muody Napisano 8 Czerwiec 2009 Napisano 8 Czerwiec 2009 (edytowane) high res: (klik!) Takie Dżeffo na podstawie własnego konceptu. 3198 tris. Diffuse, normal 1024* + liście 512* Wszystkie zrzuty są z blenderowego 3D View. UV-ki, tekstury - tutaj: http://oskarswierad.com/gameart/index.html Model, sculpting, normalki - Blender. Tekstura koloru - wiadomo, Photoshop (z nałożonym AO z blendka). Edytowane 8 Czerwiec 2009 przez muody
ETA Napisano 8 Czerwiec 2009 Napisano 8 Czerwiec 2009 IMO Bardzo fajnie wyszedł :) Ma klimat, i te spojrzenie z byka XD
mirach Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 Mi sie tez podobac. Przyjemny klimat ma postac.
mara Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 hehe fajny :) mam nadzieję, że nie miał być groźny - co prawda wygląda na złośliwca ale za to całkowicie nieszkodliwego podoba mi się paleta kolorów, uwielbiam pastele
Gość Morte Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 ogólnie wszystkie wrazenia esteyczne jak powyżej, ale aspekt techniczny - przy zachowaniu praktycznie identycznego kształtu mógłbyś uciąć trochę poly.Między innymi chodzi tu o korpus- a że poly tak czy siak nie jest specjalnie dużo to mógłbyś je przeznaczyc na wiecej lisci czy dodać na ramionach. Ale efekt końcowy bardzo przyjemny.:) Pozdrawiam!
plutko Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 Swietna postac, super kolory, bardzo klimatyczna +++
F/X Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 Klimat jest, fajny design jest wiec na + ...chociaz technicznie bez szalenstw
muody Napisano 9 Czerwiec 2009 Autor Napisano 9 Czerwiec 2009 Morte - na nogach chyba największe marnotractwo poly. 4 razy padło słowo 'klimat' ;> Dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się