Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

oto moja ostatnio praca, oczywiście jeszcze niedokonczona

modeling własciwie skonczyłem, zostało tylko oteksturowanie (czyli zrobienie tekstur) i tło

jakie tło byście proponowali?

  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Empik: wybierz sie do Empiku postac przy dziale ze slownikami.

 

Stwora kojarze i wydaje sie w porzadku. Musisz tylko postawic jakas mniejsza postac, bo jezeli dobrze pamietam, to ten \"krabik\" byl wielki, prawda? Musisz pokazac jego rozmiary.

 

Jak czytam texty o worach to marzy mi sie, zeby forum bylo dostepne dla ludzi powyzej 18 roku zycia.

Napisano

Masz może jakąś referke? W halflife\'a nigdy nie grałem, więc nie wiem jak ten \"robaczek\" miał wyglądać:) Ale model sam w sobie wygląda całkiem dobrze.

----

pora na OT

Ave empik. IMO śieć sklepów Empik powinna cię podać do sądu za naruszanie dobrego imienia firmy.

Napisano

Dzięki Drug:)

No to mogę stwierdzić oficjalnie że podobne:D Tylko ten pancerz wydaje się zbyt wypukły. Teraz pozostaje czekać tylko na materiałki i scene. Bo bez sceny nie da rady prtzedstawić tej \"BIG MOMMA\" :)

Napisano

A skad wiesz, ze zbyt wypukly, skoro na screenie z gry nie widac gory? :P

 

mkk3a: postaw go w wiekszym rozkroku, zaostrz odnoza i w \"kolanie\" zrob ostre wypustki. Niech bedzie bardziej drapiezny.

Napisano

No bo na moje (kaprawe) oko to z takiej perspektywy jak na obrazku to powinien wystawać ten czubek. A nie wystaje. Drogą dedukcji doszedłem do wniosku ze w takim razie prawdobpodobnie mkk3a zrobił zbyt wypuchły pancerz:)

Napisano

Elo czesc bardzo mi sie podoba ten stworek :) przechodzilem halfa pokilkanascie razy i nigdy ta gra mi sie nie nudzial a potwor jest swietny mi sie podoba tylko tak jak Frug zauwazyl nie widac jego wielkosci woqule :) czekam na kolejne updaty

Napisano

oto kolejna wersja

i kilka danych statystycznych:

3dsmax 5.0

scanline

43 obiekty

799000 polygonów

czas renderowania: 26 minut

procek: duron1GHz

Napisano

No No ... dobry pomysl , ale texturki jeszcze popraw, wyostrz moze troche bardziej , wygladaja jak gamowe :), ale moze o to wlasnie chodiz , czekam na klejne rendery probne .. i na render finalny ... no i troche moze oswietlenie nalezaloby poprawic ... Pozdrawiam .. i obserwuje dalsze prace ..

Napisano

Grafix: tekstur już raczej nie będę zmieniał, jeśli chodzi o materiał to on się ma tak błyszczeć bo stworek jest pokryty śluzem. Co do oświetlenia: co dokładnie proponujesz? W scenie użyłem skylight, omni jako głowne oświetlenia (z tyłu, z lewej) i małe omni niebiesko-zielone (w miejscu tego kryształu).

Jeszcze muszę poprawić kryształ, bo trochę kiepsko wygląda…

poniżej screeny kryształu z gierki

Napisano

gollum, skoro otoczenie się niezbyt podoba - ok, mogę zrozumieć.

ale napisz wtedy, dlaczego i co powinienem zmienić... wtedy to będzie konstruktywna krytyka

Napisano

Odnośnie otoczenia - chodziło mi o to że jest tam pusto, wrzuć jakąś budowle, drzewo, z tego co pamiętam było tam tego pełno.

A pozatym to co powyżej.

 

Gollum

 

Napisano

Nie dokladaj takich ekstra bonusow jak ten krysztalek i czolek bo mocno psuja efekt, gdy renderujesz proponuje zwrocic uwage na perspektywe skoro ten stwor jest wielki to lepiej bedzie sie to czulo jesli kamera bedzie na wysokosci czlowieka lub nizej i o szerokim kacie widzenia.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności