Napisano 23 Marzec 200420 l Witam wszystkich. Moja obecna praca to kopia obrazu Józefa Szermentowskiego \"Pogrzeb chłopski\". Chciałbym ta prace dać na konkurs plastyczny, więc każda krytyka mile widziana
Napisano 23 Marzec 200420 l Autor Postacie robię na razie osobno, póki co zrobiłem tego większego:) Tak przy okazji to jak ktoś sie umie dobrze umie posługiwać modyfikatorem skin bądź physique to będę wdzięczny za pomoc...
Napisano 23 Marzec 200420 l Autor ze względu na ograniczenie czasowe model człowieka wziąłem ze strony www.3dtotal.com. Ale zrobie zamiast niego coś swojego, w sumie to tylko głowa i dłonie..
Napisano 23 Marzec 200420 l tylko te woły/krowy z tymi krzakami nad glowa wygladaja jak spasione renifery :)
Napisano 23 Marzec 200420 l wg. mnie mur za okrągły i tam gdzie te deski? ta dziura nie jest taka równomierna , reszta ok, jak zrobiłes drzewka?
Napisano 23 Marzec 200420 l Autor Dzięki za odpowiedź. Przesyłam zbliżenie na te woły. Powedcie co zrobić żeby było lepiej
Napisano 23 Marzec 200420 l Mi się podoba. Tylko fajnie byłoby gdyby ten kościółek miał jak na oryginale to okno i tą wierzyczke :).
Napisano 23 Marzec 200420 l Swietna scenke wybrales, jedyne co sie rzuca w oczy odrazu to ze u cibie jest jakis mniej monoumentalny ten kosciolek, powinien byc nieco szerszy i wyzszy pozatym w tle ( chyba to studnia ) powinna byc wezsza i wyzsza.
Napisano 23 Marzec 200420 l Niech jeden z byków odwróci sie.I niech tak równo nie stoją to bedzie lepiej.A tak poza tym to świetna praca.
Napisano 23 Marzec 200420 l Chyba podprowadze Tobie kilka pomyslow do mojej chatki na wsi :P Niezla praca. A drzewa jak mysle z max 6 ??
Napisano 23 Marzec 200420 l super temat, super sie zapowiada, super renifery :P super w ogole drzewa.. postaraj sie a stworzysz sietna pracke... a dla ciebie Browar na zachete browar :D:P:D[piwo]
Napisano 23 Marzec 200420 l Autor Pnie i kilka większych gałęzi drzew to Obiekty3d. Reszta to renderowane spline\'y Liście to Partickle Cloud, a emitery to proste obiekty3d (ukryte)- w ten sposób liście nie są równomiernie, tylko przynajmniej sprawiają wrażenie ze mają cos wspólnego z gałęziami:)
Napisano 23 Marzec 200420 l No ciekawie sie zapowiada :D Zycze powodzenia w dalszej pracy:D Pozdrawiam [piwo]
Napisano 23 Marzec 200420 l Autor Hej sorry ze nie odpowiadałem ale był zastój w robocie:) Zabrałem sie na razie za dopracowywanie tego muru. Tak sobie dzisiaj siedziałem na lekcjach w budzie i z nudów stworzyłem kilka map nierówności:) Oceńcie z którą będzie najlepiej wyglądało. Całego modelu jeszcze nie pokazuje bo troche trzeba nad nim popracować
Napisano 24 Marzec 200420 l Autor No dobra porobiłem troche ten mur. Poweidzcie czy coś lepiej niż było
Napisano 24 Marzec 200420 l Autor Tak teraz spojrzałem i widze że mapowanie trzeba poprawić, a poza tym powiedzcie czy tekstury nie powinny być w mniejszej skali żeby wyglądało lepiej??
Napisano 24 Marzec 200420 l Autor no właśnie z tymi postaciami może być problem. Po pierwsze mam na razie tylko jedną, a po drugie kompletnie sie nie znam na animacji postaci. Empik znasz jakiś adres tutoriala z rigowania??
Napisano 24 Marzec 200420 l Autor Empik znasz jakiś adres tutka z rigowania? Bo mam z tym pewien problem...:(
Napisano 24 Marzec 200420 l no co ty gdybym znal to bym ci powiedzial ale ja sie na maxe jeszcze musze duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuzo nauczyc w tutkach na max3d.pl bedziesz mial(chyba)
Napisano 3 Kwiecień 200420 l Autor Przez awarię połowa tego posta pitnęła w niebyt:/ No ale trudno. Na razie zamieszczam zbliżenie na twarz tego gościa co tam stoi
Napisano 1 Maj 200420 l Autor Częś wszystkim. Długo nie pisałem z braku czasu, ale za to mogę umieścić kolejny update i myślę że to juz będzie ostateczna wersja tych moich wypocin:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto