cucsoniuss Napisano 2 Kwiecień 2009 Napisano 2 Kwiecień 2009 (edytowane) Witam, zabieram się właśnie za modelowanie mojego pierwszego samochodu - Delorean DMC z 1981.Wychowałem się na tym filmie a samochód ten darze dużym sentymentem. Mam prośbę o ocenę siatek i czy zmierzają w dobrym kierunku... chciałbym zrobić scenkę gdzie wehikuł ten jest w trakcie "przejazdu" do innego czasu w jakimś znanym Polskim miejscu...jeszcze nie wiem gdzie ale chciałbym żeby to gdzieś w Poznaniu było :) Też nasuwa się pytanie czy modelować to miejsce czy dać jako tło jakieś zdjęcie... Referki http://images.google.pl/images?hl=pl&q=delorean+dmc+1981&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&gbv=2 Edytowane 5 Kwiecień 2009 przez cucsoniuss
tutomash Napisano 2 Kwiecień 2009 Napisano 2 Kwiecień 2009 o takk uwielbiam tą serie zwlaszcza ten samochod powodzenia zycze narazie niezle to wyglada ;))
Mr_SAN Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 Wyprzedziłes mnie :D Ja też zacząłem robić, ale brakowało mi motywacji by skonczyc :D No ale będe sledził progress ;) Ps. Tez uwielbiam ta serie a ta bryczką to bym sam pojeździł... Hehje tez planowalem zrobic scenke podczas "skoku" - niestety lenistwo wzieło górę ;)
jimi Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 McFly are you chicken? ;) Zapowiada się ciekawie, powodzenia!
Kr3tz Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 (edytowane) Krzywo, po za tym miejscami za gęsto, a miejscami za rzadko. Zeby nie zniszczyc sobie ulubionego pojazdu, uprzednio polecam przerobic ze 2-3 tutoriale o modelowaniu samochodow. Edytowane 3 Kwiecień 2009 przez Kr3tz
Sebastian Ozga Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 Też chciałem go modelować, może kiedyś... Pokazuj modele i siatki bez TurboSmooth, bo mylące to jest :)
Thunder Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 imo delete i od nowa siatka za gęsta, nierównomierna i wszędzie krzywo a i tak na przyszłość to dawaj większe screeny bo mało na nich widać
cucsoniuss Napisano 3 Kwiecień 2009 Autor Napisano 3 Kwiecień 2009 :[ no dobre w tym wszytkim jest to że to dopiero początek prac...bez skrupułów można usunąć.W sumie dlatego w tak wczesnym etapie prac dałem na forum żeby później już po fakcie się nie okazało że są rażące błędy..... Znalazłem lepsze blueprinty przejrzałem kilka tutorail i zaczynam od nowa. Wszyscy, którym ukradłem pomysł przepraszam
tutomash Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 nie poddawaj się na początku, jeśli nie jesteś pewien swoich możliwości to poćwicz jakies toturiale o modelowaniu samochodów, później praca nad tym Delorean'em będzie samą przyjemnością
cucsoniuss Napisano 3 Kwiecień 2009 Autor Napisano 3 Kwiecień 2009 nie poddaje się. Pracuje nad nim, ale od nowa. Skoro okiem fachowców należny zacząć jeszcze raz...zaczynam jeszcze raz:)
Mr_SAN Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 Wszyscy, którym ukradłem pomysł przepraszam Spoko oko luz majonez - nic nie ukradłeś :D To myśmy (przynajmniej ja) spóźnili się przez lenistwo :D Tak jak mówią, najlepiej przerób jakis obfity videotutek o modelowaniu bryki i wtedy porzadnie za DeLoreanka się wziąć :D Samochód klasyk i nie wypada go zepsuć ;) Pozdro i czekam na efekty :D
rynio1982 Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 No stary mam nadzieje że nie spierdzielisz roboty, w końcu ktos sie wziął za tą bryczkę z Back to the future, ja sie nie biorę, bo za cienki jestem jeszcze, keep working ziom i zapodawaj siaty chłopaki pomogą.
cucsoniuss Napisano 4 Kwiecień 2009 Autor Napisano 4 Kwiecień 2009 (edytowane) No wiec "zapodaje" siate i szybki render lepiej? Edytowane 5 Kwiecień 2009 przez cucsoniuss
cucsoniuss Napisano 5 Kwiecień 2009 Autor Napisano 5 Kwiecień 2009 Ogólnie myślałem że takie modelowanie samochodów jest prostsze:) Czekam na jakąś krytykę:) ps. siatka lewej i prawej częsci nie jest jeszcze połacząna stad bugi na łaczeniu
xaoo Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 Witam serdecznie, Milo widziec kolejnego zapalonego modelera samochodow :) Ja bym sie przyczpil siatki na nadkolach. Jak dla mnie jest za gesto i moglbys linie siatki rozkladac promieniscie a nie rownolegle jak masz to w tej chwili. Druga rzecz do jakiej bym sie przyczepil to bryla. Chodzi mi o to, ze lepiej Ci bedzie jesli wymodelujesz cala bryle samochodu, a pozniej dodasz kilka ciec i zdetachujesz elementy takie jak drzwi i okna. Jak dla mnie jest to zdecydowanie latwiejszy sposob no i oczywiscie wszystkie elementy beda ladnie pasowaly. No i jak wszyscy zachecam Ciebie goraco do przerobienia kilku tutkow o modelowaniu aut, bys mial pojecie jak rozkladac siatke i jakich narzedzi uzywac. Zycze powodzenia, xaoo P.S. Bede monitorowal ten watek i sledzil Twoje postepy. Nie poddawaj sie!!
Sebastian Ozga Napisano 6 Kwiecień 2009 Napisano 6 Kwiecień 2009 Miejscami jest troszkę nierówno, ale widać, że to Delorean a o to właśnie chodzi. Jedziesz dalej!
cucsoniuss Napisano 10 Kwiecień 2009 Autor Napisano 10 Kwiecień 2009 Przyszły święta można się zacząć bawić...:) z moich przemyśleń i z analizy sceny przeskoku http://www.youtube.com/watch?v=BytKSy8M4bk stwierdzam że wnętrze też będzie trzeba modelować. Światła dałem żeby zobaczyć jak bedzie to wyglądało. Brakuje wycieraczek z przodu, światła przeciwmgielnego i rury wydechowej...no i napisu na zderzaku tylnim. Bardzo prosze o ocene
Eddy__ Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 nooo bd obserwował :D widzę kolega z poznania :) powodzonka :)
kłapouchy Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 Scena do "przejścia w inny czas" w Poznaniu...Hymm polecam Hetmańską albo Głogowską :D Zrób po prostu zdjęcie tych ulic i montaż ;]
Lukasz 88 Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 ja mam takie małe pytanko czy do ztworzenia takiego autka jest ci potrzebny jakiś szkic lub taka podkładka do rysowania na kompie czy robisz to od podstaw w programie? Życzę powodzenia i udanego modelowania
indian Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 do zatrzymania proporcji potrzebne są tak zwane blueprinty, widoki obiektu z różnych perspektyw np. http://www.the-blueprints.com/
cucsoniuss Napisano 12 Kwiecień 2009 Autor Napisano 12 Kwiecień 2009 Scena do "przejścia w inny czas" w Poznaniu...Hymm polecam Hetmańską albo Głogowską :D Zrób po prostu zdjęcie tych ulic i montaż ;] Myślałem nad tą co biegnie z góry kolo starego browaru między browarem a pfc...myśle że jest tam możliwość osiągnięcia 88 mph no i ładne i rozpoznawalne miejsce...może czasem trafi to do Kulczyka i mi coś odpali ;) p.s widziałem gdzieś kiedyś na tym forum jak się robi taki montaż ale teraz nie mogę znaleźć jakby ktoś miał jakieś info proszę o kontakt
kłapouchy Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 Spróbuj tego: http://max3d.pl/tut.php?id=16
kłapouchy Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 Na Starym rynku... Za dużo dziwnych tam budowli xD
cucsoniuss Napisano 12 Kwiecień 2009 Autor Napisano 12 Kwiecień 2009 Stary rynek trochę nieralny...za mało tam miejsca za dużo bruku, ludzi...często wracam koło browaru z imprez i fajnie to w nocy wszytko wygląda....:) ale najpierw muszę skończyć model później się sceną zajmę eros146 - fajne to, ale pamiętam z tego forum super zrobioną Warszawę - samochód i tam było chyba wyjaśnione jak to się robi
makak Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 http://max3d.pl/tut.php?id=16 :)) może o to ci chodzi? http://www.maxoncomputer.com/tutorial_detail.asp?tutorialID=243
cucsoniuss Napisano 25 Maj 2009 Autor Napisano 25 Maj 2009 Witam po długiej przerwie. Ostatnio znalazłem trochę czasu wiec wziąłem się za DeLoreana. Ogólnie wszytko szło ok dopóki nie zacząłem bawić się materiałami. Wyszły wszystkie błędy w modelu ale w miarę swoich możliwości usunąłem większość z nich. Po wykonaniu rendera widzę jakiś błąd za przednim nadkolem no i kratka do wlotu powietrza się trochę "zamazała" Dałem Current Present - Medium a HSphr subdivision 800 (dać więcej?) Wnętrza (oprócz foteli) jak i całego oprzyrządowania do przenoszenia w czasie nie ruszałem to będzie kolejny etap mojej pracy. Czekam na krytykę zwłaszcza car-makerów:) Pozdrawiam Kolejne rendery "w drodze"
GrześDuro Napisano 25 Maj 2009 Napisano 25 Maj 2009 Szkoda ze taki mały. Przydal by sie 3x wiekszy. Patrzac na ten mozna powiedziec ze swiatla i ich material sa fajne. Felgi mogą tez byc spoko. Słupek i dach sa zrąbane i oba nadkola:( Daj wiekszy render i jasniejszy bo nie widac polowy autka.
cucsoniuss Napisano 25 Maj 2009 Autor Napisano 25 Maj 2009 a co ze słupkiem i dachem jest nie tak? Nadkola "wymieniałem" z 5 razy i już więcej ich nie tykam. Render taki dałem bo bardziej mi chodzi o scenę (moment przeskoku w czasie) niż o sam model auta. Ma to być w nocy i na otwartym terenie dlatego właśnie tak
GrześDuro Napisano 25 Maj 2009 Napisano 25 Maj 2009 lewy slupek patrzac na render pokazuje ze jest on cienki jak papier i dach tez. A po prawym widac ze jest krzywy(zweza sie w srodkowej czesci) na dachu masz jakis kant przez cala dlugosc miedzy slupkami. nie ma uszczelki na szczycie szyby. spojrz w referke i zobacz jak slupki lacza sie z maską. Z nadkolami wystaczy ze dasz dwa chumfery i bedzie ok. wazne zeby nie byly takie spiczaste tylko byla ta scianka jak w prawdziwym DeLoreanie
cucsoniuss Napisano 26 Maj 2009 Autor Napisano 26 Maj 2009 Kolejny update. ma ktoś może jakiś tutorial jak wstawić obiekty 3d (w tym wypadku samochód) w jakieś tło ze zdjęcia tak żeby to w miarę realistycznie wyglądało. Chce zobaczyć na czym to polega. Bo mam dylemat czy modelować otoczenie czy pójść na łatwiznę i wstawić zdjęcie bądź mapę HDRI
cucsoniuss Napisano 19 Czerwiec 2009 Autor Napisano 19 Czerwiec 2009 Witam, mam problem przy dodaniu zdjęcia jako enviroment dodaje mi elementy tego zdjecia jako odbicie w karoserii...np linie na drodzę. Da się to jakoś tak zrobić żeby to się nie odbijało? Drugi problem to za bardzo nie wiem jak zrobić te wszystkie błyski powstające podczas skoku w czasie. Vraylightmaterial nie wchodzi chyba w grę. Nie znam jeszcze adobe after effects czy da sieto tam w łatwy i przystępny sposób zrobić?
kłapouchy Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 Nie wiem jak w Vray, ale w mentalu ja dodaje mapę hdri w enivorment materiału karoseri, a tę główną z którą montuję scenę wyłączam dla odbić etc.
cucsoniuss Napisano 19 Czerwiec 2009 Autor Napisano 19 Czerwiec 2009 ok, a wie ktoś jak w vray wyłączyć główną mapę dla odbić?
plasti Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 dołaczam sie z prosba przy okazji o odpowiedz na pytanie jak wylaczyc odbicia back ground na materialy w v ray!!
cucsoniuss Napisano 27 Czerwiec 2009 Autor Napisano 27 Czerwiec 2009 Witam ponownie. Cały czas męczę się z tym problemem i ni ch.ja...Dało fajny efekt jak dałem do Environment mapę hdri (jakąś darmową) ale niestety nie mam takiej mapy miesjca które chciałbym użyć w scenie. Ponaiwam prośbę jak wyłączyć odbicia background (jako bitmapa) na materiały w v ray
Eddy__ Napisano 27 Czerwiec 2009 Napisano 27 Czerwiec 2009 cucsoniuss, idź tam pod browar zrób zdjęcie dookoła siebie i zrób sam mapę hdri ;)
cucsoniuss Napisano 27 Czerwiec 2009 Autor Napisano 27 Czerwiec 2009 z tego co wiem to trzeba mieć do tego kule...bo taką zwykłą cyfróweczką to mogę jedynie perspektywę zrobić, a tak poza tym chciałbym wiedzieć jak to się robi
cucsoniuss Napisano 19 Lipiec 2009 Autor Napisano 19 Lipiec 2009 Witam ponownie. Wysyłam to co przyniosły moje niekończące się boje z tym samochodem. Pierwszy render zrobiłem tylko tak na otarcie łez no i jakoś wygląda Chciałbym osiągnąć coś takiego Ale wychodzi TO...... Przede wszystkim doszedłem do wniosku że ta scena wygląda tylko tak fajnie na filmie:) tzn jak jest w ruchu. Sam kadr nie za bardzo - musiały być same światła. Wybrałem moment rozpoczęcia przeskoku gdzie jest ich dość mało. Ale i tak mi się to nie podoba. Już wyczerpałem wszystkie swoje możliwości. Co zrobić by "jakoś" to wyglądało?
plasti Napisano 19 Lipiec 2009 Napisano 19 Lipiec 2009 siema moze cos w tym stylu, troche cs'a, takie naszybko tylko przeslanie chce pokazac, pozdro..... :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się