Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam taki problem: robiłem ściany z boxów i teraz je powiększyłem, gdy obracam kamerę czasami pojawia się takie czarne plamy (ziarno), czy da się powiększyć coś bez takich problemów, czy muszę robić jeszcze raz ?

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dobrze by było gdybyś załączył zrzyty ekranu. pierwszy z plamami o których mówisza a drugi z siatką modelu bo być może jakieś ścianki zachodzą na siebie i z tąd te plamy.

Napisano

JEsli to nie pokrywajace sie poligony, i renderuje sie ok, to znaczy ze masz problem ze skala w maxie. W rodzaju masz parusetmetrowe przedmioty a skala ustawiona na milimetry.

Napisano
  • Autor
Ewidentnie pokrywające się polygony.

 

Kasuje jakiegoś boxa i pusta przestrzeń, nie ma innych ścian, o to chyba chodzi...

 

JEsli to nie pokrywajace sie poligony, i renderuje sie ok, to znaczy ze masz problem ze skala w maxie. W rodzaju masz parusetmetrowe przedmioty a skala ustawiona na milimetry.

 

 

Mam ustawione na centymetry, przestawiłem na metry i nie pomogło.

Napisano
Kasuje jakiegoś boxa i pusta przestrzeń, nie ma innych ścian, o to chyba chodzi...

 

Może masz poflipowane (poodwracane) polygony

Napisano
  • Autor

Dałem "Render Frame Window", bez żadnych ustawień kliknąłem render, i po wyrenderowaniu nie widać tych plam, choć są w takim ujęciu jak normalnie widać.

Napisano

Bo to jest tylko kwestia niedokladnosci wyswietlania w viewporcie. W pracy dzialo sie dokladnie to samo przy importowaniu obiektow w roznej skali. Sam napisales ze powiekszales tego boxa. Sproboj dac RestetXForm na obiekcie.

Napisano
  • Autor
Bo to jest tylko kwestia niedokladnosci wyswietlania w viewporcie. W pracy dzialo sie dokladnie to samo przy importowaniu obiektow w roznej skali. Sam napisales ze powiekszales tego boxa. Sproboj dac RestetXForm na obiekcie.

 

 

Daje prawym na zaznaczoną ścianę i nie ma czegoś takiego.

Napisano

To wcnisjin F1 wpisz Reset XFrom i zobacz co ci powie gdzie tego szukac. Manual od tego jest zeby go czytac :)

Napisano
  • Autor
To wcnisjin F1 wpisz Reset XFrom i zobacz co ci powie gdzie tego szukac. Manual od tego jest zeby go czytac :)

 

 

Znalazłem to w Utilities, daje Reset XForm, Reset Selected i nic nie pomaga, niektórym przedmiotom nawet pogarsza.

 

Jest na to jakiś sposób, czy robić wszystko od początku ?

Napisano

To raczej tylko kwestia wyświetlania w "viewporcie". Nie ma wpływu na rendering - przynajmniej ja nie zauważyłem a "efekt" pojawia się także u mnie i jest zapewne wynikiem uproszczonego "cieniowania i oświetlania".

Napisano
  • Autor
To raczej tylko kwestia wyświetlania w "viewporcie". Nie ma wpływu na rendering - przynajmniej ja nie zauważyłem a "efekt" pojawia się także u mnie i jest zapewne wynikiem uproszczonego "cieniowania i oświetlania".

 

 

Tylko to jest uporczywe, bo żeby oglądnąć jak coś tak naprawdę wygląda trzeba dopiero dać rendering :/

Napisano

wyłącz sobie wyświetlanie odwróconych ścianek. Prawy kalwisz, wybierz object properities i tam jest backface cull

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.