Saczek_XTRM Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 Witam wszystkich :) Mam problem z bugami na tym samochodziku.Nie mam pojęcia jak się ich pozbyć a jakoś tutoriali na temat modelowania aut splajnami też nie widać za dużo.To mój pierwszy samochodzik - zacząłem już modelować betkę 5 nowej serii (pozdro dla YOGIiego:D) ale postanowiłem że bedzie w całości z poly :)- chyba wiadomo dlaczego?? Niom ale do rzeczy.. ..oprócz tych cholernych bugów których możę tam trochę znajdziecie (ano piszcie wskazujcie ludzie , śmiało bez krytyki nie można się niczego nauczyć a samokrytyka już mi nie wystarcza :) ) może znajdzie się ktoś kto mi powie w jaki sposób wiecie po siatce że powstanie w tym miejscu BUG?? Heh tylko nie piszcie żę to lata praktyki :D to na pewno ale chyba są jakieś i inne sposoby?? Aha no i jeszcze możę mi ktoś powie taką rzecz. Po narysowaniu splajna, dodaniu modyfikatora EXTRUDE otrzymuję powierzchnie :D (heh) ale jak nadać jej grubość??!! Czekam na uwagi - ludzie szukajcie błędów błagam was!!!!!!!!!! POZDRO dla PIERZAKA,MANIAKA3D(uwierzcie w jego prace,ma chłopak po prostu talent),KRYHASA,MYSZKA i WAS LUDZIETextBlack Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pionier Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 >>> http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?fid=66 Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 zmien temat na pojazd3d:samochód nie ma narazie co oceniac daj rendery z innych pozycji i z większej odległości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saczek_XTRM Napisano 2 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2004 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saczek_XTRM Napisano 2 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2004 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 1 ZMIEN TEMAT 2 DAJ BIAŁE TŁO 3 NARAZIE NIE MA CO OCENIAC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saczek_XTRM Napisano 2 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2004 1st Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saczek_XTRM Napisano 2 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2004 no nie dadzą mi spokojnie wszystkiego wysłać !! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michaueq Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 Dziękuje za pozdrowienia :D Co do modelu to pokaż inną kamerę oraz siatke bo tak ciężko coś powiedzieć.. i zmień ten temat :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 1 ZMIEN TEMAT 2jak wg mnie troche za gesta ta siatka i w okolicy gedzie powinny byc swiatla i na zderzaq są jakies dzwne deformacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saczek_XTRM Napisano 2 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2004 no ciag dlaszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michaueq Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 Aj.. co do statki, zdecydowanie zbyt wiele 3-kątów :/ Staraj się, żeby siatka skłądała się z 4-kątów... Nie będzie wtedy problemów przy smooth\'ie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saczek_XTRM Napisano 2 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2004 no z tą grubością obiektub to wyczytałem w tutku o peugeocie 206 WRC ale nie mam pojęcia jak to wykonać - jest to opisane przy wykonywaniu rowków. POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 troche krzywy ale jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 \"może znajdzie się ktoś kto mi powie w jaki sposób wiecie po siatce że powstanie w tym miejscu BUG\" mam wróżke i 3 jasnowidzów na utrzymaniu ;) a poważnie to nieda sie tego w prosty sposób wytłumaczyć najłatwiej obserwować siatki innych jak oni sobie radzili w \"tródnych\" momentach ps. dawno niewidziałem takiej siatki jak Twoja :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 racja sam kiedys nie wiedzialem ale cwidzylem robile samochod i sie nauczylem wiec: cwicz cwicz cwicz i jeszcze raz cwicz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saczek_XTRM Napisano 2 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2004 heh sikham naprawdę :D spox jestem z tego dumny :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 Kolejne auto typu OMG ;) PS: Tak nielogicznie prowadzonej siatki już daaaawno nie widziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 fajnie że jesteś dumny :> twoi nauczyciele chyba nie podzilili sie wszystkimi sekretami bo po siatce widać że niemasz pojecia co robisz w niektórych momentach ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saczek_XTRM Napisano 2 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2004 no cóż max jest dla mnie nowością a nie chlebem powszednim jak dla ciebie SIKHAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saczek_XTRM Napisano 2 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2004 czy naprawdę nikt nie wie jak zrobić tę grubość obiektu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empik Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 zmien temat i popraw te miejsca na swiatla chyba ze ten samochod nie ma miec swiatel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 3 Kwiecień 2004 Share Napisano 3 Kwiecień 2004 Jaka grubosc splajna ? W ogole czemu tu mowisz o splajnacha jesli modelujesz POLY ? Kurde myslalem ze chociaz jedna osoba wykorzysta genialnego SURFACE a tu walek co ? Jesli dobrze mi sie wydaje to ta grubosc mozesz na dwa sposoby zrobic. Jeden to LOFT. Drugi (gorszy bo tylko widac w renderingu) dajesz zeby splajn byl renderowalny. Extrude mozesz uzywac do robienia graniastoslupow np a nie do nadawania grubosci. I POPRAW TEMAT W KONCU. Powinien byc cos jak np Pojazd 3d: i tu nazwa tego wozu (nie wiem nie znam sie i nawet nie ma zielonego pojecia co to betka 5 :P) A tak to ciekawie rozpoznajemy ze patrzylismy sobie wczesniej na to jak sami robilismy i jak wychodzilo i myslelismy sobie:acha to bedzie zle. I widzac takie cos u kogos innego myslimy sobie: acha to bedzie zle. Wiec - lata praktyki :D. Podgladuj prace najlepszych, tak sie mozna wiele nauczyc. Od razu http://news.cgland.com/index.html?code=view&no=1551&category_1st=3&category_2nd=700000&start=0(Empty%20Reference!) i ucz sie od Boga (by DruG :P) oraz PRZEJRZYJ i wyciagnij wnioski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saczek_XTRM Napisano 4 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2004 wreszcie ktoś konkretny WIELKIE DZIĘKI LERU :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniak3d Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 Hej Saczek, :) Po pierwsze widać że jesteś początkującym w te klocki więc trochę porad Ci się przyda. Po pierwsze w swojej siatce masz za dużo trójkątów, a to nie dobrze, bo one zazwyczaj psują geometrię ! Oto kilka porad odemnie jak ja robię fury. Specjally for you ;) To moja technika robienia fur: -najpierw robię z splajnów (lines) zarys maski i łączę go w kwadraty - później nakładam na to modyfikator surface z wartością 0 - i mesh smooth ustawiony na 2 - tak powinna wyglądać siatka samochodu bez meshs mootha I jeszcze o rowkach (o to też pytałeś): Może to Ci albo komuś się przyda ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saczek_XTRM Napisano 4 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2004 Wielkie dzięki MANIAK3D, heh jesteś naprawdę WIELKI :D, zamiast mądrzyć się jak inni czasem wskazane jest też pomóc. A propos może teraz wreszcie ktoś uwierzy w możliwości MANIAKA, nie wiem czemu są tu jakieś wątpliwości?? ....i jeszcze coś dla \"NIEDOWIARKÓW\" z pozdro od SACZKA :D zobaczcie i oceńcie sami http://www.m3d.republika.pl/main.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saczek_XTRM Napisano 4 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2004 CO ZA GOŚĆ .... heh aż nie mogę się nadziwić....... no i te piękne prace............:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 nigdy bym nie wpadl na to zeby rowki booleanem robic, ale to niszczy siatke, przynajmniej mi tak zawsze,:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 ten sposób opisuje Rozkosz w swoim tutku o 206 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniak3d Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 Skilo - może i czasami niszczy, ale jak się wertexy, które leżą zbyt blisko siebie to błędy znikną - zobacz wycięcie (te powiększone) na masce - ero błędów. Boolean jest łatwy ale coś za coś, trzeba później po nim posprzątać :) Sikham - no fakt - to jest dobry sposób na zrobienie drobnych szczegółów - jakby rowki zrobić jeszcze w LP to po wygładzeniu powstały by zniekształcenia maski z kolei. Saczek -bież się do roboty i dużo ćwicz - praktyka czyni mistrza :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 wole robić wszystko bez booleana jest wieksza kontrola nadtym co robish :) ale każdy robi jak lubi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 mi chodzi o to ze kazdy kfadrat sklada sie z dwoch trojkatow, i boolean niszczy przekatna tego kwadratu, rozumiecie? czy sie myle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się