Napisano 31 Marzec 200421 l i od nowa na forum (rejestrowałem się po 24 marca...) ... no cóż... tak więc kontynuując prace nad aparatem zamieszczam kilka próbnych renderów oraz kilka wcześniejszych tutaj pierwsze kroki w mental ray\'u (jeszcze nie oteksturowany do końca): oraz dwa kolejne rendery także w mental ray\'u (także jeszcze nie kompletny):
Napisano 31 Marzec 200421 l Cześć. Robi wrażenie dokładność z jaką udało się Tobie odwzorować siatkę obiektu. Lubię takie pracki. Będę lookał na twoje uploady. Pozdrawiam.
Napisano 31 Marzec 200421 l no widze ,że powoli pojawiają się teksturki:) pokaż w reszcie siateczke a i w przedostatnim obrazku (wiem że to niekompletny) ale albo się odbija w obiektywie róg sceny lub wydaje mi sie bardzię że prześwituje, no i powodzonka P.S MeshSmooth nie załatwi wszystkiego:D!!
Napisano 31 Marzec 200421 l nie no funkiel nowka nie smigana poprawisz texturki (troche) i bedzie Quality OK
Napisano 31 Marzec 200421 l Autor miło że pracka się podoba, tym bardziej milej będzie usiąść do textur hm co do przybrudzeń to nie taka prosta sprawa, ponieważ musiałbym je robić na siłę, on tak wygląda nawet po blisko 2 latach użytkowania... (ale ten czas leci), brakuje natomiast opisów na przyciskach, co niedługo zostanie uzupełnione zostało także jeszcze kilka artefaktów w siatce do poprawienia i później (specjalnie dla ciebie Tau :P ) zamieszczę ją przed finalnym renderem (o ile taki nastąpi, mental ray nie jest aż tak prosty na jakiego wyglądał z tutoriali ;) następny update (mam nadzieję) pod koniec tygodnia
Napisano 1 Kwiecień 200421 l Piękny model...bezbłędny...perfecto... Daj siatkę...możesz uczyć innych...:P Powodzenia z teksturkami :) Empik - rozbawiasz mnie swoimi wypowiedziami...:D Pozdr
Napisano 1 Kwiecień 200421 l No, no...Nieskazitelny :) Ja też bym prosił o siatke.... A wszczególnosci polączenia obudowy...prosze ;) pozdrowienia
Napisano 2 Kwiecień 200421 l Model perfect :) Super fajnie.. ciekaw jestem siateczki low ;) Te teksturki tylko niespecjelnie... popraw je to osiagniesz cos naprawde super :)
Napisano 2 Kwiecień 200421 l Falcrum- to chyba dobze ze moje wypowiedzi cie rozbawiaja co nie Colin- daj ten final render bo sie nie cierpliwie:D
Napisano 2 Kwiecień 200421 l Autor przykro mi, niestety moje umiejętności jeszcze nie pozwalają mi na osiągnięcie ostatecznie ciekawego rezultatu - wszyscy ciekawi będą jeszcze (neistety) musieli jeszcze troszeczkę poczekać. jak znajdę w końcu chwilę by się zabrać sumiennie za metal raya (bo 2 godzinne rendery raczej nie wchodzą już w grę) to niedługo powinienem osiągnąć jakiś \'akceptowalny\' wygląd. chveti: tu nie ma bumpa ;) to jest mały artefakcik w siatce, jeszcze go muszę poprawić
Napisano 5 Kwiecień 200421 l Autor ok ok... dziękuję za miłe słowa i... ... tak więc przedstawiam bardzo brzydką siatkę... (dobrze, że jest niewyraźna :P) by mogły się już skończyć te wszystkie \'wywyższenia\' :P - ostatecznie każdy z odwiedzających to forum i interesujący się jakimś programem 3d mógłby dojść do tego samego stanu wykończenia tego obiektu pierwsze ujęcie poglądowe oraz drugie, do porównania z jednym z poprzednich renderów roboczych statystyki: 12620 poly - wszystkie 66 elementów bez wymienionych poniżej 8000 poly - guma na obiektywie ok 4000 poly w dwóch obiektach, które wcześniej miałem wymodelowane przy pomocy surface tools i po zaimportowaniu - no cóż... - zrobił się mesh... tak więc od razu są jakie są - jak będę miał czas to je też zrobię w poly by nieco odciążyć scenę... oczywiście do rendera używałem msmooth\'a it x2 nie wiem, kiedy zdobędę czas na dokończenie modelowania i zrobienie tekstur... na razie nie wygląda to ciekawie... pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto