klimczok Napisano 31 Marzec 2004 Share Napisano 31 Marzec 2004 Witam ALL, pierwszy raz wystawiam swoją pracę na forum, dlatego klika słów o mnie i sprzęcie na którym pracuję. Jestem amatorem w świecie 3D > rysuję dla przyjemności nie pieniędzy > grafika to odskocznia od codziennej pracy /analizy, raporty/. Sprzęt na którym rysuję to PIV 2,4 GHz, Radeon 8500 + 256 RAM + MAX6. Poniżej zamieszczam render wozu bojowego z lat 30 tego stulecia, mam nadzieję że otrzymam od was kilka porad i uwag o renderze. Z poważaniem > początkujący. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martez Napisano 31 Marzec 2004 Share Napisano 31 Marzec 2004 Używając skylight uzyskał byś lepszy efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 31 Marzec 2004 Share Napisano 31 Marzec 2004 SZCZYT SZTUCZNOŚĆI to tło jest do bani , a model z plastiku... reszta cool:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gollum Napisano 31 Marzec 2004 Share Napisano 31 Marzec 2004 Pokarz siatke, jak byś mógł, bom jest ciekaw. Gollum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Falcrum Napisano 31 Marzec 2004 Share Napisano 31 Marzec 2004 Chveti - a co zostało ?? :D:D:D Praca byłaby dobra ( aż/tylko) gdyby nie te kiepskie wpasowanie w tło i słabe cieniowanie...:| Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimczok Napisano 1 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 1 Kwiecień 2004 ... dziękuję wam za szybką odpowiedź i niestety celne uwagi /dzięki martez 1 raz użyłem skylight - różnica rendera jest bardzo widoczna / ponizej zamieszczam kolejny render z poważaniem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...