Napisano 8 Czerwiec 200915 l high res: (klik!) Takie Dżeffo na podstawie własnego konceptu. 3198 tris. Diffuse, normal 1024* + liście 512* Wszystkie zrzuty są z blenderowego 3D View. UV-ki, tekstury - tutaj: http://oskarswierad.com/gameart/index.html Model, sculpting, normalki - Blender. Tekstura koloru - wiadomo, Photoshop (z nałożonym AO z blendka). Edytowane 8 Czerwiec 200915 l przez muody
Napisano 9 Czerwiec 200915 l hehe fajny :) mam nadzieję, że nie miał być groźny - co prawda wygląda na złośliwca ale za to całkowicie nieszkodliwego podoba mi się paleta kolorów, uwielbiam pastele
Napisano 9 Czerwiec 200915 l ogólnie wszystkie wrazenia esteyczne jak powyżej, ale aspekt techniczny - przy zachowaniu praktycznie identycznego kształtu mógłbyś uciąć trochę poly.Między innymi chodzi tu o korpus- a że poly tak czy siak nie jest specjalnie dużo to mógłbyś je przeznaczyc na wiecej lisci czy dodać na ramionach. Ale efekt końcowy bardzo przyjemny.:) Pozdrawiam!
Napisano 9 Czerwiec 200915 l Klimat jest, fajny design jest wiec na + ...chociaz technicznie bez szalenstw
Napisano 9 Czerwiec 200915 l Autor Morte - na nogach chyba największe marnotractwo poly. 4 razy padło słowo 'klimat' ;> Dzięki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto