mkk3a Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 oto moja ostatnio praca, oczywiście jeszcze niedokonczona modeling własciwie skonczyłem, zostało tylko oteksturowanie (czyli zrobienie tekstur) i tło jakie tło byście proponowali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 to wygląda jakby podczas kastrowania mu wory zaczely wisiec :D:D zrób tekstury to sie o tle pomyśli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 tło z half lifa:D najlepiej ten kompleks na poczatku;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TouchThis Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 :| jakieś takie niepodobne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empik Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 to mi wyglad na h**a ale z texturkami moze cos sie zmieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 Empik: wybierz sie do Empiku postac przy dziale ze slownikami. Stwora kojarze i wydaje sie w porzadku. Musisz tylko postawic jakas mniejsza postac, bo jezeli dobrze pamietam, to ten \"krabik\" byl wielki, prawda? Musisz pokazac jego rozmiary. Jak czytam texty o worach to marzy mi sie, zeby forum bylo dostepne dla ludzi powyzej 18 roku zycia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 Masz może jakąś referke? W halflife\'a nigdy nie grałem, więc nie wiem jak ten \"robaczek\" miał wyglądać:) Ale model sam w sobie wygląda całkiem dobrze. ---- pora na OT Ave empik. IMO śieć sklepów Empik powinna cię podać do sądu za naruszanie dobrego imienia firmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 Wszystkie sa tutaj: http://www.planethalflife.com/half-life/guide/enemies.shtm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 Dzięki Drug:) No to mogę stwierdzić oficjalnie że podobne:D Tylko ten pancerz wydaje się zbyt wypukły. Teraz pozostaje czekać tylko na materiałki i scene. Bo bez sceny nie da rady prtzedstawić tej \"BIG MOMMA\" :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 A skad wiesz, ze zbyt wypukly, skoro na screenie z gry nie widac gory? :P mkk3a: postaw go w wiekszym rozkroku, zaostrz odnoza i w \"kolanie\" zrob ostre wypustki. Niech bedzie bardziej drapiezny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 No bo na moje (kaprawe) oko to z takiej perspektywy jak na obrazku to powinien wystawać ten czubek. A nie wystaje. Drogą dedukcji doszedłem do wniosku ze w takim razie prawdobpodobnie mkk3a zrobił zbyt wypuchły pancerz:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 3 Kwiecień 2004 Share Napisano 3 Kwiecień 2004 teraz to wiem ze podobne , skojarzyłem z innym stworem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kulexy Napisano 3 Kwiecień 2004 Share Napisano 3 Kwiecień 2004 fajny... fajna tez ma czapeczke na glowie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 3 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 3 Kwiecień 2004 oteksturowany + prowizoryczne tło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 3 Kwiecień 2004 Share Napisano 3 Kwiecień 2004 trcohe ubrudź tą teksturkę bo on jest taki jakiś sterylny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr. White Napisano 3 Kwiecień 2004 Share Napisano 3 Kwiecień 2004 Model - OK textury - trzeba poprawić Ale ogólnie podoba mi się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Predator Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 Elo czesc bardzo mi sie podoba ten stworek :) przechodzilem halfa pokilkanascie razy i nigdy ta gra mi sie nie nudzial a potwor jest swietny mi sie podoba tylko tak jak Frug zauwazyl nie widac jego wielkosci woqule :) czekam na kolejne updaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 daj takie palmy (?) jak sa na tej referencji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 8 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 8 Kwiecień 2004 oto kolejna wersja i kilka danych statystycznych: 3dsmax 5.0 scanline 43 obiekty 799000 polygonów czas renderowania: 26 minut procek: duron1GHz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 8 Kwiecień 2004 Share Napisano 8 Kwiecień 2004 fajnie ale te kryształy i \"czółek \" po lewej takie sztuczne są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fafex Napisano 8 Kwiecień 2004 Share Napisano 8 Kwiecień 2004 Daj widok bardziej z dołu. Podkreślisz wtedy jego wielkość. Ogólnie całkiem nieźle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gotham Napisano 8 Kwiecień 2004 Share Napisano 8 Kwiecień 2004 Fajny ten oblech :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 8 Kwiecień 2004 Share Napisano 8 Kwiecień 2004 popraw krysztalki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grafix Napisano 9 Kwiecień 2004 Share Napisano 9 Kwiecień 2004 No No ... dobry pomysl , ale texturki jeszcze popraw, wyostrz moze troche bardziej , wygladaja jak gamowe :), ale moze o to wlasnie chodiz , czekam na klejne rendery probne .. i na render finalny ... no i troche moze oswietlenie nalezaloby poprawic ... Pozdrawiam .. i obserwuje dalsze prace .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Predator Napisano 9 Kwiecień 2004 Share Napisano 9 Kwiecień 2004 no pieknie to wyglada :) mniam , a jakby ci sie chcialo to mozesz Gordona martwego tez tam gdzies podruzcic jakby ci sie chcialo go zrobic :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 9 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 9 Kwiecień 2004 Grafix: tekstur już raczej nie będę zmieniał, jeśli chodzi o materiał to on się ma tak błyszczeć bo stworek jest pokryty śluzem. Co do oświetlenia: co dokładnie proponujesz? W scenie użyłem skylight, omni jako głowne oświetlenia (z tyłu, z lewej) i małe omni niebiesko-zielone (w miejscu tego kryształu). Jeszcze muszę poprawić kryształ, bo trochę kiepsko wygląda… poniżej screeny kryształu z gierki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 9 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 9 Kwiecień 2004 zapomniałem przedtem dodać obrazek :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fafex Napisano 9 Kwiecień 2004 Share Napisano 9 Kwiecień 2004 Nie wiem co ale dalej coś jest nie tka z tymi kryształkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gollum Napisano 9 Kwiecień 2004 Share Napisano 9 Kwiecień 2004 Stworek fajnie wyszedł, ale otoczenie... cóż, można i tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 9 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 9 Kwiecień 2004 gollum, skoro otoczenie się niezbyt podoba - ok, mogę zrozumieć. ale napisz wtedy, dlaczego i co powinienem zmienić... wtedy to będzie konstruktywna krytyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martez Napisano 9 Kwiecień 2004 Share Napisano 9 Kwiecień 2004 Może dodaj troche reflektów do kryształów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kulexy Napisano 10 Kwiecień 2004 Share Napisano 10 Kwiecień 2004 a czy przypadkiem to napewno sa krysztaly?? a moze jego hmmm... odchody :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 10 Kwiecień 2004 Share Napisano 10 Kwiecień 2004 swiecace? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gollum Napisano 10 Kwiecień 2004 Share Napisano 10 Kwiecień 2004 Odnośnie otoczenia - chodziło mi o to że jest tam pusto, wrzuć jakąś budowle, drzewo, z tego co pamiętam było tam tego pełno. A pozatym to co powyżej. Gollum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gollum Napisano 10 Kwiecień 2004 Share Napisano 10 Kwiecień 2004 Ten stworek ma rzeczywiście prawie 800 tys ścianek, czy nacisnąłeś o jedno zero za dużo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TouchThis Napisano 11 Kwiecień 2004 Share Napisano 11 Kwiecień 2004 Ładne (wykonanie a nie postać). Tło troche na pałe zrobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MeG Napisano 11 Kwiecień 2004 Share Napisano 11 Kwiecień 2004 paskudny stworek a fuj swietnie ci wyszedl mozna byloby nad tlem popracowac brawa za iekawa prace !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 11 Kwiecień 2004 Share Napisano 11 Kwiecień 2004 Nie dokladaj takich ekstra bonusow jak ten krysztalek i czolek bo mocno psuja efekt, gdy renderujesz proponuje zwrocic uwage na perspektywe skoro ten stwor jest wielki to lepiej bedzie sie to czulo jesli kamera bedzie na wysokosci czlowieka lub nizej i o szerokim kacie widzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się