Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Łacze poszczegolne elementy w jeden caly po czym robie export vray, a po renderingu wychodzi cos takiego http://img7.imageshack.us/img7/5148/proxyu.jpg

zamiast samochodu wychodzi grupa jakis przypadkowych trojkacikow..co moge robic zle..? prosze o pomoc i jednoczesnie dziekuje za kazda wskazowke...bardzo mi na tem zalezy i kazda rada napewno sie przyda.

  • Odpowiedzi 26
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

jak to vrayowe..? importuje plik 3ds z jakimis gotowymi matrialami i robie export proxy, nie wiem jakie materialy;/ to samo robi sie zarowno z samochodami jak i drzewami, moze powinienem cos zaimportowac pozniej jakos, jesli tak to prosze w miare mozliwosci o dokladne wskazowki krok po kroku bo vray prxy to dla mnie nowosc poki co ale robie wszystko jak na tutorialach i w podpowiedziach. dziekuje za zrozumienie

Napisano

To wygląda trochę tak jakbyś na vrayproxy nałożył jakiś modyfikator.

Co do materiału to przed wyeksportowaniem do proxy nałóż na model VRayMtl.

Napisano
  • Autor
robie wszystko tak jak tutaj i na innych tutkach, o co dokladnie chodzi z VRayMtl-jak to wykonac..?
Napisano
  • Autor

inne obiekty, ktore nir maja materialow mi wychodza elegancko, jednak mi chodzi przede wszystkim o drzewa, mam drzewa z gotowymi materialami i texturami, wszystkim gotowe do wstawienia a tak jesli zrobie je bez zadnego materialu to jak pozniej zrobie ich kilkadziesiat to niestety nie bede im potrafil nadac tyvh materialow;/ w ogole nie potrafie zdjac materialu z obiektu ktory zaimportowalem, poniewaz nie ma ich w tabelce z materialami..

Napisano
  • Autor

wiem, ze moga to byc glupie pytania ale akurat pojecie vray proxy jest dla mnie bardzo wazne

Napisano

Kurczę... proponuję może najpierw zaznajomić się z edytorem materiałów w MAXie a potem dopiero zabierz się za proxy bo inaczej tego nie widzę ;)

Napisano
  • Autor

znalazlem taka opcje jak vray scene converter uzywzm jej do convertu materialow i i reszty elementow na vray a mimo to po renderingu wychodzi to samo

Napisano

na poczatku edytuj posty :) Ogolnie sprawdz czy caly model jest jednym obiektem (edit mesh lub edit poly, pozniej wszystko attach z nalozonym vray materialem ) wtedy proxy normalnie dziala :)

Napisano
  • Autor

robie tak i nic, wyczytalem cos, ze z merge cos mozna zrobic ale nie do konca mi wychodzi to bo tez nie do konca wiem o co chodzi..

 

 

moze ktos moglby napisac jak pokolei zmienic material na vray bo chyba jakos zle to robie;/

 

 

 

powiem tak, siedze nad tym od wczoraj i doszedlem do jednego wniosku, na prostych brylach wszytsko wychodzi na skomplikowanych efekt taki jak w pierwszym poscie w tym temacie niestety. moze cos w renderingu powinienem ustawic... nie wiem... trace wiare w to, ze da sie to zrobic...

Edytowane przez kowal1916

Napisano

1. Zrób sobie w ME jakiś prosty szary VrayMtl

2. W scenie CTRL+A i nałóż ten materiał na wszystko.

3. Wszystki obiekty z-Attach-uj

4. Wyeksportuj do proxy

 

i sprawdź.

Napisano
  • Autor
  mkeruj napisał:
1. Zrób sobie w ME jakiś prosty szary VrayMtl

2. W scenie CTRL+A i nałóż ten materiał na wszystko.

3. Wszystki obiekty z-Attach-uj

4. Wyeksportuj do proxy

 

i sprawdź.

 

dzieki, zaraz popatrze, tylko, ze u mnie nie ma opcji VrayMtl jest Vray

LightMtl, ale jak przelacze na ta opcje to wszystkie materialy na podgladzie w editmaterials sa czarne, zero jakich kolwiek zmian.

 

zrobilem jeszcze w ten sposob, ze sciagnalem sobie jakies materialy do vray, wybralem tak jakis zloty material, nalozylem na obiekty(wczesniej z attach-owane, zrobilem proxy i ten sam efekt, trojkaciki jakies poprostu w tym zlotym materiale, moze powinienem cos zmienic w opcjach renderu, bo od zainstalowania vray-a nic nie ruszalem sie jego opcji, poprosyu uruchamiam 3ds i roie tak jak do tej pory...

 

 

 

zrobilem to juz co napisales i nic, w ogole te materialy vraymtl czarne caly czas.. ale dzieki wielkie za pomoc

Edytowane przez kowal1916

Napisano

Czekaj, czekaj, że się w trące - czy Ty w ogóle zmieniłeś rendera w ustawieniach z default scanline na vray ?

 

Dla jasność: Proste obiekty typu primitives w postaci vray proxy na scenie renderują się w scanlinie, brak VrayMtl na liście materiałów, czarne kulki w edytorze - to jest podstawa mojego pytania.

Edytowane przez La R

Napisano
  • Autor

spoko, dzieki, juz to zmienilem ale wyskakuje blad zodnosnie licencji, mimo, ze mam vray-a demo, moglby ktos podac link do jakiejs pewnej wersji demo vray.. zeby sie upewnic czy to wina jakis moich ustawien czy zlego vraya..

Napisano

Ktoś już tu problemy z tym miał i chyba nawet udało się rozwiązać, musisz poszukać.

Napisano
  • Autor

ok, dzieki wielkie za pomoc, naprawde dzieki wszystkim, a jak ktos jeszcze mialby cos ciekawego do przekazania lub wlasnie linka do sprawdzonego vray demo to bylbym wdzieczny, bo moj jest jakis trefny. pozdrawiam

Napisano

o dżizas aż się spociłem , nie na moje stare nerwy takie wątki , dzięki La R że rozwiałeś wątpliwości :D

Napisano

a czy ja napisałem coś niestosownego ? tylko spociłem się bo czytałem po czasie i denerwowałem się czy ktoś wpadnie na to gdzie leży problem.

 

a kozak to źle czy dobrze ? bo nie wiem czy dać z liścia stoliczniku! (stoliczniku to źle)

Napisano
  zdeno napisał:

 

a kozak to źle czy dobrze ? bo nie wiem czy dać z liścia stoliczniku! (stoliczniku to źle)

 

27586959.jpg

 

;)

Napisano

JunioR rozjemca ;).

Ja tam nic nie wiem kolego zdeno tak sobie tylko czasem naskrobie, żeby mnie tu całkiem nie zapomnieli ;).

Napisano

JunioR - dzięki za wyjaśnienie, z tego słodkiego obrazka wynika że kozak to zdecydowanie dobrze , a ja tak po chamsku pojechałem kowalowi z 1916 roku ze stolicą prosto w twarz. Znowu czuję się jak jolanta rutowicz w bibliotece.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności