Jump to content

Maya nie pozwala zapisywać tekstur, które są w niej użyte.


arev
 Share

Recommended Posts

Nakładam materiał na obiekt. W slot koloru wrzucam teksturę. Edytuję ją w PS i gdy chcę zapisać, by zobaczyć zmiany na modelu, zazwyczaj otrzymuję komunikat, że inny program używa tego pliku. Nie dzieje się tak zawsze, ale w znakomitej większości przypadków. No i jest dość irytujące, bo żeby zobaczyć jak wyglądają poprawki na teksturze muszę wyłączać na chwilę Majkę. Pls hlp :D

Link to comment
Share on other sites

No to troche kanal i nie znalazlem na to zadnego sposobu jak na razie (co prawda u mnie chodzi o AE i AP, ale problem ten sam) - jedyne co moge polecic, to uzywanie naprzemiennie dwoch plikow - zawsze to predzej, niz caly program przeladowywac

 

(sorry za brak polskich liter, ale windows mi swiruje)

Link to comment
Share on other sites

Nie trać nadzieji Destro zepsuje swoją konfigurację potem ją naprawi i Ci powie jak to zrobił :D.

Próbuję prawie od południa ale majka dzielnie się trzyma :D

nawet otworzyłem texturę w PFX i ją poedytowałem ale nawet po tym PS tylko zakomunikował, że textura została zmieniona a potem grzecznie ją nadpisał :)

 

pamiętam, że miewałem czasem takie błędy może nawet w tej konfiguracji na której teraz siedzę ale głowy nie dam uciąć :) może vista taka dobra :)

Link to comment
Share on other sites

Witam, ja znalazlem takie rozwiazanie:

PS > preferences > file handling > File handling options: Image previews ustawic na: never save lub ask when saving

 

na forum adobe pisza jeszcze ze problem moze byc z niektorymi antywirusami co blokuja dostep do plikow *.tmp

 

pozdro

Link to comment
Share on other sites

może vista taka dobra
Też używam Visty.

@piszpan: Zrobiłem jak napisałeś, ale nic to nie zmieniło. Problem leży raczej po stronie Majki niż PSa. Thx anyway.

 

@streaker: zapomniałem wcześniej napisać, że z dwoma plikami też nie działa. Gdy raz wrzucę obrazek do materiału to Majka "używa" go nawet po zastąpieniu innym. Dopóki jej nie wyłączę :]

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy