Napisano 19 Czerwiec 200915 l Witam. Szkola maturka egzaminy sie pokończyły i czasu troszke jest wiec postanowilem przypomniec sobie Rhino;) na początek rozplanowanie krzywych i powierzchni ;) zresztą jak widac na rysunku bardzo zawodowo in microsoft paint:D
Napisano 19 Czerwiec 200915 l CZekam na upki, brat ma ten samochod i ciekawe jak wyjdzie w wersji Digital hehe :) Powodzenia zycze
Napisano 19 Czerwiec 200915 l Da radę o render bez siateczki? :P Nieszablonowy samochód wybrałeś, może być ciekawie, a jeszcze karzesz czekać na upy. Edit: lol każesz... Edytowane 24 Lipiec 200915 l przez Kr3tz
Napisano 21 Czerwiec 200915 l Autor hehe juz daje bez siateczki;) już cos ruszylo musialem sobie troszke poprzypominac:P
Napisano 22 Czerwiec 200915 l No wygląda to bardzo zgrabnie. :) Tylko ciągłość powierzchni przedniego zderzaka jest chyba dyskusyjna.
Napisano 30 Czerwiec 200915 l Autor w końcu myszke kupiłem bo mi lewy przycisk nie dzialal i nie dalo rady poskrobac xD troszke pofiletowałem tyl i przód:) i jeszcze takie cos ooo tzn siatka czy jakosc tak:D Edytowane 1 Lipiec 200915 l przez Dawcio_m
Napisano 1 Lipiec 200915 l Aaaa ja też chce umieć rhino :] Póki co to piknie, jak zwykle ;p Będę obserwował :)
Napisano 6 Lipiec 200915 l Autor PAnowie nie przesadzajcie xD tyle komentarzy :D hmm brak koncepcji jak ulozyc krzywe na lampy grr myslalem ze takie łatwe są ale sie mylilem. Edytowane 6 Lipiec 200915 l przez Dawcio_m
Napisano 7 Lipiec 200915 l Nooooo. :) Nawet jeśli jakieś powierzchnie wyginają się odrobinę nie tak jak powinne, to who cares... :D Zderzak (przedni) ma chyba za dużo powierzchni, dlatego zebra faluje. Jeden sweep powinien grać. Maks dwa. :)
Napisano 7 Lipiec 200915 l Autor miwt dzieki tył na razie powoli filetuje i wycinam:) RA no moze minimalnie jest nie tak ale tego nie bedzie widac jak zmeshuje to bedzie lepiej mysle;)
Napisano 10 Lipiec 200915 l Jesteś z Chałupek koło Olzy ? jeśli tak napisz na priv , chciałbym zadac pare pytan albowiem mam problem z rhino i samochodami:) pozdrawiam
Napisano 23 Lipiec 200915 l Autor a rendzic bede w maksie i v rayu troche sie na eksporcie pobawie ale Rhino sie zbytnio nie nadaje;)
Napisano 23 Lipiec 200915 l Ale pod Rhino jest vRay..? Czemu by nie? U mnie w Szczecinie takie cuś sprzedają :p
Napisano 23 Lipiec 200915 l Autor no chyba jest ale sie nie orietuje czy tam są wszystkie opcje te same co w maxie czy te same efekty sie uzyskuje itd itp wiec wole to sobie chyba wyeksportowac chyba ze ktos cos wie wiecej na ten temat;)?
Napisano 23 Lipiec 200915 l jeszcze nie jest za fajny vray pod rhino ale kolejny ma byc super zwlaszcza ze rhino 5 bedzie mial edytor materialow zywcem zerzniety (sorry za slowo) z maxa i sporo rozwiazan z maxa sie tam powinno pojawic (widzialem na screenach) ;P
Napisano 24 Lipiec 200915 l Autor ooo no to ciekawie sie zapowiada:D rzeczywiscie v ray pod rhino tak jak myslalem jest daremny sciąglem triala ale przynajmniej juz wiem ze warto sie troche pomeczyc z eksportem;)
Napisano 24 Lipiec 200915 l i tak pozostanie na koncu problem z UVW Unwrape booo to nie poly tylko Nurbsy - chociaz ostatnio gdzies patrzylem i jakas grupka pasjonatow pracuje (z dobrymi skutkami) nad takim rozwiazaniem. Jezeli to sie uda i wejdzie do Rhino taki dodatek i jeszcze inne (zwiazane z edycja materialow) to eksport powoli bedzie zbedny (w sumie tez zalezy co chcemy osiagnac renderami). No to czekam na tego Twojego Seata :)
Napisano 24 Lipiec 200915 l Autor zawsze można zmashowac:D swiatla zrobilem ;) Edytowane 24 Lipiec 200915 l przez Dawcio_m
Napisano 25 Lipiec 200915 l Autor taki baardzoo próbny render:D nad odbiciami musze posiedziec no i lampy prawie standard:)
Napisano 28 Lipiec 200915 l Autor to narazie nurbsiki xD tzn format igs ktory obsuguje i maxio i rhino:D wiec problemow nie bylo:D mysle ze dla lepszej jakosci to zmeshuje na koniec wszystko wtedy bedą dopiero problemy:D
Napisano 29 Lipiec 200915 l Autor taki test wszystkiego co mam:D finalne mysle będą troche wieksze no i oczywiscie ustawienia aa i reszty bedą polepszone;) bo moj stary grat mnie zadziwia bo wyjątkowo szybko rendzi tą scene:D no i odbicie z tylu musze przedluzyc do konca bo bzydko wygląda:P
Napisano 30 Lipiec 200915 l Model świetny ale szkoda ze to nie ediit poly :( potem to ani animowac ani rigowac ani nic ;(
Napisano 30 Lipiec 200915 l Model świetny ale szkoda ze to nie ediit poly :( potem to ani animowac ani rigowac ani nic ;( Na pewno zapostowałeś w dobrym wątku? ;) Dawcio_m - Bardzo fajnie się render zapowiada. Zwłaszcza kolory z postu #33. :)
Napisano 31 Lipiec 200915 l Autor D4D4L- hmm ringowac? dziekuje;) no kolorki to dopiero musze w alosci potem zobaczyc:D
Napisano 31 Lipiec 200915 l Hohoho, no panie. Wykańczaj pan model i do renderera, w dużej rozdziałce coby. I do broszury Seata.
Napisano 2 Sierpień 200915 l Err no nurbs nie ? :D wiec zabardzo chyba niemozna z tym szalec, bo jakby takiego transformersa z niego tworzyc to przecierz niemasz zabardzo mozliwosci edychi tego mesha etc etc :)
Napisano 2 Sierpień 200915 l Ale bardzo dobrze wiesz, że edycja modelu =/= animacja. :) W reklamach samochodów (na pewno w tych poważniejszych) operowanie na nurbsach (często dostarczonych przez producenta samochodu) to normalna praktyka.
Napisano 2 Sierpień 200915 l Autor Kr3tz hehe no nie przesadzaj z tą broszurą xD ale dzieki;) no tez mi sie wydaje ze w rekamach tych powaznych w telewizji tez na nurbsikach jadą bo to chyba najdoklaniejsza sprawa jak sie oczywiscie jest specem od tego:D
Napisano 2 Sierpień 200915 l ee no to tutaj moze i taaak bo to jednak nurbsik ale mi bardziej o tranśformerśiów chodzilo :D ciezko widze wyginanie blachy podczas uderzeń w nurbsie :P
Napisano 2 Sierpień 200915 l Autor no ja tez bym takie cos ciezko widzial xD ale wiesz zawsze zmeshowac mozna i prawie jak siatka z maxa:D taki drobny update;P
Napisano 2 Sierpień 200915 l NIoo niezle :) tak btw nie chcialbys podczas modelowania nakrecic filmiku? :) przydal by sie taki tutek :)
Napisano 3 Sierpień 200915 l Autor już jest jeden taki tutek na max3d.pl wiec mozesz sciagnac jak go znajdziesz;) ale jest tam wszystko dosc skrótowo bo tam trzeba troche wiecej myslec niz robic jezeli chodzi o tworzenie powierzchni;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto