klimczok Napisano 31 Marzec 2004 Napisano 31 Marzec 2004 Witam ALL, pierwszy raz wystawiam swoją pracę na forum, dlatego klika słów o mnie i sprzęcie na którym pracuję. Jestem amatorem w świecie 3D > rysuję dla przyjemności nie pieniędzy > grafika to odskocznia od codziennej pracy /analizy, raporty/. Sprzęt na którym rysuję to PIV 2,4 GHz, Radeon 8500 + 256 RAM + MAX6. Poniżej zamieszczam render wozu bojowego z lat 30 tego stulecia, mam nadzieję że otrzymam od was kilka porad i uwag o renderze. Z poważaniem > początkujący.
chveti Napisano 31 Marzec 2004 Napisano 31 Marzec 2004 SZCZYT SZTUCZNOŚĆI to tło jest do bani , a model z plastiku... reszta cool:D
gollum Napisano 31 Marzec 2004 Napisano 31 Marzec 2004 Pokarz siatke, jak byś mógł, bom jest ciekaw. Gollum
Falcrum Napisano 31 Marzec 2004 Napisano 31 Marzec 2004 Chveti - a co zostało ?? :D:D:D Praca byłaby dobra ( aż/tylko) gdyby nie te kiepskie wpasowanie w tło i słabe cieniowanie...:| Pozdr
klimczok Napisano 1 Kwiecień 2004 Autor Napisano 1 Kwiecień 2004 ... dziękuję wam za szybką odpowiedź i niestety celne uwagi /dzięki martez 1 raz użyłem skylight - różnica rendera jest bardzo widoczna / ponizej zamieszczam kolejny render z poważaniem ...
Mr. White Napisano 1 Kwiecień 2004 Napisano 1 Kwiecień 2004 lepiej :) chociaż miło by było jakby tło też zrobił 3d Ps. też jestem początkujący,
Damian Napisano 1 Kwiecień 2004 Napisano 1 Kwiecień 2004 no teraz lepiej, materiałow to tam prawie nie ma, jakies spawy, brudy, rdza itp by sie przydały, ten chrom na lampie nie pasuje. i zdaje sie ze perspektywa sie nie zgadza z tłęm.
chveti Napisano 1 Kwiecień 2004 Napisano 1 Kwiecień 2004 zmien tekstury i dopiero wtedy dopasowuj tło
MareG Napisano 3 Kwiecień 2004 Napisano 3 Kwiecień 2004 Klimczok: ześ trafil w scenerie!!! HEHE takim pojazdem to po Nikiszu moznaby sie bez obaw poruszac! dla niezorientowanych - Nikiszowiec (zdj) to zabytkowa dzielnica Katowic, uchodzaca za bardzo niebezpieczna... pozdr