Jump to content
Sign in to follow this  
dzudzu

Anioł: Har-Magedon

Recommended Posts

heja! niech społeczność bitewna rośnie w siłę, a forumowieczom żyło się lepiej ... zamierzam porwać się na anioła, choć doświadczeń w maksie nie mam zbyt wielu, będzie więc pewnie sporo bugów; nie mniej jednak mam nadzieję, że dam radę i swoją bitwę ukończę na czas :)

 

oto projekt:

jakiś czas temu , popełniłem ten grzech i zmasakrowałem kumplom w akademcu ścianę pewnym aniołkiem; planuję oprzeć się na podobnym motywie, z tym, że zmienię chyba nieco scenerię i upiększę samą postać; wstępnie jednak mogę zamieścić obrazek o którym mowa:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dodam jeszcze, że mój anioł będzie blądynką o bladej cerze .... hmm nic więcej jeszcze nie wymyśliłem; w przyszłym tygodniu chciałbym narysować jakieś referki do modelu; jak wyjdzie coś fajnego - zapostuję :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wiem jak to wyjdzie, ale może być różnie... bo to, ze frunie nie czyni z niej postaci eterycznej jeszcze.... pomyśl

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzudzu: fajna praca

 

Kris_R: wyglada ciekawie, kilka efektow specjalnych, jakas ognista kula przy lewej dloni, ogien z oczu i moze byc niezle

Share this post


Link to post
Share on other sites

pazzi: ds11 - akademik polibudy na brzeżnie, ale po remoncie całego akademika aniołka szlag trafił :(

 

Kris_R: w założeniu praca ma podpadać pod anioła więc eteryczność teoretycznie nie jest wymagana (z punktu widzenia bitwy), nie mniej jednak w maksie planuję nadać aniołkowi nieco ulotności ... nie wiem jak to się uda, ale spróbuję.

 

generalnie zastanawiam się nad zmianą konceptu, a właściwie nad zbudowaniem jekiejś myśli przewodniej którą bym ilustrował ... mam nawet w głowie co i jak nie mam jednak chwilki czasu by przenieść go na papier - spróbuję w święta coś pogryzmolić :)

 

eeech - polibuda :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, znalazłem trochę czasu więc birę się do roboty ... eech trzeba szybko nadrabiać zaległosci.

 

tak więc wysmarowałem ołówkiem referkę z której korzystam przy modlowaniu:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam pytanko apropo\'s optymalizacji siateczki jako, że nie znam się na tym kompletnie; ten aniołek to druga rzecz jaką w życiu modeluję, i zielony jestem w tym wszystkim :( .... widziałem wypasione siatki, które po wygładzeniu bardzo fajnie oddają formę mimo, ze mają względnie mało face\'ów, a moje pierwsze próby są takie :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

... jak to robić ??? bo ja tworzę główkę metodą polygonów a potem wygładzam dając NURMS Subdivision i siatkę zagęszcza jak na załączonym obrazku :(

 

p.s. będę zmieniał wyraz twarzy anioła więc siatka jeszcze się ostro porypie, dlatego nie oddawałem na razie zbyt mocno szczegółów - to co zamieściłem to tylko tak, dla złapania proporcji i zbudowaniu jako takiej siatki podstawowej, którą potem bym modyfikował.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekką kacze na ustach ma, ale jak sam mówiłeś, że to dopiero wstępnie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

narysowałm jako tako referkę do modelowania ciała; coś mi jednak nie gra ... zwłaszcza z profilu :(

 

eeech .. zaczynam modelować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, wprowadzam już konkretną wizję tego co będę robił; oprę się na wizji z Apokalipsy Św. Jana i zilustruję wojnę ostateczną o której mowa w tym tekscie; przytoczę kilka faktów:

 

Ap 16,16

\"Jeśli kto wielbi bestię i obraz jej,

i bierze znamię na czoło lub rękę,

ten również będzie pić wino

zapalczywości Boga,

przygotowane i nierozcieńczone w kielichu

jego gniewu ...\"

 

Ap 16, 13-14

\"I ujrzałem wychodzące z paszczy Smoka,

i z paszczy Bestii,

i z ust Fałszywego Proroka

trzy duchy nieczyste jakby ropuchy

a są to duchy czyniące znaki - demony,

które wychodzą ku królom całej

zamieszkałej ziemii,

by ich zgromadzić na wojnę w wielkim dniu

wszechmogącego Boga.\"

 

Ap 16,16

\"I zgromadziły ich na miejsce zwane po hebrajsku Har-Magedon\"

 

:) scenę z tej bitwy chciałbym zilustrować, chciałbym jednak nadmienić, że u mnie siły składające pokłon Bestii wcale nie są na straconej pozycji wręcz przeciwnie - triumfują w tej bitwie :D ... w mojej scenie pochwycili anielicę a co jej zrobią ... hmmm .... to już temat na zupłni inną bajkę :)

 

oto koncept; nie chciało mi się męczyć tego szkicu; tak tylko mniej więcej pokazuję co i jak - resztę mam w głowie :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, mały update; poprawiłem nieco rysy i chyba tak zostawię ... nie wiem co zmieniać na tym etapie; gdy dorobię główce ciałko i ustawię w odpowiedniej pozycji to i tak trzeba będzie dokonać korekt.

 

tak więc póki co:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba dolna szczęka za bardzo jest wysunięta .. no chyba że tak miało być !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

und3r: pomyślę co z tą szczęką zrobić jak połączę główkę z ciałem i ustawię anioła w odpowiedniej pozycji ... po prostu poeksperymentuje kiedy będzie lepiej wyglądać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spoko :) To tak w miarę moich uwag. Bo ogólnie podoba mi się .. a mógłbys siateczke pokazać??

Share this post


Link to post
Share on other sites

z ładną siatką mam problem, robię po prostu na czuja :( nie wiem jak zrobic by model miał mało face\'ów i spoko wyglądał a przydało by się bo obecnie modeluję ciało i już czasem zacina w viewporcie - mam słabego kompa :( - co się będzie działo gdy będę scenę dorabiał .... :((

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nos...NoS...NOS !! Coś z nim nie tak...:( Chodzi mi o to jak skóra wygina przy \"dziurkach\"...(nie wiem jak to opisać...:P)

 

Jakby nie patrząc na to- główka całkiem ładna :)

 

Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Falcrum: hehehe racja, dziurek wcale nie robiłem - chyba nie bedzie ich wcale widać (patrz koncept) ... jest trochę kosmetyki i bugów do poprawienia, ale to na koniec - gdy zrobię cały model i ustawię pozę ;>

Share this post


Link to post
Share on other sites

staraj się ograniczać bryły tylko do czworokątów , bo trójkąty pierd*** siatkę po meshsmoothie :]

Pozdrawiam

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem o co ci z trójkątaki chodzi dynio.

 

dzudzu trójkąty mogą być .. nie są obok siebie i póki spełniają swoją funkcję nie wywalaj ich, a co do tego jak robić niezbyt gęstą i równą siatkę to polecam modelowanie NURBSami lub patchami. Ostatnio tak się właśnie na te techniki przestawiam .. i oszczędność poly jest bardzo widoczna .. tyle że trzeba się troszkę (minimalnie) więcej narobić .. ale czasowo tworzenie tak samo dlugo trwa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy