Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Postać zlepiona jak zwykle w wolnym czasie pod hl2

 

97237515.jpg

 

57742458.jpg

 

18827782.jpg

 

siatka 7606tri, mogło być mniej... wiem XD

11218164.jpg

 

13910215.jpg

 

coś z gry (edit, wcześniej były?? )

test0000.jpg

test0007.jpg

 

 

textury (edit2, )

textc.jpgtext.jpg

 

 

sculpt nie dokończony bo po formacie go gdzieś zgubiłem ;/

14141766.jpg

Edytowane przez Kruku

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Te rawe oko mi nie pasuje jakby tam się jakieś już ostało to by bardizej rpzypominało tkaie normalne... a teraz to wygląda jak kawałek schabowego. Ogólnie modelik nice :D Ja bym dodał jeszcze jakieś zaznaczenia na ubiorze tma gdzie się przeżyna to coś :D nie wiem jakies pofałdowania rozerwana taknina itp. I lepiej chyba by wyglądał bez nosa ;)

Napisano

fajowsko to wyglada fajny modelik fajne teksturki no i widze po screenach ze na enignie tez sie dobrze prezentuje kawal dobrej roboty

Napisano

jakiś taki dziwny ten chopek...jakby ociosany z drewienka...

pięć cylindrów połączonych ze sobą...

myślę, że dobrze by było troche urozmaicić budowe ciała...tj troszkę uwydatnić łydke, udo, ramię, przedramię. Myśle ze nie dużo pracy a pewnie dodałoby to takiego naturalnego kształtu postaci.

Napisano

Drewniane nogi ma :P

Fakt faktem w HL2 i tak na to się zbytnio nie zwraca uwagi ^^

Ogółem to Ładnie !

Napisano

ladny, nice robota,

jak ci sie jeszcze chce to moze dodaj wiecej krwi, masz tam dwie dziury w nim, na brzuchu i pod prawym obojczykiem, owszem krem sie niby z nich leje ale tak skromnie, ze z daleka nie bardzo widac.... daj tam w chuj krwi, niech sie leje z obojczyka az po pepek, powinno byc ciekawiej...

Napisano

Ale też trzeba zobaczyć jaki to efekt będzie miało w hl2.

Jeśli bd w nadmiarze krwi to może to wyglądać nie zaciekawie...

Napisano

nie no bardzo solidnie wykonana postać! tu i tam mozna by coś poprawic szczególnie jestli chodzi o sculpt, ale teksturki są łądne i ogólnie rzecz na duzy plus!

Napisano

Wyciągałeś ao/cavity z normalki? Bo widać przepalenia które powstają przy nieumiejętnym użyciu takiej mapy, np na bandażach na stopach.

Trisów przy takiej bryle mogłoby być o połowę mniej..

Napisano
  • Autor

Dzięki panowie ;]

Sculpt wyszedł jak wyszedł :( (miałem skończyć dodając rozszarpane fragmenty ubrania, skóry, szwy, dłonie popracować bo nie ma paznokci itp ;p ) ale zostałem tylko z pierwszą wypaloną normal mapką i paroma wczesnymi screnami ;p

Cavity z normalki pierwszy raz używałem, pewnie dlatego wyszły te świecące paski na stopach XD.

Jeszcze sobie powalczę, dodam jakieś strzępy na nowej texturze z kanałem alpha, zoptymalizuje siatkę, wygaszę światełka i te czarne kreski ;p.

Napisano

Ja chcę tylko za low rzyć ci skopać. Za dużo tych poly zwłaszcza na rękach i to wzdłuż.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności