Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dzięki chłopaki za newsy...

 

zapowiada się obiecująco...

 

przydał by się jeszcze importer FBX-a, najlepiej takiego maxowego, to max pozostał by tylko i wyłącznie koniecznością w nagłych wypadkach... ;)

Napisano

W 2.5 został dołączony patch Clay brusha w sculptingu :D i Draw, Inflate, Pinch oraz Smooth brushe zostały udoskonalone :)

Napisano
W 2.5 został dołączony patch Clay brusha w sculptingu :D i Draw, Inflate, Pinch oraz Smooth brushe zostały udoskonalone :)

Budowałem wczoraj o 22 to jeszcze go nie było... ale właśnie ciągnę svn up i widzę, po plikach, że coś w sculpcie mieszali ;] - zaraz sprawdzę.

Napisano

Skoti, ustaw 2 cuby tek żeby się przecinały, jako 1 obiekt, ale 2 meshe, użyj clay brusha w miejscu przecięcia, a zobaczysz coś fajnego :P

 

Nicholas Bishop, twórca sculptu dla Blendera dodał dzisiaj zdaje się 3 presety dla krzywych brushy.

 

Miejmy nadzieje że Fredrik Hansson (fredrikh) twórca Clay brusha będzie nadal pomagał przy rozwoju sculpt mode ;)

Napisano

a ja mam problem z kompilacją ;/

g++ -c -DUSE_SUMO_SOLID -DUSE_BULLET -DWITH_BULLET -pipe -fPIC -funsigned-char -fno-strict-aliasing -DNDEBUG -O2 -Wall -Wno-reorder -DMOZ_NOT_NET -I../Physics/common -I../Physics/Dummy -I/usr/include/python2.5 -I../../blender/makesdna -I/home/user/Desktop/blenderSVN/blender/../lib/linux-glibc2.9-i386/string/include -I/home/user/Desktop/blenderSVN/blender/../lib/linux-glibc2.9-i386/moto/include -I../../kernel/gen_system -I../../gameengine/SceneGraph ListValue.cpp -o /home/user/Desktop/blenderSVN/blender/obj/linux-glibc2.9-i386/gameengine/expression/ListValue.o
ListValue.cpp:23:54: error: BLO_sys_types.h: No such file or directory
make[3]: *** [/home/user/Desktop/blenderSVN/blender/obj/linux-glibc2.9-i386/gameengine/expression/ListValue.o] Błąd 1
make[2]: *** [all] Błąd 1
make[1]: *** [all] Błąd 1
make: *** [all] Błąd 1

chyba brak mu BLO_sys_types.h tylko nie mam pojęcia co doinstalować aby to było.

Napisano

@szczuro: wylacz sumo i budowanie ge

 

@n-pigeon: nie widze tam nic ciekawego - mozesz podac co to dokladniej

Napisano

@Skoti kiedy masz 2 cuby i używasz clay brush na styku to zachowują się jak jeden obiekt a nie 2 oddzielne (zwiększ rozdzielczość modyfikatorem multires).

Napisano
@Skoti kiedy masz 2 cuby i używasz clay brush na styku to zachowują się jak jeden obiekt a nie 2 oddzielne (zwiększ rozdzielczość modyfikatorem multires).

No tak, ale co w tym takiego dziwnego? To samo robi blender z innymi pedzlami jeszcze we wczesniejszych wersjach (bardziej dziwiloby mnie gdyby tak nie bylo co oznaczaloby ze robi sledzenie (tak jak dzialalo malowanie tekstur w 3d do weraji 2.49) promienia, a nie projekcje pedzla jak w innych )

Napisano

Hmm a morze to chodziło o 2 meshe jako oddzielne obiekty, cóż i tak produkuje bardziej bezszwowe połączenie niż Draw brush :P, ale działa coś inaczej niż wcześniej (zbyt delikatnie) pewnie poprawią :) to chyba tylko problem ze skalą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.