Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

i od nowa na forum (rejestrowałem się po 24 marca...) ... no cóż... tak więc kontynuując prace nad aparatem zamieszczam kilka próbnych renderów oraz kilka wcześniejszych

 

 

_colin_foto_07_c_back.jpg

 

 

_colin_foto_08_z_gory_przod.jpg

 

 

_colin_foto_09_kable_dobry_finish.jpg

 

 

tutaj pierwsze kroki w mental ray\'u (jeszcze nie oteksturowany do końca):

 

_colin_foto_09_x_03_probny_mental_no_GI_mist.jpg

 

 

oraz dwa kolejne rendery także w mental ray\'u (także jeszcze nie kompletny):

 

_colin_foto_09_x_13_przod_final.jpg

 

 

_colin_foto_09_x_14_tyl_final.jpg

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć. Robi wrażenie dokładność z jaką udało się Tobie odwzorować siatkę obiektu. Lubię takie pracki. Będę lookał na twoje uploady. Pozdrawiam.

Napisano

no widze ,że powoli pojawiają się teksturki:)

pokaż w reszcie siateczke

a i w przedostatnim obrazku (wiem że to niekompletny) ale albo się odbija w obiektywie róg sceny lub wydaje mi sie bardzię że prześwituje,

no i powodzonka

 

P.S MeshSmooth nie załatwi wszystkiego:D!!

Napisano

miło że pracka się podoba, tym bardziej milej będzie usiąść do textur

 

hm co do przybrudzeń to nie taka prosta sprawa, ponieważ musiałbym je robić na siłę, on tak wygląda nawet po blisko 2 latach użytkowania... (ale ten czas leci), brakuje natomiast opisów na przyciskach, co niedługo zostanie uzupełnione

 

zostało także jeszcze kilka artefaktów w siatce do poprawienia i później (specjalnie dla ciebie Tau :P ) zamieszczę ją przed finalnym renderem (o ile taki nastąpi, mental ray nie jest aż tak prosty na jakiego wyglądał z tutoriali ;)

 

następny update (mam nadzieję) pod koniec tygodnia

Napisano

Piękny model...bezbłędny...perfecto...

Daj siatkę...możesz uczyć innych...:P

Powodzenia z teksturkami :)

 

Empik - rozbawiasz mnie swoimi wypowiedziami...:D

 

Pozdr

Napisano

przykro mi, niestety moje umiejętności jeszcze nie pozwalają mi na osiągnięcie ostatecznie ciekawego rezultatu - wszyscy ciekawi będą jeszcze (neistety) musieli jeszcze troszeczkę poczekać. jak znajdę w końcu chwilę by się zabrać sumiennie za metal raya (bo 2 godzinne rendery raczej nie wchodzą już w grę) to niedługo powinienem osiągnąć jakiś \'akceptowalny\' wygląd.

 

chveti: tu nie ma bumpa ;) to jest mały artefakcik w siatce, jeszcze go muszę poprawić

Napisano

ok ok... dziękuję za miłe słowa i...

... tak więc przedstawiam bardzo brzydką siatkę... (dobrze, że jest niewyraźna :P)

by mogły się już skończyć te wszystkie \'wywyższenia\' :P - ostatecznie każdy z odwiedzających to forum

i interesujący się jakimś programem 3d mógłby dojść do tego samego stanu wykończenia tego obiektu

 

pierwsze ujęcie poglądowe oraz drugie, do porównania z jednym z poprzednich renderów roboczych

 

statystyki:

 

12620 poly - wszystkie 66 elementów bez wymienionych poniżej

8000 poly - guma na obiektywie

ok 4000 poly w dwóch obiektach, które wcześniej miałem wymodelowane przy pomocy surface tools

i po zaimportowaniu - no cóż... - zrobił się mesh... tak więc od razu są jakie są - jak będę miał czas

to je też zrobię w poly by nieco odciążyć scenę...

oczywiście do rendera używałem msmooth\'a it x2

 

nie wiem, kiedy zdobędę czas na dokończenie modelowania i zrobienie tekstur... na razie nie wygląda to ciekawie...

 

pozdrawiam

 

siatka_01_cala_3_w_1.jpg

 

 

siatka_02_tylko_bok_kable.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności