

Pozdrawiam

Edytowane przez hcpiter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam dylemat ktory sposob wybrac

sposob 1. box->editable poly->insert->extrude->scale->connect ->przesowanie vertexow aby dopasowac ksztalt gory a pozniej dna wanny

 

(jak gesta musi byc siatka aby uzyskac ladne krawedzie ...10x10 wystarczy ?)

 

wanna2.jpg

 

sposob 2. box->edit poly->connect (gesta siatka) -> przesowanie vertexow->extrude->przesowanie vetexow aby dopasowac ksztalt dna wanny

wanna1.jpg

 

w przykladzie drugim siatka ma 10x10 ...

 

nie jestem pewnien czy box'a nalezy zrobic connect tylko gornej powierzchni czy moze podzielic go na gesta siatke segmentow a poniej zamienic na editable poly ??...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności