mkk3a Napisano 2 Kwiecień 2004 Napisano 2 Kwiecień 2004 oto moja ostatnio praca, oczywiście jeszcze niedokonczona modeling własciwie skonczyłem, zostało tylko oteksturowanie (czyli zrobienie tekstur) i tło jakie tło byście proponowali?
chveti Napisano 2 Kwiecień 2004 Napisano 2 Kwiecień 2004 to wygląda jakby podczas kastrowania mu wory zaczely wisiec :D:D zrób tekstury to sie o tle pomyśli
illy Napisano 2 Kwiecień 2004 Napisano 2 Kwiecień 2004 tło z half lifa:D najlepiej ten kompleks na poczatku;d
empik Napisano 2 Kwiecień 2004 Napisano 2 Kwiecień 2004 to mi wyglad na h**a ale z texturkami moze cos sie zmieni
dr Ug Napisano 2 Kwiecień 2004 Napisano 2 Kwiecień 2004 Empik: wybierz sie do Empiku postac przy dziale ze slownikami. Stwora kojarze i wydaje sie w porzadku. Musisz tylko postawic jakas mniejsza postac, bo jezeli dobrze pamietam, to ten \"krabik\" byl wielki, prawda? Musisz pokazac jego rozmiary. Jak czytam texty o worach to marzy mi sie, zeby forum bylo dostepne dla ludzi powyzej 18 roku zycia.
kozioo Napisano 2 Kwiecień 2004 Napisano 2 Kwiecień 2004 Masz może jakąś referke? W halflife\'a nigdy nie grałem, więc nie wiem jak ten \"robaczek\" miał wyglądać:) Ale model sam w sobie wygląda całkiem dobrze. ---- pora na OT Ave empik. IMO śieć sklepów Empik powinna cię podać do sądu za naruszanie dobrego imienia firmy.
dr Ug Napisano 2 Kwiecień 2004 Napisano 2 Kwiecień 2004 Wszystkie sa tutaj: http://www.planethalflife.com/half-life/guide/enemies.shtm
kozioo Napisano 2 Kwiecień 2004 Napisano 2 Kwiecień 2004 Dzięki Drug:) No to mogę stwierdzić oficjalnie że podobne:D Tylko ten pancerz wydaje się zbyt wypukły. Teraz pozostaje czekać tylko na materiałki i scene. Bo bez sceny nie da rady prtzedstawić tej \"BIG MOMMA\" :)
dr Ug Napisano 2 Kwiecień 2004 Napisano 2 Kwiecień 2004 A skad wiesz, ze zbyt wypukly, skoro na screenie z gry nie widac gory? :P mkk3a: postaw go w wiekszym rozkroku, zaostrz odnoza i w \"kolanie\" zrob ostre wypustki. Niech bedzie bardziej drapiezny.
kozioo Napisano 2 Kwiecień 2004 Napisano 2 Kwiecień 2004 No bo na moje (kaprawe) oko to z takiej perspektywy jak na obrazku to powinien wystawać ten czubek. A nie wystaje. Drogą dedukcji doszedłem do wniosku ze w takim razie prawdobpodobnie mkk3a zrobił zbyt wypuchły pancerz:)
chveti Napisano 3 Kwiecień 2004 Napisano 3 Kwiecień 2004 teraz to wiem ze podobne , skojarzyłem z innym stworem
kulexy Napisano 3 Kwiecień 2004 Napisano 3 Kwiecień 2004 fajny... fajna tez ma czapeczke na glowie :P
chveti Napisano 3 Kwiecień 2004 Napisano 3 Kwiecień 2004 trcohe ubrudź tą teksturkę bo on jest taki jakiś sterylny
Mr. White Napisano 3 Kwiecień 2004 Napisano 3 Kwiecień 2004 Model - OK textury - trzeba poprawić Ale ogólnie podoba mi się
Predator Napisano 4 Kwiecień 2004 Napisano 4 Kwiecień 2004 Elo czesc bardzo mi sie podoba ten stworek :) przechodzilem halfa pokilkanascie razy i nigdy ta gra mi sie nie nudzial a potwor jest swietny mi sie podoba tylko tak jak Frug zauwazyl nie widac jego wielkosci woqule :) czekam na kolejne updaty
mkk3a Napisano 8 Kwiecień 2004 Autor Napisano 8 Kwiecień 2004 oto kolejna wersja i kilka danych statystycznych: 3dsmax 5.0 scanline 43 obiekty 799000 polygonów czas renderowania: 26 minut procek: duron1GHz
chveti Napisano 8 Kwiecień 2004 Napisano 8 Kwiecień 2004 fajnie ale te kryształy i \"czółek \" po lewej takie sztuczne są
Fafex Napisano 8 Kwiecień 2004 Napisano 8 Kwiecień 2004 Daj widok bardziej z dołu. Podkreślisz wtedy jego wielkość. Ogólnie całkiem nieźle.
grafix Napisano 9 Kwiecień 2004 Napisano 9 Kwiecień 2004 No No ... dobry pomysl , ale texturki jeszcze popraw, wyostrz moze troche bardziej , wygladaja jak gamowe :), ale moze o to wlasnie chodiz , czekam na klejne rendery probne .. i na render finalny ... no i troche moze oswietlenie nalezaloby poprawic ... Pozdrawiam .. i obserwuje dalsze prace ..
Predator Napisano 9 Kwiecień 2004 Napisano 9 Kwiecień 2004 no pieknie to wyglada :) mniam , a jakby ci sie chcialo to mozesz Gordona martwego tez tam gdzies podruzcic jakby ci sie chcialo go zrobic :p
mkk3a Napisano 9 Kwiecień 2004 Autor Napisano 9 Kwiecień 2004 Grafix: tekstur już raczej nie będę zmieniał, jeśli chodzi o materiał to on się ma tak błyszczeć bo stworek jest pokryty śluzem. Co do oświetlenia: co dokładnie proponujesz? W scenie użyłem skylight, omni jako głowne oświetlenia (z tyłu, z lewej) i małe omni niebiesko-zielone (w miejscu tego kryształu). Jeszcze muszę poprawić kryształ, bo trochę kiepsko wygląda… poniżej screeny kryształu z gierki
Fafex Napisano 9 Kwiecień 2004 Napisano 9 Kwiecień 2004 Nie wiem co ale dalej coś jest nie tka z tymi kryształkami.
gollum Napisano 9 Kwiecień 2004 Napisano 9 Kwiecień 2004 Stworek fajnie wyszedł, ale otoczenie... cóż, można i tak.
mkk3a Napisano 9 Kwiecień 2004 Autor Napisano 9 Kwiecień 2004 gollum, skoro otoczenie się niezbyt podoba - ok, mogę zrozumieć. ale napisz wtedy, dlaczego i co powinienem zmienić... wtedy to będzie konstruktywna krytyka
kulexy Napisano 10 Kwiecień 2004 Napisano 10 Kwiecień 2004 a czy przypadkiem to napewno sa krysztaly?? a moze jego hmmm... odchody :P
gollum Napisano 10 Kwiecień 2004 Napisano 10 Kwiecień 2004 Odnośnie otoczenia - chodziło mi o to że jest tam pusto, wrzuć jakąś budowle, drzewo, z tego co pamiętam było tam tego pełno. A pozatym to co powyżej. Gollum
gollum Napisano 10 Kwiecień 2004 Napisano 10 Kwiecień 2004 Ten stworek ma rzeczywiście prawie 800 tys ścianek, czy nacisnąłeś o jedno zero za dużo??
TouchThis Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 Ładne (wykonanie a nie postać). Tło troche na pałe zrobione.
MeG Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 paskudny stworek a fuj swietnie ci wyszedl mozna byloby nad tlem popracowac brawa za iekawa prace !!!
biglebowsky Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 Nie dokladaj takich ekstra bonusow jak ten krysztalek i czolek bo mocno psuja efekt, gdy renderujesz proponuje zwrocic uwage na perspektywe skoro ten stwor jest wielki to lepiej bedzie sie to czulo jesli kamera bedzie na wysokosci czlowieka lub nizej i o szerokim kacie widzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się