Samot-nick Napisano 16 Lipiec 2009 Napisano 16 Lipiec 2009 pytanko: lepiej zostać na XP 32bit i max 8 czy przesiąść się na viste 64 bit i maxa9?
mafida Napisano 17 Lipiec 2009 Napisano 17 Lipiec 2009 Najlepiej poczekać jeszcze chwilkę i przesiąść się na win7 i maxa 2010;) A tak wogóle jeśli masz ponad 3 gb ramu to vista 64 jak najbardziej,mam i jestem zadowolony:)
floo Napisano 17 Lipiec 2009 Napisano 17 Lipiec 2009 vista 64, MB, Maya i Max... ;) różnica powinna być w stabilności i więcej ramu... z tego co wiem to max 2010 obsługuje dopiero wielordzeniowość...
ttaaddeekk Napisano 17 Lipiec 2009 Napisano 17 Lipiec 2009 przesiadłem się i nie narzekam, odkąd wypościli SP1 do visty to jest dobrze :) 3dmax wielordzeniowy o0 ? serio ? a co do ramu to trzeba więcej, ale tez bez przesady
Meri Napisano 17 Lipiec 2009 Napisano 17 Lipiec 2009 ee? A to max od dawna chyba wielordzeniowy jest? W koncu juz na wczesniejszych wersjach smigalo mi tyle kwadracikow podczas renderingu ile mialem rdzeni? Ja testuje maxa2010 na win7 rc i dziala minimalnie wolniej, ale podejrzewam ze na szybszym sprzecie pewnie nawet nie zauwazysz roznicy :)
mrkrzysiek Napisano 17 Lipiec 2009 Napisano 17 Lipiec 2009 max a silnik renderujący to dwie różne sprawy
gonzo71 Napisano 17 Lipiec 2009 Napisano 17 Lipiec 2009 Przesiadlem sie na win 7 pare dni temu z Win XP i nie zaluje. Lepiej chodzi i stabilniej.Pozdrawiam
Đraven Napisano 17 Lipiec 2009 Napisano 17 Lipiec 2009 ja bym radził poczekać.. z tego co słyszałem, obecnie systemy 64-bitowe nie potrafią jeszcze w pełni rozwinąć potencjału wynikającego z tej różnicy, przez co są w sumie mniej wydajne od 32-bitowych. No ale nie jestem informatykiem, mogę się mylić
mafida Napisano 17 Lipiec 2009 Napisano 17 Lipiec 2009 ja bym radził poczekać.. z tego co słyszałem, obecnie systemy 64-bitowe nie potrafią jeszcze w pełni rozwinąć potencjału wynikającego z tej różnicy, przez co są w sumie mniej wydajne od 32-bitowych. No ale nie jestem informatykiem, mogę się mylić Ale przydzielają powyżej 3GB na aplikację.Spróbuj wyrenderować na xp 32bit scene kilka milionów poly i trochę większych tekstur-wywalenie do systemu gwarantowane,choćbyś miał 4Gb ramu to xp nie przydzieli programowi więcej niż 2GB(3 ze sztuczkami).W systemie 64bit przydzieli do oporu a jak zabraknie to jeszcze do 16Gb wirtuala dołoży....
Meri Napisano 17 Lipiec 2009 Napisano 17 Lipiec 2009 Ahh okay, dzia :) max a silnik renderujący to dwie różne sprawy
Samot-nick Napisano 18 Lipiec 2009 Autor Napisano 18 Lipiec 2009 heh, wczoraj zainstalowałem Viste 64bit i maxa 2009 64bit, wszystko fajnie ale niestety Brazil odmawia wspólpracy z vista :) albo raczej :( Dzięki za wszystkie podpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się