Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich. Moja obecna praca to kopia obrazu Józefa Szermentowskiego \"Pogrzeb chłopski\". Chciałbym ta prace dać na konkurs plastyczny, więc każda krytyka mile widziana

  • Odpowiedzi 41
  • Wyświetleń 3,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Postacie robię na razie osobno, póki co zrobiłem tego większego:) Tak przy okazji to jak ktoś sie umie dobrze umie posługiwać modyfikatorem skin bądź physique to będę wdzięczny za pomoc...

Napisano
  • Autor

ze względu na ograniczenie czasowe model człowieka wziąłem ze strony www.3dtotal.com. Ale zrobie zamiast niego coś swojego, w sumie to tylko głowa i dłonie..

Napisano

wg. mnie mur za okrągły i tam gdzie te deski? ta dziura nie jest taka równomierna , reszta ok, jak zrobiłes drzewka?

Napisano
  • Autor

Dzięki za odpowiedź. Przesyłam zbliżenie na te woły. Powedcie co zrobić żeby było lepiej

Napisano

Mi się podoba. Tylko fajnie byłoby gdyby ten kościółek miał jak na oryginale to okno i tą wierzyczke :).

Napisano

Swietna scenke wybrales, jedyne co sie rzuca w oczy odrazu to ze u cibie jest jakis mniej monoumentalny ten kosciolek, powinien byc nieco szerszy i wyzszy pozatym w tle ( chyba to studnia ) powinna byc wezsza i wyzsza.

Napisano

Niech jeden z byków odwróci sie.I niech tak równo nie stoją to bedzie lepiej.A tak poza tym to świetna praca.

Napisano

Chyba podprowadze Tobie kilka pomyslow do mojej chatki na wsi :P Niezla praca. A drzewa jak mysle z max 6 ??

Napisano

super temat, super sie zapowiada, super renifery :P super w ogole drzewa.. postaraj sie a stworzysz sietna pracke... a dla ciebie Browar na zachete browar :D:P:D[piwo]

Napisano
  • Autor

Pnie i kilka większych gałęzi drzew to Obiekty3d. Reszta to renderowane spline\'y Liście to Partickle Cloud, a emitery to proste obiekty3d (ukryte)- w ten sposób liście nie są równomiernie, tylko przynajmniej sprawiają wrażenie ze mają cos wspólnego z gałęziami:)

Napisano
  • Autor

Hej sorry ze nie odpowiadałem ale był zastój w robocie:) Zabrałem sie na razie za dopracowywanie tego muru. Tak sobie dzisiaj siedziałem na lekcjach w budzie i z nudów stworzyłem kilka map nierówności:) Oceńcie z którą będzie najlepiej wyglądało. Całego modelu jeszcze nie pokazuje bo troche trzeba nad nim popracować

Napisano
  • Autor

No dobra porobiłem troche ten mur. Poweidzcie czy coś lepiej niż było

Napisano
  • Autor

Tak teraz spojrzałem i widze że mapowanie trzeba poprawić, a poza tym powiedzcie czy tekstury nie powinny być w mniejszej skali żeby wyglądało lepiej??

Napisano
  • Autor

no właśnie z tymi postaciami może być problem. Po pierwsze mam na razie tylko jedną, a po drugie kompletnie sie nie znam na animacji postaci. Empik znasz jakiś adres tutoriala z rigowania??

Napisano
  • Autor

Empik znasz jakiś adres tutka z rigowania? Bo mam z tym pewien problem...:(

Napisano

no co ty gdybym znal to bym ci powiedzial ale ja sie na maxe jeszcze musze

duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuzo nauczyc

w tutkach na max3d.pl bedziesz mial(chyba)

Napisano
  • Autor

oops sorry za podwójne pytanie, myślałem że tamto nie poszło.

Napisano
  • Autor

Przez awarię połowa tego posta pitnęła w niebyt:/ No ale trudno. Na razie zamieszczam zbliżenie na twarz tego gościa co tam stoi

Napisano
  • Autor

Częś wszystkim. Długo nie pisałem z braku czasu, ale za to mogę umieścić kolejny update i myślę że to juz będzie ostateczna wersja tych moich wypocin:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności