Napisano 19 Maj 200915 l Postać zlepiona jak zwykle w wolnym czasie pod hl2 siatka 7606tri, mogło być mniej... wiem XD coś z gry (edit, wcześniej były?? ) textury (edit2, ) sculpt nie dokończony bo po formacie go gdzieś zgubiłem ;/ Edytowane 22 Maj 200915 l przez Kruku
Napisano 19 Maj 200915 l Te rawe oko mi nie pasuje jakby tam się jakieś już ostało to by bardizej rpzypominało tkaie normalne... a teraz to wygląda jak kawałek schabowego. Ogólnie modelik nice :D Ja bym dodał jeszcze jakieś zaznaczenia na ubiorze tma gdzie się przeżyna to coś :D nie wiem jakies pofałdowania rozerwana taknina itp. I lepiej chyba by wyglądał bez nosa ;)
Napisano 20 Maj 200915 l fajowsko to wyglada fajny modelik fajne teksturki no i widze po screenach ze na enignie tez sie dobrze prezentuje kawal dobrej roboty
Napisano 20 Maj 200915 l jakiś taki dziwny ten chopek...jakby ociosany z drewienka... pięć cylindrów połączonych ze sobą... myślę, że dobrze by było troche urozmaicić budowe ciała...tj troszkę uwydatnić łydke, udo, ramię, przedramię. Myśle ze nie dużo pracy a pewnie dodałoby to takiego naturalnego kształtu postaci.
Napisano 20 Maj 200915 l Drewniane nogi ma :P Fakt faktem w HL2 i tak na to się zbytnio nie zwraca uwagi ^^ Ogółem to Ładnie !
Napisano 21 Maj 200915 l ladny, nice robota, jak ci sie jeszcze chce to moze dodaj wiecej krwi, masz tam dwie dziury w nim, na brzuchu i pod prawym obojczykiem, owszem krem sie niby z nich leje ale tak skromnie, ze z daleka nie bardzo widac.... daj tam w chuj krwi, niech sie leje z obojczyka az po pepek, powinno byc ciekawiej...
Napisano 21 Maj 200915 l Ale też trzeba zobaczyć jaki to efekt będzie miało w hl2. Jeśli bd w nadmiarze krwi to może to wyglądać nie zaciekawie...
Napisano 22 Maj 200915 l nie no bardzo solidnie wykonana postać! tu i tam mozna by coś poprawic szczególnie jestli chodzi o sculpt, ale teksturki są łądne i ogólnie rzecz na duzy plus!
Napisano 22 Maj 200915 l Wyciągałeś ao/cavity z normalki? Bo widać przepalenia które powstają przy nieumiejętnym użyciu takiej mapy, np na bandażach na stopach. Trisów przy takiej bryle mogłoby być o połowę mniej..
Napisano 22 Maj 200915 l Autor Dzięki panowie ;] Sculpt wyszedł jak wyszedł :( (miałem skończyć dodając rozszarpane fragmenty ubrania, skóry, szwy, dłonie popracować bo nie ma paznokci itp ;p ) ale zostałem tylko z pierwszą wypaloną normal mapką i paroma wczesnymi screnami ;p Cavity z normalki pierwszy raz używałem, pewnie dlatego wyszły te świecące paski na stopach XD. Jeszcze sobie powalczę, dodam jakieś strzępy na nowej texturze z kanałem alpha, zoptymalizuje siatkę, wygaszę światełka i te czarne kreski ;p.
Napisano 24 Maj 200915 l Ja chcę tylko za low rzyć ci skopać. Za dużo tych poly zwłaszcza na rękach i to wzdłuż.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto