Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam ponownie... z zwiążku z padnięciem serveraz znikną mój WIP :/ Jeśli ktoś jeszcze pamięta poprzednie posty to widział jak wyglądały wcześniejsze etapy pracy. Teraz załączam następne rendery :)

 

 

9.jpg

 

10.jpg

  • Odpowiedzi 32
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Niewiele mozna powiedziec bo niewiele widac, a to wszystko przez te cienie :P

Napisano

no wlasnie w probnych renderach niepowinienes dawac jakis cieni i jakiegos realistycznego oswietlenia, model powinien byc widoczny caly, caly powinien byc dobrze oswietlony. z tych renderkow mozna wywnioskowac tylko ze bedzie to bmw seri 5 :D:D:D

Napisano

Miejscami zbyt kańciasty... ale wiem ze napewno to zmnienisz bo to przeciez dopiero początek.... :P

 

PozdR

Napisano

Następna BMka :D

Według mnie są miejcja gdzie jest krzywa karoseria.

Ogólnie ok

Napisano
  • Autor

Wielkie dzieki za komentarze... nie mialem dostapu do kompa... update bedzie najprawdopodobniej dzisiaj wieczorem. Dam jasniejszego rendera zeby było widac wszystkie błędy ;) Pozdrawiam.

Napisano

w porównaniu z tym co było jest troche lepiej ale dalej model wymaga dużooooooo pracy

Napisano
  • Autor

update... :)

 

Poprawiłem siatke i troszke zmieniłem tył... Mam troszke problemów z modelowaniem świateł :/ Jak daje na wymodelowane \"szkła\" smootha to niespecjalnie mi się to pokrywa z wyciętym miejscem :/... Macie na to jakieś patenty, źeby wyglądały one jakos po ludzku?

 

11.jpg

 

12.jpg

Napisano
  • Autor

chveti: hm... jak narazie myślę o tym, żeby jakoś skonczyć go z zewnątrz... jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli, niewykluczone że zrobię też wnętrze :) To wszystko kwestia tego czy będziecie mi podpowiadać... Czekam na pomysły co do wymodelowania świateł bo nie wygląda to najciekawiej... :) Ciągle od nowa je robie i nie podobają mi się :/ aJ :)

Napisano

NO z tymi światłami, to nie ozostaje Ci nic innego niż ręczne dopasowanie do karoserii... spróbuj może siatkę ułożyć podobnie jak karoseria w miejscu, gdzie mają zacząć się klosze lamp....

Napisano
  • Autor

don_filippo: dokladnie tak robiłem na zasadzie dopadowania do karoserii... Ale jest z tym nielada problem ponieważ jak widziesz światło \"rozlewa się\" strasznie i cięzko dopasować wszystkie pozycje vertexów... :/ Aj... bede robil az sie uda ;]

Napisano

ja mam pytanko (moze glupie:):)) mozna jakos zrobic zeby samochod byl \"gruby\" (robie z plane i chce zrobic zeby byl gruby na kilka \"centymetrow\" nie wiem czy mnie zrozyumiecie:):)

Napisano
  • Autor

nielot007: forum \"modeling\" moze a nie WIP ? ;]

 

sikham: możesz sprecyzować gdzie jest krzywa? :) Zapewne bardzo duzo bledow eni widze wiec licze an to ze mi je wytkniecie :)

Napisano

Widze że troche bugów poprawiłeś :]

Samochodzik jest ok, ale widać na przednim nadkolu dużego buga i popracuj nad tylnią klapą bo coś to nie wygląda zadobrze

Ogólnie jest super, a nawet lepiej :]

Napisano

Misiek innej metody nie ma.... w moim Viperze światła mają dużo \"łatwiejszy\" kształt, a i tak mocno się namęczyłem, żeby to wszystko spasować... Wyłączyłem nawet tymczasowo meshsmootha w karoserii, żeby zobaczyć jak na niej przebiega siatka.... kombinuj, kombinuj... ciężka praca będzie wynagrodzona :P

 

Pozdrowienia

Napisano

jest niezle, widzialem niedawno takie cudenko na wlasne oczeta i naprawde to jest piekne cacko:D

Napisano
  • Autor

Tomek: e tam odrazy konkurencja :P :) Hehe... jakos mi sie spodobala ta 5 i nie patrzylem czy ktos robi na forum :) Aj.. co do blegow to eirm ze jest ich sporo ale czas mi nie pozwala na prace :/ Błe...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności