Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Szkola maturka egzaminy sie pokończyły i czasu troszke jest wiec postanowilem przypomniec sobie Rhino;) na początek rozplanowanie krzywych i powierzchni ;) zresztą jak widac na rysunku bardzo zawodowo in microsoft paint:D

seatibiza20021600x1200w.th.jpg

  • Odpowiedzi 46
  • Wyświetleń 5,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

CZekam na upki, brat ma ten samochod i ciekawe jak wyjdzie w wersji Digital hehe :)

 

Powodzenia zycze

Napisano

Da radę o render bez siateczki? :P

 

Nieszablonowy samochód wybrałeś, może być ciekawie, a jeszcze karzesz czekać na upy.

 

Edit:

lol każesz...

Edytowane przez Kr3tz

Napisano
  • Autor

hehe juz daje bez siateczki;) już cos ruszylo musialem sobie troszke poprzypominac:P

 

ddfdfdc.th.jpg

fgfgfd.th.jpg

Napisano

No wygląda to bardzo zgrabnie. :)

Tylko ciągłość powierzchni przedniego zderzaka jest chyba dyskusyjna.

Napisano
  • Autor

w końcu myszke kupiłem bo mi lewy przycisk nie dzialal i nie dalo rady poskrobac xD troszke pofiletowałem tyl i przód:)

2222222222222222.png

1111111111111111w.png

 

i jeszcze takie cos ooo tzn siatka czy jakosc tak:D

222222223232.png

Edytowane przez Dawcio_m

Napisano

Pokaż odbicia (i zebrę) bez siatki. :)

Wygląda bardzo fajnie.

Napisano

Aaaa ja też chce umieć rhino :] Póki co to piknie, jak zwykle ;p

Będę obserwował :)

Napisano

Ale taką gęstą zebrę. Teraz nic ciekawego tam nie widać. ;)

Napisano
  • Autor

PAnowie nie przesadzajcie xD tyle komentarzy :D

35006145.jpg

94538613.jpg

35006145.jpg5g35006145jhmm brak koncepcji jak ulozyc krzywe na lampy grr myslalem ze takie łatwe są ale sie mylilem.

94538613.jpg

Edytowane przez Dawcio_m

Napisano

Nooooo. :)

Nawet jeśli jakieś powierzchnie wyginają się odrobinę nie tak jak powinne, to who cares... :D

Zderzak (przedni) ma chyba za dużo powierzchni, dlatego zebra faluje. Jeden sweep powinien grać. Maks dwa. :)

Napisano
  • Autor

miwt dzieki tył na razie powoli filetuje i wycinam:)

RA no moze minimalnie jest nie tak ale tego nie bedzie widac jak zmeshuje to bedzie lepiej mysle;)

tyllll.jpg

Napisano

Jesteś z Chałupek koło Olzy ? jeśli tak napisz na priv , chciałbym zadac pare pytan albowiem mam problem z rhino i samochodami:) pozdrawiam

Napisano
  • Autor

a rendzic bede w maksie i v rayu troche sie na eksporcie pobawie ale Rhino sie zbytnio nie nadaje;)

Napisano

Ale pod Rhino jest vRay..? Czemu by nie? U mnie w Szczecinie takie cuś sprzedają :p

Napisano
  • Autor

no chyba jest ale sie nie orietuje czy tam są wszystkie opcje te same co w maxie czy te same efekty sie uzyskuje itd itp wiec wole to sobie chyba wyeksportowac chyba ze ktos cos wie wiecej na ten temat;)?

Napisano

jeszcze nie jest za fajny vray pod rhino ale kolejny ma byc super zwlaszcza ze rhino 5 bedzie mial edytor materialow zywcem zerzniety (sorry za slowo) z maxa i sporo rozwiazan z maxa sie tam powinno pojawic (widzialem na screenach) ;P

Napisano
  • Autor

ooo no to ciekawie sie zapowiada:D rzeczywiscie v ray pod rhino tak jak myslalem jest daremny sciąglem triala ale przynajmniej juz wiem ze warto sie troche pomeczyc z eksportem;)

Napisano

i tak pozostanie na koncu problem z UVW Unwrape booo to nie poly tylko Nurbsy - chociaz ostatnio gdzies patrzylem i jakas grupka pasjonatow pracuje (z dobrymi skutkami) nad takim rozwiazaniem. Jezeli to sie uda i wejdzie do Rhino taki dodatek i jeszcze inne (zwiazane z edycja materialow) to eksport powoli bedzie zbedny (w sumie tez zalezy co chcemy osiagnac renderami). No to czekam na tego Twojego Seata :)

Napisano
  • Autor

zawsze można zmashowac:D swiatla zrobilem ;) swiatla.jpg

swaaa.jpg

Edytowane przez Dawcio_m

Napisano
  • Autor

taki baardzoo próbny render:D nad odbiciami musze posiedziec no i lampy prawie standard:)

scenffa1jjjjjjjjjjj.jpg

Napisano
  • Autor

to narazie nurbsiki xD tzn format igs ktory obsuguje i maxio i rhino:D wiec problemow nie bylo:D mysle ze dla lepszej jakosci to zmeshuje na koniec wszystko wtedy bedą dopiero problemy:D

Napisano
  • Autor

taki test wszystkiego co mam:D finalne mysle będą troche wieksze no i oczywiscie ustawienia aa i reszty bedą polepszone;) bo moj stary grat mnie zadziwia bo wyjątkowo szybko rendzi tą scene:D no i odbicie z tylu musze przedluzyc do konca bo bzydko wygląda:P

scenffa1000p.jpg

Napisano

Model świetny ale szkoda ze to nie ediit poly :( potem to ani animowac ani rigowac ani nic ;(

Napisano
Model świetny ale szkoda ze to nie ediit poly :( potem to ani animowac ani rigowac ani nic ;(

Na pewno zapostowałeś w dobrym wątku? ;)

 

Dawcio_m - Bardzo fajnie się render zapowiada. Zwłaszcza kolory z postu #33. :)

Napisano
  • Autor

D4D4L- hmm ringowac?

dziekuje;) no kolorki to dopiero musze w alosci potem zobaczyc:D

Napisano

Hohoho, no panie. Wykańczaj pan model i do renderera, w dużej rozdziałce coby. I do broszury Seata.

Napisano

Err no nurbs nie ? :D wiec zabardzo chyba niemozna z tym szalec, bo jakby takiego transformersa z niego tworzyc to przecierz niemasz zabardzo mozliwosci edychi tego mesha etc etc :)

Napisano

Ale bardzo dobrze wiesz, że edycja modelu =/= animacja. :)

W reklamach samochodów (na pewno w tych poważniejszych) operowanie na nurbsach (często dostarczonych przez producenta samochodu) to normalna praktyka.

Napisano
  • Autor

Kr3tz hehe no nie przesadzaj z tą broszurą xD ale dzieki;)

no tez mi sie wydaje ze w rekamach tych powaznych w telewizji tez na nurbsikach jadą bo to chyba najdoklaniejsza sprawa jak sie oczywiscie jest specem od tego:D

Napisano

ee no to tutaj moze i taaak bo to jednak nurbsik ale mi bardziej o tranśformerśiów chodzilo :D ciezko widze wyginanie blachy podczas uderzeń w nurbsie :P

Napisano
  • Autor

no ja tez bym takie cos ciezko widzial xD ale wiesz zawsze zmeshowac mozna i prawie jak siatka z maxa:D taki drobny update;P

222rmr.jpg

333xzz.jpg

Napisano

NIoo niezle :) tak btw nie chcialbys podczas modelowania nakrecic filmiku? :) przydal by sie taki tutek :)

Napisano
  • Autor

już jest jeden taki tutek na max3d.pl wiec mozesz sciagnac jak go znajdziesz;) ale jest tam wszystko dosc skrótowo bo tam trzeba troche wiecej myslec niz robic jezeli chodzi o tworzenie powierzchni;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności