Skocz do zawartości

Rekonstrukcja rzeźby w Zbrush


claude

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 107
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

A więc po godzinnym malowaniu brudów z marnym efektem stwierdziłem że najlepiej dodać mapke dirt Vray i zmieszać z diffuse.

Ziarna się nie boję bo ostatnio mój kolega który renderuje na Maxwellu chwali ziarno więc bez kompleksów dałem sharpen i jeszcze bardziej wyszło.

No i pobawiłem się DOF'em ale w photoshopie

 

pozdrawiam

 

augtex40000.jpg

By tymbeusz at 2009-08-15

augtex40004copy.jpg

By tymbeusz at 2009-08-15

 

augtex40002copy.jpg

By tymbeusz at 2009-08-15

 

By tymbeusz at 2009-08-15

augtex40003copy.jpg

By tymbeusz at 2009-08-15

augtex40001.jpg

By tymbeusz at 2009-08-15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Levus - dzieki, robię w Shopie ale dokładnie jak mówisz z mapką zdeph ale i tak na niektórych krawędziach daje ciała, bluruję czasami mapkę z-deph i jest trochę lepiej, myślę że użyję vray'owskiego dofa do jakichś końcowych renderów

Ania - dzięki, sory za dofowanie pisma ale czy to takie ważne mam i7 więc czasy są dosyć dobre mimo że używam coraz częściej qmc

 

a tu nowe próby

zrobiłem naturalne otoczenie rzeźby czyli orginaną niszę, niestety jest kanciasta zapomniałem o chamferach plus tekstura nie jest super do poprawy to będzie

augnisz3s.jpg

By tymbeusz at 2009-08-17

augnisz20002s.jpg

By tymbeusz at 2009-08-17

 

i torchę pojechałem z DOF'em

 

augniszadof.jpg

By tymbeusz at 2009-08-17

Edytowane przez claude
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności