Kruku Napisano 19 Maj 2009 Napisano 19 Maj 2009 (edytowane) Postać zlepiona jak zwykle w wolnym czasie pod hl2 siatka 7606tri, mogło być mniej... wiem XD coś z gry (edit, wcześniej były?? ) textury (edit2, ) sculpt nie dokończony bo po formacie go gdzieś zgubiłem ;/ Edytowane 22 Maj 2009 przez Kruku
ETA Napisano 19 Maj 2009 Napisano 19 Maj 2009 Te rawe oko mi nie pasuje jakby tam się jakieś już ostało to by bardizej rpzypominało tkaie normalne... a teraz to wygląda jak kawałek schabowego. Ogólnie modelik nice :D Ja bym dodał jeszcze jakieś zaznaczenia na ubiorze tma gdzie się przeżyna to coś :D nie wiem jakies pofałdowania rozerwana taknina itp. I lepiej chyba by wyglądał bez nosa ;)
Temporal Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 fajowsko to wyglada fajny modelik fajne teksturki no i widze po screenach ze na enignie tez sie dobrze prezentuje kawal dobrej roboty
Fr3d3k Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 jakiś taki dziwny ten chopek...jakby ociosany z drewienka... pięć cylindrów połączonych ze sobą... myślę, że dobrze by było troche urozmaicić budowe ciała...tj troszkę uwydatnić łydke, udo, ramię, przedramię. Myśle ze nie dużo pracy a pewnie dodałoby to takiego naturalnego kształtu postaci.
zaba711 Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 Drewniane nogi ma :P Fakt faktem w HL2 i tak na to się zbytnio nie zwraca uwagi ^^ Ogółem to Ładnie !
rozpruwacz Napisano 21 Maj 2009 Napisano 21 Maj 2009 ladny, nice robota, jak ci sie jeszcze chce to moze dodaj wiecej krwi, masz tam dwie dziury w nim, na brzuchu i pod prawym obojczykiem, owszem krem sie niby z nich leje ale tak skromnie, ze z daleka nie bardzo widac.... daj tam w chuj krwi, niech sie leje z obojczyka az po pepek, powinno byc ciekawiej...
Soul Master Napisano 21 Maj 2009 Napisano 21 Maj 2009 Ale też trzeba zobaczyć jaki to efekt będzie miało w hl2. Jeśli bd w nadmiarze krwi to może to wyglądać nie zaciekawie...
Gość Morte Napisano 22 Maj 2009 Napisano 22 Maj 2009 nie no bardzo solidnie wykonana postać! tu i tam mozna by coś poprawic szczególnie jestli chodzi o sculpt, ale teksturki są łądne i ogólnie rzecz na duzy plus!
Levus Napisano 22 Maj 2009 Napisano 22 Maj 2009 Wyciągałeś ao/cavity z normalki? Bo widać przepalenia które powstają przy nieumiejętnym użyciu takiej mapy, np na bandażach na stopach. Trisów przy takiej bryle mogłoby być o połowę mniej..
Kruku Napisano 22 Maj 2009 Autor Napisano 22 Maj 2009 Dzięki panowie ;] Sculpt wyszedł jak wyszedł :( (miałem skończyć dodając rozszarpane fragmenty ubrania, skóry, szwy, dłonie popracować bo nie ma paznokci itp ;p ) ale zostałem tylko z pierwszą wypaloną normal mapką i paroma wczesnymi screnami ;p Cavity z normalki pierwszy raz używałem, pewnie dlatego wyszły te świecące paski na stopach XD. Jeszcze sobie powalczę, dodam jakieś strzępy na nowej texturze z kanałem alpha, zoptymalizuje siatkę, wygaszę światełka i te czarne kreski ;p.
Gomez Napisano 24 Maj 2009 Napisano 24 Maj 2009 Ja chcę tylko za low rzyć ci skopać. Za dużo tych poly zwłaszcza na rękach i to wzdłuż.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się