Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

heja! niech społeczność bitewna rośnie w siłę, a forumowieczom żyło się lepiej ... zamierzam porwać się na anioła, choć doświadczeń w maksie nie mam zbyt wielu, będzie więc pewnie sporo bugów; nie mniej jednak mam nadzieję, że dam radę i swoją bitwę ukończę na czas :)

 

oto projekt:

jakiś czas temu , popełniłem ten grzech i zmasakrowałem kumplom w akademcu ścianę pewnym aniołkiem; planuję oprzeć się na podobnym motywie, z tym, że zmienię chyba nieco scenerię i upiększę samą postać; wstępnie jednak mogę zamieścić obrazek o którym mowa:

 

  • Odpowiedzi 83
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dodam jeszcze, że mój anioł będzie blądynką o bladej cerze .... hmm nic więcej jeszcze nie wymyśliłem; w przyszłym tygodniu chciałbym narysować jakieś referki do modelu; jak wyjdzie coś fajnego - zapostuję :)

Napisano

pazzi: ds11 - akademik polibudy na brzeżnie, ale po remoncie całego akademika aniołka szlag trafił :(

 

Kris_R: w założeniu praca ma podpadać pod anioła więc eteryczność teoretycznie nie jest wymagana (z punktu widzenia bitwy), nie mniej jednak w maksie planuję nadać aniołkowi nieco ulotności ... nie wiem jak to się uda, ale spróbuję.

 

generalnie zastanawiam się nad zmianą konceptu, a właściwie nad zbudowaniem jekiejś myśli przewodniej którą bym ilustrował ... mam nawet w głowie co i jak nie mam jednak chwilki czasu by przenieść go na papier - spróbuję w święta coś pogryzmolić :)

 

eeech - polibuda :(

Napisano

ok, znalazłem trochę czasu więc birę się do roboty ... eech trzeba szybko nadrabiać zaległosci.

 

tak więc wysmarowałem ołówkiem referkę z której korzystam przy modlowaniu:

Napisano

mam pytanko apropo\'s optymalizacji siateczki jako, że nie znam się na tym kompletnie; ten aniołek to druga rzecz jaką w życiu modeluję, i zielony jestem w tym wszystkim :( .... widziałem wypasione siatki, które po wygładzeniu bardzo fajnie oddają formę mimo, ze mają względnie mało face\'ów, a moje pierwsze próby są takie :(

Napisano

... jak to robić ??? bo ja tworzę główkę metodą polygonów a potem wygładzam dając NURMS Subdivision i siatkę zagęszcza jak na załączonym obrazku :(

 

p.s. będę zmieniał wyraz twarzy anioła więc siatka jeszcze się ostro porypie, dlatego nie oddawałem na razie zbyt mocno szczegółów - to co zamieściłem to tylko tak, dla złapania proporcji i zbudowaniu jako takiej siatki podstawowej, którą potem bym modyfikował.

 

Napisano

ok, wprowadzam już konkretną wizję tego co będę robił; oprę się na wizji z Apokalipsy Św. Jana i zilustruję wojnę ostateczną o której mowa w tym tekscie; przytoczę kilka faktów:

 

Ap 16,16

\"Jeśli kto wielbi bestię i obraz jej,

i bierze znamię na czoło lub rękę,

ten również będzie pić wino

zapalczywości Boga,

przygotowane i nierozcieńczone w kielichu

jego gniewu ...\"

 

Ap 16, 13-14

\"I ujrzałem wychodzące z paszczy Smoka,

i z paszczy Bestii,

i z ust Fałszywego Proroka

trzy duchy nieczyste jakby ropuchy

a są to duchy czyniące znaki - demony,

które wychodzą ku królom całej

zamieszkałej ziemii,

by ich zgromadzić na wojnę w wielkim dniu

wszechmogącego Boga.\"

 

Ap 16,16

\"I zgromadziły ich na miejsce zwane po hebrajsku Har-Magedon\"

 

:) scenę z tej bitwy chciałbym zilustrować, chciałbym jednak nadmienić, że u mnie siły składające pokłon Bestii wcale nie są na straconej pozycji wręcz przeciwnie - triumfują w tej bitwie :D ... w mojej scenie pochwycili anielicę a co jej zrobią ... hmmm .... to już temat na zupłni inną bajkę :)

 

oto koncept; nie chciało mi się męczyć tego szkicu; tak tylko mniej więcej pokazuję co i jak - resztę mam w głowie :)

 

 

Napisano

ok, mały update; poprawiłem nieco rysy i chyba tak zostawię ... nie wiem co zmieniać na tym etapie; gdy dorobię główce ciałko i ustawię w odpowiedniej pozycji to i tak trzeba będzie dokonać korekt.

 

tak więc póki co:

Napisano

und3r: pomyślę co z tą szczęką zrobić jak połączę główkę z ciałem i ustawię anioła w odpowiedniej pozycji ... po prostu poeksperymentuje kiedy będzie lepiej wyglądać.

Napisano

z ładną siatką mam problem, robię po prostu na czuja :( nie wiem jak zrobic by model miał mało face\'ów i spoko wyglądał a przydało by się bo obecnie modeluję ciało i już czasem zacina w viewporcie - mam słabego kompa :( - co się będzie działo gdy będę scenę dorabiał .... :((

Napisano

Nos...NoS...NOS !! Coś z nim nie tak...:( Chodzi mi o to jak skóra wygina przy \"dziurkach\"...(nie wiem jak to opisać...:P)

 

Jakby nie patrząc na to- główka całkiem ładna :)

 

Pozdr

Napisano

Falcrum: hehehe racja, dziurek wcale nie robiłem - chyba nie bedzie ich wcale widać (patrz koncept) ... jest trochę kosmetyki i bugów do poprawienia, ale to na koniec - gdy zrobię cały model i ustawię pozę ;>

Napisano

Nie wiem o co ci z trójkątaki chodzi dynio.

 

dzudzu trójkąty mogą być .. nie są obok siebie i póki spełniają swoją funkcję nie wywalaj ich, a co do tego jak robić niezbyt gęstą i równą siatkę to polecam modelowanie NURBSami lub patchami. Ostatnio tak się właśnie na te techniki przestawiam .. i oszczędność poly jest bardzo widoczna .. tyle że trzeba się troszkę (minimalnie) więcej narobić .. ale czasowo tworzenie tak samo dlugo trwa.

Napisano

No .. wymaga jeszcze poprawek i to ostrych :) Ale już wiem przynajmniej do czego zmierzasz :) poluzuj siatkę .. bo na oko za gęsta jest !

Napisano

trochę poprawiłem, już nieco mniej kanciata ... ufff back to work.

 

und3r: z siatką spróbuję zluzować na końcu, gdy będę mniał jako taką pewność że osiągnąłem przywoit kaształty :)

 

Napisano

:) nie ... mało mam trójktów, staram się ich unikać; po prostu zagęszczam siatkę w niektórych miejscach gdy uznam że musi ostrzejsze przejście być i samo tak wychodzi.

 

osobiście mi to nie przeszkadza, póki komputer wytrzmuje :)

Napisano

darkelf: lepiej żebyś nie widział co się stało teraz z siatką :D wtedy robiłem tylko tak wstępnie bo wiedziałem, że gdy zacznę anioła ustawiać w odpowiedniej pozycji to wszystko się porypie ... no i się porypało :D

 

oto gdzie teraz jestem ... czeka mnie żmudne porprawianie zwałek :( eeech ...

Napisano

oj duzo ciebie jeszcze pracy czeka :/ niewiem nieznam sie nierobilem czlowieka jeszcze jedynie co zwiedzalem rozne storny i przygladalem sie siatka wydaje mi sie ze glowa ma za gesta siatke a reszta ciala jest troszke zdeformowana w niektorych miejscach hm no mysle ze w miare im wiecej sie robi takich modeli to dochodzi sie do wprawy . Propnuje ci poprawic jeszcze postac maksymalnie skupic sie na budowie ciala chyba za szybko idziesz do przodu

Napisano

Predator: spox, właśnie na tym etapie chcę się zatrzymać dłużej ... uporządkuję siatkę, dopracuję anatomię etc. dopiro gdy dopieszczę to wszytko zacznę męczyć skrzydełka.

 

będę to robił powolutku, bo na uczelni mam teraz ukrop,

póki co .... dzięki za kometarze :)

 

heja

Napisano

hmm, no i nie wiem ... kręcę tym modelem w viewporcie i nie mogę się zdecydować jakie ustawienie wybrać dla mojej pani i jakim ujęciem kamery ją pstryknąć :(

 

muszę zdecydować zanim zacznę dokładniej rzeźbić bo jak zmienię koncepcję w trakcie to kupę roboty szlag trafi.

 

pokażę trochę bliżej co chcę zrobić ...

 

p.s. nie zwracajcie uwagi na komentarz o tutku, to tak tylko dla siebie pisałem :>

Napisano

5

 

oj 1 i 3 prawie te same ujęcia ... eech trudno, nie chcący :(

 

to nie są tylko różne ujęcia kamer, zmienałem w większości obrót głowy by skierować ją do kamery a muszę wiedzieć dokładnie jak głowa będzie patrzeć :(

 

tak więc jak myślicie ?? który koncept rozwijać ??

 




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności