Chrupek Napisano 27 Maj 2009 Autor Napisano 27 Maj 2009 pressenter: robie na Quad Q9300 2.5GHz W zasadzie on po 2 godz. już jest spoko, ale ja lubię go troche potrzymać ;) Wersja jest stara z 2008r.
Chrupek Napisano 27 Maj 2009 Autor Napisano 27 Maj 2009 (edytowane) coś w granicach 800X600 tak wygląda po 30 min. Edytowane 28 Maj 2009 przez Chrupek
Chrupek Napisano 28 Maj 2009 Autor Napisano 28 Maj 2009 (edytowane) Skończyłem... niestety zapomniałem odsunąć bidet i takie tam :/ Edytowane 28 Maj 2009 przez Chrupek
KaeMS Napisano 28 Maj 2009 Napisano 28 Maj 2009 To co się wala pod zlewem to szpilki ? Chymm, chyba do ciebie dołączę z tymi testami :) Całkiem spoko, choć nudno.
Chrupek Napisano 28 Maj 2009 Autor Napisano 28 Maj 2009 to nie moje, ja nosze białe :D wiem, że nudno, ale nie chce mi się dłubać, ani w scenach, ani w materiałach. Wracam teraz do wcześniejszych scen z tego wątku i spojrze krytycznym okiem na to. Portfolio mi wyschło, trzeba się spieszyć ;) A na koniec zrobię exteriora - kiedyś musi być ten pierwszy raz :-)
pressenter Napisano 28 Maj 2009 Napisano 28 Maj 2009 Hmm, możesz rzucić ustawieniami lustra, bo u mnie wygląda to tak: i efekt jest taki: Jak widzisz, masa ciapek na lustrze. Ze szkłem na prysznicu już sobie poradziłem, ale lustra nie mogę opanować. A, i mógłbyś sprecyzować jaką masz wersję? ;)
Chrupek Napisano 28 Maj 2009 Autor Napisano 28 Maj 2009 (edytowane) tu masz wersję: a tu lustro: http://www.patart.com.pl/elven/pic/mirror.rar ps. nie używaj ceramiki ze strony Fraya, bo jest zbyt matowa, ja zrobiłem sobie taką: http://www.patart.com.pl/elven/pic/ceramika.rar i postaw niewidzialne dla kamery światło przy ceramice, a nabierze sexapeal'u ;) Edytowane 28 Maj 2009 przez Chrupek
zdeno Napisano 31 Maj 2009 Napisano 31 Maj 2009 wygląda na to że bardziej problemem są światła za szkłem niż sam materiał lustra. dielektryki dają dużą kaustykę która robi taki koszmarny szum w biasedowych silnikach . wszędzie radzą aby nie oświetlać scen za pomocą świateł schowanych w szklanych kloszach a jak już to wyłączyć je z pod wpływu GI
Chrupek Napisano 5 Czerwiec 2009 Autor Napisano 5 Czerwiec 2009 próbuję Mentalem zbliżyć się do Fry'ja... co o tym myślicie? Na górze Mental, na dole Fryrender.
KaeMS Napisano 5 Czerwiec 2009 Napisano 5 Czerwiec 2009 Nie wiem jak to sie mentalu nazywa ale przydaloby sie wiecej swiatla w environment dac.
Chrupek Napisano 5 Czerwiec 2009 Autor Napisano 5 Czerwiec 2009 (edytowane) KaeMS: masz na myśli obrazek, czy światełko tzw. Ambient żeby doświetlić wszystko? Edytowane 5 Czerwiec 2009 przez Chrupek
patry Napisano 5 Czerwiec 2009 Napisano 5 Czerwiec 2009 W wersji "Mentalowej" masz dużo za mocny shading ;) A, i winietowanie też mógłbyś troszkę osłabić.
Touch Napisano 5 Czerwiec 2009 Napisano 5 Czerwiec 2009 Wydaję mi się, że niepotrzebnie przepalałeś tło, choć delikatnie, to i tak widać. Przy takiej powierzchni przeszklenia różnica pomiędzy natężeniem światła wewnątrz, a tym na zewnątrz będzie naprawdę niewielka. Sprawdź sobie nawet na refce, z której korzystasz. I dalej namawiam do 'osadzenia' wszystkiego bardziej na podłożu, dodaj kawałek plaży, albo chociaż podest jakiś z desek na zewnątrz. Co do dwóch ostatnich prób, to w mentalu podoba mi się światło bardzo idące od okien, szczególnie w okolicach wanny:) Pozdr
remanent Napisano 21 Lipiec 2009 Napisano 21 Lipiec 2009 Jak widzisz, masa ciapek na lustrze. Ze szkłem na prysznicu już sobie poradziłem, ale lustra nie mogę opanować. A, i mógłbyś sprecyzować jaką masz wersję? ;) nie widzę na screenshocie jaki kolor ma materiał lustra, ale proponuję zapomnieć o czystej bieli w materiałach. my używamy najwyzej 235. tak radzi autor fryrendera
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się