mara Napisano 13 Czerwiec 2009 Napisano 13 Czerwiec 2009 polecam do oglądnięcia - zobaczycie na filmie jak działa nowy even manager w blenderze czyli miedzy innymi praca w programie podczas renderignu :) a tutaj build do sciagniecia http://www.graphicall.org/builds/index.php
n-pigeon Napisano 13 Czerwiec 2009 Napisano 13 Czerwiec 2009 Na mnie też zrobiło wrażenie mimo że już od dawna się tym bawię xD no cóż, tak już mam :P Jakby co tutaj jest więcej filmików z snapshotów 2.5 i testy nowego systemu animacji w 2.5, Animato. http://blenderlabrat.blogspot.com/ A tu wątek na CGTalku http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=59&t=774174
floo Napisano 13 Czerwiec 2009 Napisano 13 Czerwiec 2009 dzięki chłopaki za newsy... zapowiada się obiecująco... przydał by się jeszcze importer FBX-a, najlepiej takiego maxowego, to max pozostał by tylko i wyłącznie koniecznością w nagłych wypadkach... ;)
n-pigeon Napisano 21 Czerwiec 2009 Napisano 21 Czerwiec 2009 W 2.5 został dołączony patch Clay brusha w sculptingu :D i Draw, Inflate, Pinch oraz Smooth brushe zostały udoskonalone :)
Skoti Napisano 21 Czerwiec 2009 Napisano 21 Czerwiec 2009 W 2.5 został dołączony patch Clay brusha w sculptingu :D i Draw, Inflate, Pinch oraz Smooth brushe zostały udoskonalone :) Budowałem wczoraj o 22 to jeszcze go nie było... ale właśnie ciągnę svn up i widzę, po plikach, że coś w sculpcie mieszali ;] - zaraz sprawdzę.
n-pigeon Napisano 21 Czerwiec 2009 Napisano 21 Czerwiec 2009 Skoti, ustaw 2 cuby tek żeby się przecinały, jako 1 obiekt, ale 2 meshe, użyj clay brusha w miejscu przecięcia, a zobaczysz coś fajnego :P Nicholas Bishop, twórca sculptu dla Blendera dodał dzisiaj zdaje się 3 presety dla krzywych brushy. Miejmy nadzieje że Fredrik Hansson (fredrikh) twórca Clay brusha będzie nadal pomagał przy rozwoju sculpt mode ;)
szczuro Napisano 21 Czerwiec 2009 Napisano 21 Czerwiec 2009 a ja mam problem z kompilacją ;/ g++ -c -DUSE_SUMO_SOLID -DUSE_BULLET -DWITH_BULLET -pipe -fPIC -funsigned-char -fno-strict-aliasing -DNDEBUG -O2 -Wall -Wno-reorder -DMOZ_NOT_NET -I../Physics/common -I../Physics/Dummy -I/usr/include/python2.5 -I../../blender/makesdna -I/home/user/Desktop/blenderSVN/blender/../lib/linux-glibc2.9-i386/string/include -I/home/user/Desktop/blenderSVN/blender/../lib/linux-glibc2.9-i386/moto/include -I../../kernel/gen_system -I../../gameengine/SceneGraph ListValue.cpp -o /home/user/Desktop/blenderSVN/blender/obj/linux-glibc2.9-i386/gameengine/expression/ListValue.o ListValue.cpp:23:54: error: BLO_sys_types.h: No such file or directory make[3]: *** [/home/user/Desktop/blenderSVN/blender/obj/linux-glibc2.9-i386/gameengine/expression/ListValue.o] Błąd 1 make[2]: *** [all] Błąd 1 make[1]: *** [all] Błąd 1 make: *** [all] Błąd 1 chyba brak mu BLO_sys_types.h tylko nie mam pojęcia co doinstalować aby to było.
Skoti Napisano 21 Czerwiec 2009 Napisano 21 Czerwiec 2009 @szczuro: wylacz sumo i budowanie ge @n-pigeon: nie widze tam nic ciekawego - mozesz podac co to dokladniej
n-pigeon Napisano 21 Czerwiec 2009 Napisano 21 Czerwiec 2009 @Skoti kiedy masz 2 cuby i używasz clay brush na styku to zachowują się jak jeden obiekt a nie 2 oddzielne (zwiększ rozdzielczość modyfikatorem multires).
Skoti Napisano 21 Czerwiec 2009 Napisano 21 Czerwiec 2009 @Skoti kiedy masz 2 cuby i używasz clay brush na styku to zachowują się jak jeden obiekt a nie 2 oddzielne (zwiększ rozdzielczość modyfikatorem multires). No tak, ale co w tym takiego dziwnego? To samo robi blender z innymi pedzlami jeszcze we wczesniejszych wersjach (bardziej dziwiloby mnie gdyby tak nie bylo co oznaczaloby ze robi sledzenie (tak jak dzialalo malowanie tekstur w 3d do weraji 2.49) promienia, a nie projekcje pedzla jak w innych )
n-pigeon Napisano 21 Czerwiec 2009 Napisano 21 Czerwiec 2009 Hmm a morze to chodziło o 2 meshe jako oddzielne obiekty, cóż i tak produkuje bardziej bezszwowe połączenie niż Draw brush :P, ale działa coś inaczej niż wcześniej (zbyt delikatnie) pewnie poprawią :) to chyba tylko problem ze skalą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się