Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, zabieram się właśnie za modelowanie mojego pierwszego samochodu - Delorean DMC z 1981.Wychowałem się na tym filmie a samochód ten darze dużym sentymentem. Mam prośbę o ocenę siatek i czy zmierzają w dobrym kierunku...

 

przechwytywaniewtrybiepi.th.jpg

przechwytywaniewtrybiepe.th.jpg

 

przechwytywaniewtrybiepp.th.jpg

przechwytywaniewtrybieps.th.jpg

 

 

chciałbym zrobić scenkę gdzie wehikuł ten jest w trakcie "przejazdu" do innego czasu w jakimś znanym Polskim miejscu...jeszcze nie wiem gdzie ale chciałbym żeby to gdzieś w Poznaniu było :) Też nasuwa się pytanie czy modelować to miejsce czy dać jako tło jakieś zdjęcie...

 

Referki

 

http://images.google.pl/images?hl=pl&q=delorean+dmc+1981&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&gbv=2

Edytowane przez cucsoniuss

  • Odpowiedzi 41
  • Wyświetleń 5,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

o takk uwielbiam tą serie zwlaszcza ten samochod powodzenia zycze narazie niezle to wyglada ;))

Napisano

Wyprzedziłes mnie :D Ja też zacząłem robić, ale brakowało mi motywacji by skonczyc :D No ale będe sledził progress ;) Ps. Tez uwielbiam ta serie a ta bryczką to bym sam pojeździł... Hehje tez planowalem zrobic scenke podczas "skoku" - niestety lenistwo wzieło górę ;)

Napisano

McFly are you chicken? ;) Zapowiada się ciekawie, powodzenia!

Napisano

Krzywo, po za tym miejscami za gęsto, a miejscami za rzadko.

Zeby nie zniszczyc sobie ulubionego pojazdu, uprzednio polecam przerobic ze 2-3 tutoriale o modelowaniu samochodow.

Edytowane przez Kr3tz

Napisano

imo delete i od nowa

siatka za gęsta, nierównomierna i wszędzie krzywo

a i tak na przyszłość to dawaj większe screeny bo mało na nich widać

Napisano
  • Autor

:[

no dobre w tym wszytkim jest to że to dopiero początek prac...bez skrupułów można usunąć.W sumie dlatego w tak wczesnym etapie prac dałem na forum żeby później już po fakcie się nie okazało że są rażące błędy..... Znalazłem lepsze blueprinty przejrzałem kilka tutorail i zaczynam od nowa. Wszyscy, którym ukradłem pomysł przepraszam

Napisano

nie poddawaj się na początku, jeśli nie jesteś pewien swoich możliwości to poćwicz jakies toturiale o modelowaniu samochodów, później praca nad tym Delorean'em będzie samą przyjemnością

Napisano
  • Autor

nie poddaje się. Pracuje nad nim, ale od nowa. Skoro okiem fachowców należny zacząć jeszcze raz...zaczynam jeszcze raz:)

Napisano

Wszyscy, którym ukradłem pomysł przepraszam

 

Spoko oko luz majonez - nic nie ukradłeś :D To myśmy (przynajmniej ja) spóźnili się przez lenistwo :D

 

Tak jak mówią, najlepiej przerób jakis obfity videotutek o modelowaniu bryki i wtedy porzadnie za DeLoreanka się wziąć :D Samochód klasyk i nie wypada go zepsuć ;) Pozdro i czekam na efekty :D

Napisano

No stary mam nadzieje że nie spierdzielisz roboty, w końcu ktos sie wziął za tą bryczkę z Back to the future, ja sie nie biorę, bo za cienki jestem jeszcze, keep working ziom i zapodawaj siaty chłopaki pomogą.

Napisano
  • Autor

No wiec "zapodaje" siate i szybki render

 

przechwytywaniewtrybiep.th.jpg

 

75447009.th.jpg

 

12233.jpg

lepiej?

Edytowane przez cucsoniuss

Napisano
  • Autor

qazwsx.jpg

 

Ogólnie myślałem że takie modelowanie samochodów jest prostsze:) Czekam na jakąś krytykę:)

ps. siatka lewej i prawej częsci nie jest jeszcze połacząna stad bugi na łaczeniu

Napisano

Witam serdecznie,

 

Milo widziec kolejnego zapalonego modelera samochodow :) Ja bym sie przyczpil siatki na nadkolach. Jak dla mnie jest za gesto i moglbys linie siatki rozkladac promieniscie a nie rownolegle jak masz to w tej chwili. Druga rzecz do jakiej bym sie przyczepil to bryla. Chodzi mi o to, ze lepiej Ci bedzie jesli wymodelujesz cala bryle samochodu, a pozniej dodasz kilka ciec i zdetachujesz elementy takie jak drzwi i okna. Jak dla mnie jest to zdecydowanie latwiejszy sposob no i oczywiscie wszystkie elementy beda ladnie pasowaly.

 

No i jak wszyscy zachecam Ciebie goraco do przerobienia kilku tutkow o modelowaniu aut, bys mial pojecie jak rozkladac siatke i jakich narzedzi uzywac.

 

Zycze powodzenia,

 

xaoo

 

P.S.

 

Bede monitorowal ten watek i sledzil Twoje postepy. Nie poddawaj sie!!

Napisano
  • Autor

Przyszły święta można się zacząć bawić...:)

 

asdasdmhy.th.jpg

 

qazwsx.th.jpg

 

z moich przemyśleń i z analizy sceny przeskoku http://www.youtube.com/watch?v=BytKSy8M4bk stwierdzam że wnętrze też będzie trzeba modelować. Światła dałem żeby zobaczyć jak bedzie to wyglądało. Brakuje wycieraczek z przodu, światła przeciwmgielnego i rury wydechowej...no i napisu na zderzaku tylnim. Bardzo prosze o ocene

Napisano

Scena do "przejścia w inny czas" w Poznaniu...Hymm polecam Hetmańską albo Głogowską :D Zrób po prostu zdjęcie tych ulic i montaż ;]

Napisano

ja mam takie małe pytanko czy do ztworzenia takiego autka jest ci potrzebny jakiś szkic lub taka podkładka do rysowania na kompie czy robisz to od podstaw w programie?

Życzę powodzenia i udanego modelowania

Napisano
  • Autor
Scena do "przejścia w inny czas" w Poznaniu...Hymm polecam Hetmańską albo Głogowską :D Zrób po prostu zdjęcie tych ulic i montaż ;]

 

Myślałem nad tą co biegnie z góry kolo starego browaru między browarem a pfc...myśle że jest tam możliwość osiągnięcia 88 mph no i ładne i rozpoznawalne miejsce...może czasem trafi to do Kulczyka i mi coś odpali ;)

 

p.s widziałem gdzieś kiedyś na tym forum jak się robi taki montaż ale teraz nie mogę znaleźć jakby ktoś miał jakieś info proszę o kontakt

Napisano
  • Autor

Stary rynek trochę nieralny...za mało tam miejsca za dużo bruku, ludzi...często wracam koło browaru z imprez i fajnie to w nocy wszytko wygląda....:)

 

ale najpierw muszę skończyć model później się sceną zajmę

 

eros146 - fajne to, ale pamiętam z tego forum super zrobioną Warszawę - samochód i tam było chyba wyjaśnione jak to się robi

Napisano
  • Autor

Witam po długiej przerwie. Ostatnio znalazłem trochę czasu wiec wziąłem się za DeLoreana. Ogólnie wszytko szło ok dopóki nie zacząłem bawić się materiałami. Wyszły wszystkie błędy w modelu ale w miarę swoich możliwości usunąłem większość z nich. Po wykonaniu rendera widzę jakiś błąd za przednim nadkolem no i kratka do wlotu powietrza się trochę "zamazała" Dałem Current Present - Medium a HSphr subdivision 800 (dać więcej?) Wnętrza (oprócz foteli) jak i całego oprzyrządowania do przenoszenia w czasie nie ruszałem to będzie kolejny etap mojej pracy. Czekam na krytykę zwłaszcza car-makerów:) Pozdrawiam

Kolejne rendery "w drodze"

 

deloreanv.th.jpg

Napisano

Szkoda ze taki mały. Przydal by sie 3x wiekszy. Patrzac na ten mozna powiedziec ze swiatla i ich material sa fajne. Felgi mogą tez byc spoko. Słupek i dach sa zrąbane i oba nadkola:( Daj wiekszy render i jasniejszy bo nie widac polowy autka.

Napisano
  • Autor

a co ze słupkiem i dachem jest nie tak? Nadkola "wymieniałem" z 5 razy i już więcej ich nie tykam. Render taki dałem bo bardziej mi chodzi o scenę (moment przeskoku w czasie) niż o sam model auta. Ma to być w nocy i na otwartym terenie dlatego właśnie tak

Napisano

lewy slupek patrzac na render pokazuje ze jest on cienki jak papier i dach tez. A po prawym widac ze jest krzywy(zweza sie w srodkowej czesci) na dachu masz jakis kant przez cala dlugosc miedzy slupkami. nie ma uszczelki na szczycie szyby. spojrz w referke i zobacz jak slupki lacza sie z maską. Z nadkolami wystaczy ze dasz dwa chumfery i bedzie ok. wazne zeby nie byly takie spiczaste tylko byla ta scianka jak w prawdziwym DeLoreanie

Napisano
  • Autor

Kolejny update.

 

qazq.th.jpg

 

16457956.th.jpg

 

ma ktoś może jakiś tutorial jak wstawić obiekty 3d (w tym wypadku samochód) w jakieś tło ze zdjęcia tak żeby to w miarę realistycznie wyglądało. Chce zobaczyć na czym to polega. Bo mam dylemat czy modelować otoczenie czy pójść na łatwiznę i wstawić zdjęcie bądź mapę HDRI

Napisano
  • Autor

delom.jpg

 

Witam, mam problem przy dodaniu zdjęcia jako enviroment dodaje mi elementy tego zdjecia jako odbicie w karoserii...np linie na drodzę. Da się to jakoś tak zrobić żeby to się nie odbijało?

 

Drugi problem to za bardzo nie wiem jak zrobić te wszystkie błyski powstające podczas skoku w czasie. Vraylightmaterial nie wchodzi chyba w grę. Nie znam jeszcze adobe after effects czy da sieto tam w łatwy i przystępny sposób zrobić?

Napisano

Nie wiem jak w Vray, ale w mentalu ja dodaje mapę hdri w enivorment materiału karoseri, a tę główną z którą montuję scenę wyłączam dla odbić etc.

Napisano

dołaczam sie z prosba przy okazji o odpowiedz na pytanie jak wylaczyc odbicia back ground na materialy w v ray!!

Napisano
  • Autor

Witam ponownie. Cały czas męczę się z tym problemem i ni ch.ja...Dało fajny efekt jak dałem do Environment mapę hdri (jakąś darmową) ale niestety nie mam takiej mapy miesjca które chciałbym użyć w scenie. Ponaiwam prośbę jak wyłączyć odbicia background (jako bitmapa) na materiały w v ray

Napisano

cucsoniuss, idź tam pod browar zrób zdjęcie dookoła siebie i zrób sam mapę hdri ;)

Napisano
  • Autor

z tego co wiem to trzeba mieć do tego kule...bo taką zwykłą cyfróweczką to mogę jedynie perspektywę zrobić, a tak poza tym chciałbym wiedzieć jak to się robi

Napisano
  • Autor

Witam ponownie. Wysyłam to co przyniosły moje niekończące się boje z tym samochodem. Pierwszy render zrobiłem tylko tak na otarcie łez no i jakoś wygląda

delorean.th.jpg

 

Chciałbym osiągnąć coś takiego

skoks.th.png

Ale wychodzi TO......

gotowez.th.jpg

 

Przede wszystkim doszedłem do wniosku że ta scena wygląda tylko tak fajnie na filmie:) tzn jak jest w ruchu. Sam kadr nie za bardzo - musiały być same światła. Wybrałem moment rozpoczęcia przeskoku gdzie jest ich dość mało. Ale i tak mi się to nie podoba. Już wyczerpałem wszystkie swoje możliwości. Co zrobić by "jakoś" to wyglądało?

Napisano

siema

 

moze cos w tym stylu, troche cs'a, takie naszybko tylko przeslanie chce pokazac, pozdro..... :D

 

gotowez2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności