Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jeff3d-38mix2mini.jpg

 

jeff3d-38lapy2mini.jpg

 

high res: (klik!)

 

jeff3d-arm03.jpg

 

Takie Dżeffo na podstawie własnego konceptu.

3198 tris. Diffuse, normal 1024* + liście 512*

 

Wszystkie zrzuty są z blenderowego 3D View.

UV-ki, tekstury - tutaj: http://oskarswierad.com/gameart/index.html

 

Model, sculpting, normalki - Blender.

Tekstura koloru - wiadomo, Photoshop (z nałożonym AO z blendka).

Edytowane przez muody

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

IMO Bardzo fajnie wyszedł :) Ma klimat, i te spojrzenie z byka XD

Napisano

hehe fajny :) mam nadzieję, że nie miał być groźny - co prawda wygląda na złośliwca ale za to całkowicie nieszkodliwego

 

podoba mi się paleta kolorów, uwielbiam pastele

Napisano

ogólnie wszystkie wrazenia esteyczne jak powyżej, ale aspekt techniczny - przy zachowaniu praktycznie identycznego kształtu mógłbyś uciąć trochę poly.Między innymi chodzi tu o korpus- a że poly tak czy siak nie jest specjalnie dużo to mógłbyś je przeznaczyc na wiecej lisci czy dodać na ramionach.

Ale efekt końcowy bardzo przyjemny.:)

Pozdrawiam!

Napisano

Klimat jest, fajny design jest wiec na +

 

...chociaz technicznie bez szalenstw

Napisano
  • Autor

Morte - na nogach chyba największe marnotractwo poly.

 

4 razy padło słowo 'klimat' ;>

Dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności