Napisano 31 Marzec 200420 l Witam ponownie... z zwiążku z padnięciem serveraz znikną mój WIP :/ Jeśli ktoś jeszcze pamięta poprzednie posty to widział jak wyglądały wcześniejsze etapy pracy. Teraz załączam następne rendery :)
Napisano 31 Marzec 200420 l Niewiele mozna powiedziec bo niewiele widac, a to wszystko przez te cienie :P
Napisano 31 Marzec 200420 l no wlasnie w probnych renderach niepowinienes dawac jakis cieni i jakiegos realistycznego oswietlenia, model powinien byc widoczny caly, caly powinien byc dobrze oswietlony. z tych renderkow mozna wywnioskowac tylko ze bedzie to bmw seri 5 :D:D:D
Napisano 31 Marzec 200420 l Miejscami zbyt kańciasty... ale wiem ze napewno to zmnienisz bo to przeciez dopiero początek.... :P PozdR
Napisano 31 Marzec 200420 l Następna BMka :D Według mnie są miejcja gdzie jest krzywa karoseria. Ogólnie ok
Napisano 1 Kwiecień 200420 l Autor Wielkie dzieki za komentarze... nie mialem dostapu do kompa... update bedzie najprawdopodobniej dzisiaj wieczorem. Dam jasniejszego rendera zeby było widac wszystkie błędy ;) Pozdrawiam.
Napisano 1 Kwiecień 200420 l ja tez czekam na apdejta bo calkiem dobrze Ci idzie no i samochod bardzo lubie:)
Napisano 1 Kwiecień 200420 l w porównaniu z tym co było jest troche lepiej ale dalej model wymaga dużooooooo pracy
Napisano 2 Kwiecień 200420 l Autor update... :) Poprawiłem siatke i troszke zmieniłem tył... Mam troszke problemów z modelowaniem świateł :/ Jak daje na wymodelowane \"szkła\" smootha to niespecjalnie mi się to pokrywa z wyciętym miejscem :/... Macie na to jakieś patenty, źeby wyglądały one jakos po ludzku?
Napisano 2 Kwiecień 200420 l Autor chveti: hm... jak narazie myślę o tym, żeby jakoś skonczyć go z zewnątrz... jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli, niewykluczone że zrobię też wnętrze :) To wszystko kwestia tego czy będziecie mi podpowiadać... Czekam na pomysły co do wymodelowania świateł bo nie wygląda to najciekawiej... :) Ciągle od nowa je robie i nie podobają mi się :/ aJ :)
Napisano 2 Kwiecień 200420 l NO z tymi światłami, to nie ozostaje Ci nic innego niż ręczne dopasowanie do karoserii... spróbuj może siatkę ułożyć podobnie jak karoseria w miejscu, gdzie mają zacząć się klosze lamp....
Napisano 2 Kwiecień 200420 l Autor don_filippo: dokladnie tak robiłem na zasadzie dopadowania do karoserii... Ale jest z tym nielada problem ponieważ jak widziesz światło \"rozlewa się\" strasznie i cięzko dopasować wszystkie pozycje vertexów... :/ Aj... bede robil az sie uda ;]
Napisano 2 Kwiecień 200420 l ja mam pytanko (moze glupie:):)) mozna jakos zrobic zeby samochod byl \"gruby\" (robie z plane i chce zrobic zeby byl gruby na kilka \"centymetrow\" nie wiem czy mnie zrozyumiecie:):)
Napisano 2 Kwiecień 200420 l Autor nielot007: forum \"modeling\" moze a nie WIP ? ;] sikham: możesz sprecyzować gdzie jest krzywa? :) Zapewne bardzo duzo bledow eni widze wiec licze an to ze mi je wytkniecie :)
Napisano 2 Kwiecień 200420 l Widze że troche bugów poprawiłeś :] Samochodzik jest ok, ale widać na przednim nadkolu dużego buga i popracuj nad tylnią klapą bo coś to nie wygląda zadobrze Ogólnie jest super, a nawet lepiej :]
Napisano 2 Kwiecień 200420 l Misiek innej metody nie ma.... w moim Viperze światła mają dużo \"łatwiejszy\" kształt, a i tak mocno się namęczyłem, żeby to wszystko spasować... Wyłączyłem nawet tymczasowo meshsmootha w karoserii, żeby zobaczyć jak na niej przebiega siatka.... kombinuj, kombinuj... ciężka praca będzie wynagrodzona :P Pozdrowienia
Napisano 2 Kwiecień 200420 l jest niezle, widzialem niedawno takie cudenko na wlasne oczeta i naprawde to jest piekne cacko:D
Napisano 3 Kwiecień 200420 l Widze ze konkurencja sie zrobila, musisz jeszcze troche bledow poprawic i mozemy walczyc Moj BMW 5
Napisano 3 Kwiecień 200420 l Autor Tomek: e tam odrazy konkurencja :P :) Hehe... jakos mi sie spodobala ta 5 i nie patrzylem czy ktos robi na forum :) Aj.. co do blegow to eirm ze jest ich sporo ale czas mi nie pozwala na prace :/ Błe...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto