Skocz do zawartości

blender 2.5 event system + build


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

dzięki chłopaki za newsy...

 

zapowiada się obiecująco...

 

przydał by się jeszcze importer FBX-a, najlepiej takiego maxowego, to max pozostał by tylko i wyłącznie koniecznością w nagłych wypadkach... ;)

Napisano
W 2.5 został dołączony patch Clay brusha w sculptingu :D i Draw, Inflate, Pinch oraz Smooth brushe zostały udoskonalone :)

Budowałem wczoraj o 22 to jeszcze go nie było... ale właśnie ciągnę svn up i widzę, po plikach, że coś w sculpcie mieszali ;] - zaraz sprawdzę.

Napisano

Skoti, ustaw 2 cuby tek żeby się przecinały, jako 1 obiekt, ale 2 meshe, użyj clay brusha w miejscu przecięcia, a zobaczysz coś fajnego :P

 

Nicholas Bishop, twórca sculptu dla Blendera dodał dzisiaj zdaje się 3 presety dla krzywych brushy.

 

Miejmy nadzieje że Fredrik Hansson (fredrikh) twórca Clay brusha będzie nadal pomagał przy rozwoju sculpt mode ;)

Napisano

a ja mam problem z kompilacją ;/

g++ -c -DUSE_SUMO_SOLID -DUSE_BULLET -DWITH_BULLET -pipe -fPIC -funsigned-char -fno-strict-aliasing -DNDEBUG -O2 -Wall -Wno-reorder -DMOZ_NOT_NET -I../Physics/common -I../Physics/Dummy -I/usr/include/python2.5 -I../../blender/makesdna -I/home/user/Desktop/blenderSVN/blender/../lib/linux-glibc2.9-i386/string/include -I/home/user/Desktop/blenderSVN/blender/../lib/linux-glibc2.9-i386/moto/include -I../../kernel/gen_system -I../../gameengine/SceneGraph ListValue.cpp -o /home/user/Desktop/blenderSVN/blender/obj/linux-glibc2.9-i386/gameengine/expression/ListValue.o
ListValue.cpp:23:54: error: BLO_sys_types.h: No such file or directory
make[3]: *** [/home/user/Desktop/blenderSVN/blender/obj/linux-glibc2.9-i386/gameengine/expression/ListValue.o] Błąd 1
make[2]: *** [all] Błąd 1
make[1]: *** [all] Błąd 1
make: *** [all] Błąd 1

chyba brak mu BLO_sys_types.h tylko nie mam pojęcia co doinstalować aby to było.

Napisano
@Skoti kiedy masz 2 cuby i używasz clay brush na styku to zachowują się jak jeden obiekt a nie 2 oddzielne (zwiększ rozdzielczość modyfikatorem multires).

No tak, ale co w tym takiego dziwnego? To samo robi blender z innymi pedzlami jeszcze we wczesniejszych wersjach (bardziej dziwiloby mnie gdyby tak nie bylo co oznaczaloby ze robi sledzenie (tak jak dzialalo malowanie tekstur w 3d do weraji 2.49) promienia, a nie projekcje pedzla jak w innych )

Napisano

Hmm a morze to chodziło o 2 meshe jako oddzielne obiekty, cóż i tak produkuje bardziej bezszwowe połączenie niż Draw brush :P, ale działa coś inaczej niż wcześniej (zbyt delikatnie) pewnie poprawią :) to chyba tylko problem ze skalą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności