Shiroi-Shacho Napisano 16 Lipiec 2009 Share Napisano 16 Lipiec 2009 (edytowane) Cześć. Otóż wziąłem się za modelowanie pierwszej główki i potrzebuję konstruktywnej krytyki. Nad pracą siedzę już sporo czasu i sam nie wiem co jest dobrze, a co źle. Jest to ogólnie drugi "organiczny" model za jaki się wziąłem, więc nie mam w tym doświadczenia. Zwykle modelowałem obiekty Low-Poly do starszych juź gier: JK3, GTA:SA. Można powiedzieć że jest to pierwszy model Hi-Poly. Największy problem mam z włosami, shaderem skóry i gałkami ocznymi. Pracuję w 3Ds Max 2009, rendereruje Mental Rayem. Referki: Model: Z góry dziękuję za wszelkie rady i krytykę XD. Pierwszy post na tym forum :P Edytowane 31 Grudzień 2009 przez Shiroi-Shacho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 16 Lipiec 2009 Share Napisano 16 Lipiec 2009 sam model twarzy ogolnie b.dobry, tylko usta jakies takie bardzo ponentne :D:P..... no a co prawda to prawda, shadery i skora: musisz popracowac :D... aha i jesli to ta cissnei, to odbiega troche od oryginalu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiroi-Shacho Napisano 16 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 16 Lipiec 2009 Właśnie byłbym wdzięczny gdyby ktoś powiedziałby mi co konkretnie poprawić :P Jeśli chodzi o teksturę, a przynajmniej to co ją imituje jest to nałożone zdjęcie, więc właściwa tekstura dopiero powstanie. Tak wygląda to z włosami Low Poly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 17 Lipiec 2009 Share Napisano 17 Lipiec 2009 SSS Fast skin i będzie wyglądać dużo lepiej. Możesz dodać jakieś rzęsy w szopie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość szysia565 Napisano 17 Lipiec 2009 Share Napisano 17 Lipiec 2009 Skóra za bardzo się błyszczy. Dodaj materiał skóry i do tego, na bumpa wciśnij tą samą teksturkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 17 Lipiec 2009 Share Napisano 17 Lipiec 2009 na bumpa wciśnij tą samą teksturkę. Co to da? (A nawias bo post za krótki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiroi-Shacho Napisano 20 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 20 Lipiec 2009 Ostatnio nie mam czasu siedzieć przy kompie więc wolno idzie. Poprawiłem (przynajmniej tak mi sie wydaje :P) model twarzy i walczę z shaderem oka. Nie jestem pewny co do sposobu w jaki tworze rzęsy ( ze splainów), górne rzesy bede robil od nowa, dolne chyba zostaną. Nadal nie mam pomysłu jak stworzyć włosy więc jak macie jakies dobre tutoriale to prosiłbym o linki. Mała podmalówka w Photoshopie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
khatake Napisano 20 Lipiec 2009 Share Napisano 20 Lipiec 2009 Rzęsy możesz poprzez Hair and Fur rozpięty na splineach. Co do brwi to możesz umieścić w głowie małe plany i tez uzyc H&f. Same włosy ofc też H&f, trudny do opanowania ale naprawdę wart poświęconego czasu na opanowanie tego narzędzia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiroi-Shacho Napisano 20 Wrzesień 2009 Autor Share Napisano 20 Wrzesień 2009 Powracam :P Sorki za kiepska jakosc i brak oczu, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 21 Wrzesień 2009 Share Napisano 21 Wrzesień 2009 Szczerze pisząc nie ma znaczenia jak dobra jest ta praca skoro i tak nie ma sensu. Po co robić grafikę która kopiuje inną pracę? Nie ma modeli w realu? Są chyba osoby w otoczeniu godne bycia modelem, koleżanki, dziewczyny, a może nawet cichodajki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Morte Napisano 21 Wrzesień 2009 Share Napisano 21 Wrzesień 2009 dec77- a czemu nie, choćby dla radochy(jak sie lubi) i podszlifowania warsztatu, jak kolega chce sobie zrobić tę postać to okej, ile to powstało takich modeli... Dantego chociażby co najmniej 2 modele fanart widziałem. Jak ty chcesz robić "choćby cichodajki" to okej ale nie narzucaj innym swojego myślenia. Nie gadaj że praca innych nie ma sensu, bo ma. shiroi- poprawnie, ale niezbyt podobnie do modelu, zwęź nos trochę w rejonie nozdrzy i popraw miesnie szyjne bo one tak nie biegna, powinny się zaczynać za uchem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Arti_ Napisano 21 Wrzesień 2009 Share Napisano 21 Wrzesień 2009 Morte dobrze prawi. Sam ostatnio robiłem tylko i wyłącznie prace zwane "Fan Art'em", wymodelowałem w ciągu roku 3 postacie z tego serialu, kilka teł, jedną postać własną i takie tam inne mniej istotne rzeczy... Skill mi niesamowicie wzrósł, i nic nie wskazuje na to, iż nie wrócę ponownie by kontynuować pracę nad "FanAnim(ation)" Co do samego modelu - ja tam podniecam się każdą główką, bo sam raczej nie umiem modelować porządnej głowy... Myślę, że poprzednicy powiedzieli wszystko, a ja sam nic nie dodam. Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiroi-Shacho Napisano 31 Grudzień 2009 Autor Share Napisano 31 Grudzień 2009 Update po małej przerwie XD. Nie ma to jak upojna noc sylwestrowa przy kompie.... BTW mam nadzieję, że mi coś doradzicie bo już mam dosyć tego modelu. Ostatnio próbowałem zrobić włosy i nawet fajnie wyszły, ale niestety na Hair Farm nie da się zapisywać :P. Jak dla mnie to pozostaje do poprawy oczywiście tekstura...no i to co powiecie. PS: Błagam nie patrzcie na ten tragiczny Shader oka XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się