Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo fajna pracka, co prawda troszke za jasna gora nad lewym ramieniem robota ale i tak trzyma klimacik. Czy oswietlales te scenke mapa HDRI?Tak trzyamć - siemka

Napisano

ladne, ale mogloby byc ladniejsze, ja bym jeszcze nad renderem pokombinowal... ta granica miedzy szroscia a biela... sam niemwiem, pracka ogolnie ladna

Napisano

Tak, to prawda, gora jest za jasna. Ogolnie sporo bledow tu widze, ale mam juz nieco dosc tego modelu, wole zaczac cos nowego.

Nie, to nie jest HDRI, jest tam skylight i 1 swiatlo omni.

Dzieki za komentarze. (Jesli ktos chce moge przeslac wersje high-res mailem.)

Napisano

Cien faktycznie srednio wyglada, ale widze tu wieksze bledy ;)

Falcrum: To jest na prawde scanline, moge podac ustawienia jesli chcesz.

robercikh: Kable są w środku.

Napisano

Praca bardzo ciekawa , ale jak wrzucasz go do \"finished ... \" to dlaczego wygląda jak nieskończony :/?

Jak nie wiadomo o co mi chodzi :] , to chodzi mi o teksturki ! ;)

Pozdrawiam

Napisano

Jest skonczony. Miał być biały, jest biały. To efekt zamierzony, może się nie podobać, ale tak właśnie chciałem żeby wyglądał. Ja tam widzę inne błędy, głównie jeśli chodzi o modelowanie. Następny będzie \"ciekawiej\" oteksturowany.

 

Yak na marginesie: mazałam tam i tak żeby nie było widać :). W kilku miejscach zrobiłem małe retusze ukrywając niedoskonałość renderu i modelu, tu coś zamalowałem, tam rozmazałem. Generalnie kosmetyczne poprawki.

 

Napisano

Damian: Można było, problem w tym, że nie jestem w kompozycju, kadrowaniu etc zbyt dobry.

kulexy: jak już pisałem, jeśli chodzi o tekturki, to jest tak, jak miało być. Następny model będzie \"bardziej oteksturowany\", ten po prostu miał być lśniąco biały.

Napisano

Aż dziw mnie bierze, jak sobie pomyśle czemu tyle żelastwa jeszcze się nie wywróciło. Trochę jest jakby nie wyważony, ale ogólnie, może być.

Napisano

Bardzo ładny, ale mocowanie rąk (wysięgników?) z minigunami mi nie pasuje. Jakieś takie za delikatne, pokaż go z różnych stron, jeśli możesz.

 

Pozdro Gollum

Napisano

Wygląda bardzo skrajnie, jakby miał zaraz się rozpaść. Rozumiem żeby był delikatny albo masywny. Stosowanie obu cech naraz jak widać nie prezentuje się najlepiej.

 

Model wygląda dobrze chodź starza wrażenie jak by brakowało oancerza w kilku miejscach :)

Napisano

hmm no tak, robot wprost z fabryki, przechowywany w prozni :D... to jest to, z walka to on ma raczej malo wspolnego, chyba ze te miniguny sa na wode :P

model fajny, tylko, jak w wiekszosci takich wypadkow, nie za bardzo przemyslany.

Napisano

Robiłem go kilka tygodni, po parę godzin co pare dni, co w sumie daje... eee.... nie mam pojęcia ile go robiłem :)

Nie będę dawał innych teksturek, inne teksturki będą na innym modelu w innym obrazku...

Trochę faktycznie wygląda jakby miał się rozpaść i niektórych mijscach jest za cienki. Za jakiś czas wrzuce inne rendery z innych stron.

Napisano

Skoro opanowałeś modeling (a opanowałeś bez wątpienia bo model jest czyściutki i fajny) to pora zabrać się za pozostałe aspekty grafy 3d, bo inaczej twoje pracki będą wyglądały jak nie skończone.. tak jak teraz

Napisano

Kris_R, niestety całkowicie sie z Tobą nie zgadzam.

Po pierwsze nie opanowałem modelowania, ten model jest fatalny, choć może tego nie widać. Siatka, zwłaszcza na dole jest tak gęsta, że jak przestawiam na wireframe ze smooth to nie widze różnicy :). Trochę przesadzam, ale modelowanie nie jest tak dobre na jakie wygląda. Między innymi dlatego nie pokazuje siatki i nie podaje liczy face\'ów. Po prostu sam widzę dużo błędów. Strasznie dużo się nauczyłem przy tym modelu przy okazji i teraz lepiej (oszczędniej) mi modelowanie idzie.

Pokazłem tu na razie jedną moją pracę, na której faktycznie jesli idzie o tekstury i materiały nie popisałem się (jak pisałem: celowo), za teskturowanie i inne aspekty zabrałem się już jakiś czas temu.

Chodzi mi o to, że ta praca nie jest reprezentatywną pracą, po której można oceniać moje możliwości. Nie modeluje tak dobrze jak można wnioskować ani nie teksturuje tak źle. Zaraz padną głosy zapewne: \"to pokaż inne swoje prace\". Ok, pokaże, ale coś nowego, na stare nie mogę się już patrzeć, po za tym oceniam je na tyle nisko, że nie będę się nimi chwalił (choć są takie, w których tekstury na przykład są ok, ale reszta kiepska). Pokazałem akurat tą pracę, bo wydawała mi się dośc ciekawa i jestem z niej w sumie dumny.

Na pocieszenie: dzis-jutro wrzuce renderki z innych ujęć i robię teraz prace, która będzie chyba odwrotnością tej - oszczędny modeling, ale mam zamiar zrobić fajne tekstury.

Pozdrawiam i bardzo wszystkim dziękuję za uwagi!

Napisano

ech render bardzo ladny, tylko przypuszczam ze sam render trwal dluzej niz by trwal w jakims alternatywnym renererze...

co do modelu.. jak sam napisales sam widziesz bledy wiec nie bede na ten temat nic pisal,

w twoim modelu zastanawiaja mnie dwie rzeczy, jak on stoi oraz, skad bierze amunicje :) chyba nie przez przegub hehe ten malutki przegub :)

no ale abstrachujac niezle czekam na nastepny model , choc proponuje ni etraktowac modellingu

pozdrawiam

Napisano

być może render trwał dłużej niż w innym rendererze, ale ustawianie było szybkie, bo o ile orientuje dość nieźle w ustawieniach scaneline\'a, to już z mentalem na przykład nie idzie mi tak dobrze. Jeśli obrazek renderuje mi się przed tym jak wracam z pracy, to taka szybkość mi wystarcza. Oczywiście trochę żartuje, ale w tym wypadku górę wzięła ustawieniologia, jak się podszkolę w mentalu na przykład, to będe renderował w nim, na razie zostaje w scanline i uczę się dalej mentala.

 

Robot stoi na nogach, a skąd bierze amunicje, to sam nie wiem i właśnie się zaczynam nad tym zastanawiać :) Ile to się trzeba namyśleć jak się robi głupiego robota. Swoją drogą sam pomysł bojowego robota w takiej postaci (kroczący na 2 nogach) i tak wielkiego jest na tyle idiotyczny, że jakoś nie widzę dużego problemu w tym, że w modelu są nielogiczności. On miał fajnie wyglądać i jak dla mnie wygląda ok, ale krytykę oczywiście przyjmuje - mimo wszystko świat przedstawiony musi mieć jakąś wewnętrzną logikę.

Napisano

nie no wyglada fajnie nawet bardzo, zawsze wierzylem w scanline, tylko mnie zawsze zabija czas w jakim to robi, abstrachuje od mentala ale te wszystkie Vraye Brazile i FinalRendery sa szybsze...

ja na przyklad bawiac sie kiedys scanlinem stwierdzam ze advanced lighting jest bardzo fajny ale ma malo opcji i ciezko tak naprawde ustawic dobry roklad sampli, bo przy teoretycznie dobrym trzeba ustawic bardzo duzo promieni i renderuje sie dluzej niz na standardowych ustawieniach ech rozgadalem sie co ci bede mowil znasz go (scanlina) pewni lepiej ode mnie

greets

czekam na nastepna prace

Napisano

Wrzucam inne ujęcie, z boku - bardziej żeby pokazać go z innej strony, bo sam obrazek nie jest za dobry (kompozycja, kadr itd.). Nie robiłem tu żadnego retuszu, to tylko obrazek podglądowy - jak model wygląda z innej strony. Teraz to dopiero widać, żę się zaraz wywali :)

Nie bronie scanline\'a, ma on wiele wad i na pewno mniej możliwośći niż brasil, mental, vr, czy inne, ale ma tą zaletę, że go znam. Fakt, żeby render wyglądał ok, trzeba go tak ustawić, że liczy dość długo. Między inymi dlatego cały czas rozgryzam mentala (wiem, pewnie jest wolniejszy w większości wypadków) i zastanwiam się jeszcze nad poznaniem czegoś jeszcze.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności