Mellon Napisano 13 Październik 2010 Autor Napisano 13 Październik 2010 i jeszcze jedno na challenge pt "water-Dragon hatchling" i ograniczenia to - Design and paint a young newly hatched water-dragon, it's egg, and the nest it was laid in.
Bedyk Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 (edytowane) niekulawe brakuje mi troche jakiegos brudu/szlamu bo narazie jest jak w kiepskich filmach kiedy dzieci rodza sie czyste i suche ;] sam mam z tym problemy ale napisze...teksturki przydałoby się podmalowac Edytowane 13 Październik 2010 przez Bedyk e
KhazadThard Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 ten mi się podoba, tak jak Bedyk napisał jakiś śluz by ładnie wyglądał
ICE Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 Hmm moze zrobienie delikatnej vignety doda troche dramy do obrazka. Jesli moge to zalecil bym takze bys nauczyl sie odpuszczac teksture na wszytskim, co malujesz. Kontrast to nie tylko czarne/biale. Spory skok Mellon, masz potencjal.
emmilius Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 Nie poznaję kolegi, nie poznaję. Nie wszystkie elementy są czytelne jak być powinny i brak różnicowania materiałów. Rób czasem studium różnych powierzchni w różnych otoczeniach - powinno pomóc. Życzę oby tak dalej.
Mellon Napisano 13 Październik 2010 Autor Napisano 13 Październik 2010 Dzieki panowie byle do przodu :) Ps. texturka jest tylko jedna
SBT77 Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 Jesli moge to zalecil bym takze bys nauczyl sie odpuszczac teksture na wszytskim, co malujesz. Ale dlaczego ? Spory skok Mellon, masz potencjal. Nie żebym komuś umniejszał, ale chyba każdy ma potencjał :)
Coyote Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 Ale dlaczego ? z tego co gadam z Icem to wydaje mi sie że chodziło o odpuszczanie detali przedmiotów. Focal point powinien być najbardziej wydetalowany. Równio wydetalowany rysunek wydaje sie sztywny "nie ma czym oddychać" pozdro
SBT77 Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 z tego co gadam z Icem to wydaje mi sie że chodziło o odpuszczanie detali przedmiotów. Focal point powinien być najbardziej wydetalowany. Równio wydetalowany rysunek wydaje sie sztywny "nie ma czym oddychać" Jeśli tak to rozumieć, to trudno się nie zgodzić... Chociaż faktem jest też to, że nie zawsze musi chodzić o stopień wykończenia pracy, ale o umyślne uproszczenie obiektów z dala od focala.
ICE Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 Dzieki panowie byle do przodu :) Ps. texturka jest tylko jedna Tekstura to cos co nie ejst tylko zdjeciem, textury masz sporo z pedzla. Ale widze ze masz ogolna maniere naduzywania ich w swoich pracach. SBT dokladnie o to chodzilo, by naturalnie luzowac wszelkiego typu detal im dalej od focala. W ImagineFX issue z pin up'ami jest fajny artykul ot Marc'a Taro Holmes'a zatytulowany "paint smarter not harder". Goraco polecam kazdemu, kto ma sposobnosc.
Tonic Napisano 14 Październik 2010 Napisano 14 Październik 2010 Popieram, ostatnie szkice mają zbyt równomiernie rozłożone tekstury.
Mellon Napisano 15 Październik 2010 Autor Napisano 15 Październik 2010 (edytowane) Dzieki panowie za konstruktywna krytyke bede zwracal na to uwage . Ps. No i pracka wygrala challange Edytowane 15 Październik 2010 przez Mellon
Mellon Napisano 15 Październik 2010 Autor Napisano 15 Październik 2010 (edytowane) Takie cus sobie dzisiaj wyskubalem - komenty i krytyka mile widziane -jak zawsze Edytowane 15 Październik 2010 przez Mellon
resh Napisano 16 Październik 2010 Napisano 16 Październik 2010 Mi najbardziej proporcje nie leżą. Jego prawa łapa taka jakaś mała się coś wydaje do całości, z kolei prawy bark za duży. Głowę mu tak też dziwnie wcisnąłeś w body i taki trochę przygarbiony karzeł się wydaje. Co do samej facjaty to taki dziecięco -mangowy wyraz twarzy ma (nie wiem może takie miałeś założenie). Ja na twoim miejscu starałbym się całą postać namalować (oczywiście zanim bym wszedł w detale to naszkicowałbym sobie całą postać i zobaczył czy proporcje mi pasują). Nie można rezygnować z rzeczy, które nam sprawiają najwięcej problemu, trzeba z tym jakoś walczyć ;). Zrobiłem super szybkiego overa, żebyś wiedział o co mi chodzi (z super błędami więc się tym tak mocno nie sugeruj :) Łatwo się to pisze a sam mam z tym problemy hehe Zdrówko!
Mellon Napisano 16 Październik 2010 Autor Napisano 16 Październik 2010 Dzieki resh - dozucam wczesny projekt woja ze szkieletem - mysle ze po nalozeniu zbroi proporcje staja sie mylace. Co do twrzy to nie mialem zadnych zalozen spodobala mi sie po drodze i zostala.
Mellon Napisano 23 Październik 2010 Autor Napisano 23 Październik 2010 Takie cus ostatnio popelnilem jaskrawo i swietliscie
Mellon Napisano 19 Listopad 2010 Autor Napisano 19 Listopad 2010 Ostatnie moje challange z imagine fx temat "magician" krytyka i komentarze mile widziane (jak to ktos okreslil moim pracom brakuje jeszcze finezji)
Coyote Napisano 19 Listopad 2010 Napisano 19 Listopad 2010 jak dla mnie przede wszystkim brakuje perspektywy
Joel Napisano 19 Listopad 2010 Napisano 19 Listopad 2010 Brakuje podstaw niestety. (jeszcze) pozdrawiam
EthicallyChallenged Napisano 19 Listopad 2010 Napisano 19 Listopad 2010 A widziałem w ostatnim wydaniu Twoją pracę wydrukowaną, gratuluję! :)
Mellon Napisano 19 Listopad 2010 Autor Napisano 19 Listopad 2010 A dzieki za miesiac bede na calej stronce :)
Tonic Napisano 19 Listopad 2010 Napisano 19 Listopad 2010 Nieco większy kadr, więcej przestrzeni - to by pomogło w odczuciu perspektywy. Tu jest trochę ciasno, nie ma się czego "złapać". Dzbany, koce pod dupsko, liny, łuki, rytualne duperełki - przykładowe detale którymi mógłbyś wzbogacić scenę.
Joel Napisano 19 Listopad 2010 Napisano 19 Listopad 2010 (edytowane) Wiesz mellon, fajnie że ciśniesz, ale nie możesz się budować, trzymając ciągle błędy u podstawy, bo pójdziesz daleko i w końcu się okaże, że będziesz musiał się wracać i zaczynać jeszcze raz. Chciałbym ci tylko zaznaczyć parę rzeczy, które uważam, że warte są uwagi i dopracowania: 1. - Rozświetlenia są prześwietlone, płomień ogniska nie daje takiego białego, zimnego wręcz światła. Dla przykładu, przestudiuj proszę świetną pracę pana Morgana Weistlinga: 2. - monochromatyzm, ściemniasz i rozjaśniasz tym samym kolorem, spójrz na przykład na ubiór indianina. Jeśli nie wiesz jaki kolor powinien być w cieniu, weź pod uwagę otoczenie, weź pod uwagę czy i w jakim stopniu ściany namiotu odbijają światło ognia oraz sam kolor tych przedmiotów, one oddziałują na obiekty, wszystko jest ze sobą powiązane. Spójrz skąd pan Weistling wziął cień na koszuli kowala, gdzieniegdzie zlewa się niemalże z otoczeniem, bowiem to światło ognia wyłania kształty skąpanej w ciemności postaci. 3. - walor i światłocień, wrzuć swoją pracę na B&W i porównaj z mistrzami tej kategorii, np: z Łukaszem Jaskólskim. Dużo wówczas baboli wychodzi przy takim porównaniu, otwiera ci oczy kiedy widzisz, czego brak twojej pracy 4. - anatomia, rączka wyszła w miarę, ale na przykład twarz i reszta ciała pozostawiają sobie wiele do życzenia Reasumując - bierz CAŁE otoczenie pod uwagę, te wszystkie kolor tworzą jedną kompozycję i na siebie oddziałują, woda dlatego wygląda na niebieską, bo odbija niebo. Każdy obiekt w zależności od faktury i jasności odbija otoczenie, każdy. Maluj stosując referencje, z wyobraźni porządna realistyczna praca ci nie wyjdzie. Polecam także malarstwo tradycyjne, wiele uczy i daje do myślenia. Także szybkie kolorystyczno-walorowe studia. Panowie o perspektywie i przestrzeni już wspominali. Bądź w stosunku do swojej twórczości konsekwentny i zdystansowany, a podniesiesz poziom swojego warsztatu. pozdrawiam Edytowane 19 Listopad 2010 przez Joel
Mellon Napisano 20 Listopad 2010 Autor Napisano 20 Listopad 2010 Joel dzieki wielkie za poswiecenie czasu na wskazowki - otworzyles mi tez oczy na nowa opcje tzn. tak na prawde to nie jestem pewien czy chce pchac sie w strone realizmu a juz na pewno malowania z natury.I moja nastepa ilustracja bedzie odbiegala od moich dotychczsowych prac. Dzieki.
chudek Napisano 20 Listopad 2010 Napisano 20 Listopad 2010 to czemu bierzesz się za prace, które bez podstaw i malowania z natury będą wyglądać jak namalowane przez 10 letnie dziecko :)? odbiór Twojej pracy w każdym aspekcie jest zachwiany od koloru, poprzez walor, kończąc na formie. Nie chce Cie martwić, żeby nawet robić abstrackje trzeba mieć PODSTAWY. Z takim nastawieniem jakie masz, będziesz jeszcze długo dreptał w miejscu (a dreptasz tak od pierwszej strony swojej teczki). No chyba, że nie chcesz być coraz lepszy a pochwały pojawiające się wśród znajomych Ci wystarczają, w takim wypadku alleluja i do przodu :)
Mellon Napisano 20 Listopad 2010 Autor Napisano 20 Listopad 2010 Chudek- na poczatku chcialem sie wypowiedziec co mysle na temat tego co napisales ale doszedlem do wniosku ze nie chce mi sie marnowac czasu. Ps . w mojej teczce wystawiam lepsze i gorsze prace gdyz nie czekam na pochwaly tylko konstruktywna krytyke.
Mellon Napisano 1 Grudzień 2010 Autor Napisano 1 Grudzień 2010 Takie cus pod opowiadanko na forum online podam linka jak sie zgodza.
telthona Napisano 4 Grudzień 2010 Napisano 4 Grudzień 2010 nie wiem gdzie tu podłoga, gdzie sufit, i jak jest skonstrowana ta fabryka. nie wiem też czy ona spada, skacze, przewraca się czy co robi. za to trzeba przyznać że technicznie nawet fajnie to wygląda, i ma jakąś taką dynamikę przyjemną. efekty specjalne nie do końca trafne, bo to na pierwszy rzut oka wygląda jakby miała pompony z ognia zamiast rąk. dopiero potem mózg mi kojarzy coś takiego z bronią palną, ale gdybym nie widziała X filmów o taqkiej tematyce to chyba nie byłoby to dla mnie czytelne. twarz nawet fajna, ale chyba panna robi lekkiego zeza. i troche mnie drażni tekstura na "podłodze". mogłeś ją lekko podmalować żeby nie było widać krawędzi miedzy jedną a drugą powieloną teksturą xD
noiprox Napisano 4 Grudzień 2010 Napisano 4 Grudzień 2010 Fajna mina typu "Ojejku, to ta broń naprawdę strzela?" ;)
Mellon Napisano 4 Grudzień 2010 Autor Napisano 4 Grudzień 2010 Telthona - dzieki za trafne uwagi (troche mi glupio ze sam tego wszystkiego nie dostrzeglem)-A pani upada Najprox-mimika troche malo wymowna co prawda ale mam nadzieje ze opowiadanie troche wytlumaczy z kim mamy do czynienia - oto link - http://www.tworczosc.unreal-fantasy.pl/to-juz-koniec-490,a.html
lisu Napisano 4 Grudzień 2010 Napisano 4 Grudzień 2010 Daruj sobie detal w partiach w których chcesz jako taką dynamikę i sugerować ruch. Szczególnie cięcie poprzeczne pędzlem zabija ten efekt.
Mellon Napisano 15 Grudzień 2010 Autor Napisano 15 Grudzień 2010 Mayk dzieki za wskazowki , sprobuje zastosowac w przyszlosci. A to najnowsza praca do opowiadania (linka dolacze jak mi go przesla). Przedstawia Don Quijote i Sancho Krytyka i spostrzezenia mile widziane
Mellon Napisano 15 Grudzień 2010 Autor Napisano 15 Grudzień 2010 No i link do opowiadania- http://www.tworczosc.unreal-fantasy.pl/don-quijote-del-desierto-445,a.html
KhazadThard Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 sancho zlewa się z kamieniami trochę, to po pierwsze. I te kamienie ja bym zblurował :) może nawet sancha też;) tekstura na kamieniach jest za mocna nie trzeba tyle żeby widać było że to kamienie;) a sam don mi się podoba, nieźle zbroja wyszła:)
telthona Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 strasznie rozbielony kolor; wszystko ma bardzo małe nasycenie. pobaw się gradientami na nowej warstwie, z różnymi trybami wtapiania, i żeby ten gradient był kolorowy. np utwórz nową warstwę, wypełnij ją gradientem, np niebieskim lub czerwonym, zmniejsz trochę jego krycie i zmień tryb na multiply, albo light dodge, albo jakiś inny :) najlepiej poeksperymentować ze wszystkimi. ponadto możesz na tej warstwie z gradientem kliknąć ctrl + u i pokręcić troche suwakiem "hue". kolor gradientu będzie się zmieniał więc możesz podpatrzeć jaki kolor najlepiej się sprawdzi.
Coyote Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 Największym błędem w tej pracy jest perspektywa. Pokusiłem się by wejsc na strone tego opowiadania i znalazlem większą wersje tej pracy. Troche polecialeś na łatwizne wklejając teksturki skał i drzewa. Nie mówie ze to źle. Dużo ludzi tak robi, ale nie podmalowałeś ich i troche wyszło niekonsekwentne oświetlenie przez co drzewo strasznie płasko wyszło. Przydała by sie tez jakaś integracja podłoża z skałą bo narazie cała praca dość płaska. Don kiszotowi brakuje miednicy troche jest skompresowany a dotego ma jeszcze zbroje i chyba za duże czoło. Masz troche niekonsekwecji w oświetleniu (oświetlenie tarczy i naramiennika) no i kolor rozbielony o tym ludzie wcześniej mówili równie dobrze może być wina monitor.
Mellon Napisano 16 Grudzień 2010 Autor Napisano 16 Grudzień 2010 Ha Od poczatku - dzieki wielkie za odpowiedzi KhazadThard - masz racje troche z texturka przekabinowalem niestety ,troche ja zblurowalem ale wychodzi na to ze za malo.thx telthona - kolor to zdecydowanie moja pieta Achillesowa jakies tutki ogladam i ksiazki czytam no i oczywiscie rady z twojego posta sie bardzo przydadza dzieki. Coyote - Blad perspektywy chyba nie jest tu najwiekszy(choc nie mowie ze go nie ma) bardziej chyba wlasnie jak mowisz z textura przegialem , texturka zawsze mi troche za slabo albo za mocno wychodzi - dzieki za rady i spostrzezenia
Mellon Napisano 21 Grudzień 2010 Autor Napisano 21 Grudzień 2010 Probuje nowych podejsc - takie cus na challenge "first contact" Spostrzezenia komentaze i krytyka jak zawsze mile widziane.
ICE Napisano 21 Grudzień 2010 Napisano 21 Grudzień 2010 Mellon fajnie ze sie realizujesz, ale poki co radzilbym wiecej cwiczyc, anizeli trzaskac same ilustracje; zwlaszcza teraz, kiedy masz jeszcze cala gore lodowa przed soba. Wez na warsztat podstawowe bryly, i rysuj je w roznych warunkach oswietleniowych, i wtedy zbaczysz, jak bardzo zle oswietliles te drzewa ( i nie tylko ) Zycze sukcesów.
Mellon Napisano 22 Grudzień 2010 Autor Napisano 22 Grudzień 2010 Dzieki za rade Ice - prawda jest taka ze cwicze caly czas nie wszystko sie jednak nadaje do wystawienia a ilustracje robie bo mam zobowiazania albo troche czasu dla odstresowania.No i kolejna do opowiadania linka podam pozniej. P.s Tu na przyklad cwicze ograniczanie palety.
Mellon Napisano 22 Grudzień 2010 Autor Napisano 22 Grudzień 2010 (edytowane) link do pracki u gory - http://www.tworczosc.unreal-fantasy.pl/pozeracz-474,a.html troche posowakowalem Edytowane 24 Grudzień 2010 przez Mellon
Mellon Napisano 2 Styczeń 2011 Autor Napisano 2 Styczeń 2011 Cos dla wytchnienia na dobry poczatek roku
konrad11 Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 Wywerna ciekawa, ładnie wygląda, ale przeszkadzają mi nieanatomicznie zbudowane łapy potwora i paszcza w której górna nie ma jak się zejść z dolną;)
nikodem. Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 koles z serduchem jest zarabisty. Nie wszystko chula ale dynamika jest bardzo fajna.
Mellon Napisano 3 Styczeń 2011 Autor Napisano 3 Styczeń 2011 Konrad11 dziek- wiwerna troche kuleje ale jest to 3h speed gdzie bardziej skacentrowalem sie na innych problemach. nikodem. dzieki wielkie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się