Skocz do zawartości

Postać 3D: Padlina


Kruku

Rekomendowane odpowiedzi

Postać zlepiona jak zwykle w wolnym czasie pod hl2

 

97237515.jpg

 

57742458.jpg

 

18827782.jpg

 

siatka 7606tri, mogło być mniej... wiem XD

11218164.jpg

 

13910215.jpg

 

coś z gry (edit, wcześniej były?? )

test0000.jpg

test0007.jpg

 

 

textury (edit2, )

textc.jpgtext.jpg

 

 

sculpt nie dokończony bo po formacie go gdzieś zgubiłem ;/

14141766.jpg

Edytowane przez Kruku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Te rawe oko mi nie pasuje jakby tam się jakieś już ostało to by bardizej rpzypominało tkaie normalne... a teraz to wygląda jak kawałek schabowego. Ogólnie modelik nice :D Ja bym dodał jeszcze jakieś zaznaczenia na ubiorze tma gdzie się przeżyna to coś :D nie wiem jakies pofałdowania rozerwana taknina itp. I lepiej chyba by wyglądał bez nosa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiś taki dziwny ten chopek...jakby ociosany z drewienka...

pięć cylindrów połączonych ze sobą...

myślę, że dobrze by było troche urozmaicić budowe ciała...tj troszkę uwydatnić łydke, udo, ramię, przedramię. Myśle ze nie dużo pracy a pewnie dodałoby to takiego naturalnego kształtu postaci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ladny, nice robota,

jak ci sie jeszcze chce to moze dodaj wiecej krwi, masz tam dwie dziury w nim, na brzuchu i pod prawym obojczykiem, owszem krem sie niby z nich leje ale tak skromnie, ze z daleka nie bardzo widac.... daj tam w chuj krwi, niech sie leje z obojczyka az po pepek, powinno byc ciekawiej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

nie no bardzo solidnie wykonana postać! tu i tam mozna by coś poprawic szczególnie jestli chodzi o sculpt, ale teksturki są łądne i ogólnie rzecz na duzy plus!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciągałeś ao/cavity z normalki? Bo widać przepalenia które powstają przy nieumiejętnym użyciu takiej mapy, np na bandażach na stopach.

Trisów przy takiej bryle mogłoby być o połowę mniej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie ;]

Sculpt wyszedł jak wyszedł :( (miałem skończyć dodając rozszarpane fragmenty ubrania, skóry, szwy, dłonie popracować bo nie ma paznokci itp ;p ) ale zostałem tylko z pierwszą wypaloną normal mapką i paroma wczesnymi screnami ;p

Cavity z normalki pierwszy raz używałem, pewnie dlatego wyszły te świecące paski na stopach XD.

Jeszcze sobie powalczę, dodam jakieś strzępy na nowej texturze z kanałem alpha, zoptymalizuje siatkę, wygaszę światełka i te czarne kreski ;p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności