Skocz do zawartości

Postać 3D: Final Fantasy VII Cissnei


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Otóż wziąłem się za modelowanie pierwszej główki i potrzebuję konstruktywnej krytyki. Nad pracą siedzę już sporo czasu i sam nie wiem co jest dobrze, a co źle. Jest to ogólnie drugi "organiczny" model za jaki się wziąłem, więc nie mam w tym doświadczenia. Zwykle modelowałem obiekty Low-Poly do starszych juź gier: JK3, GTA:SA. Można powiedzieć że jest to pierwszy model Hi-Poly. Największy problem mam z włosami, shaderem skóry i gałkami ocznymi. Pracuję w 3Ds Max 2009, rendereruje Mental Rayem.

 

Referki:

 

389666cissneitsengsuper.th.jpg

 

389666cissneitsengsuperv.th.jpg

 

389668cissneiattacksupe.th.png

 

389670cissneimidgarpspw.th.png

 

389671cissneipspwpsuper.th.png

 

Model:

 

cissneifront.th.jpg

 

cissneileft.th.jpg

 

cissneiside.th.jpg

 

cissneirender.th.jpg

 

Z góry dziękuję za wszelkie rady i krytykę XD.

Pierwszy post na tym forum :P

Edytowane przez Shiroi-Shacho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Właśnie byłbym wdzięczny gdyby ktoś powiedziałby mi co konkretnie poprawić :P

Jeśli chodzi o teksturę, a przynajmniej to co ją imituje jest to nałożone zdjęcie, więc właściwa tekstura dopiero powstanie.

 

Tak wygląda to z włosami Low Poly.

 

cissneix.th.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szysia565

Skóra za bardzo się błyszczy. Dodaj materiał skóry i do tego, na bumpa wciśnij tą samą teksturkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio nie mam czasu siedzieć przy kompie więc wolno idzie. Poprawiłem (przynajmniej tak mi sie wydaje :P) model twarzy i walczę z shaderem oka. Nie jestem pewny co do sposobu w jaki tworze rzęsy ( ze splainów), górne rzesy bede robil od nowa, dolne chyba zostaną. Nadal nie mam pomysłu jak stworzyć włosy więc jak macie jakies dobre tutoriale to prosiłbym o linki.