Napisano 2 Kwiecień 200420 l oto moja ostatnio praca, oczywiście jeszcze niedokonczona modeling własciwie skonczyłem, zostało tylko oteksturowanie (czyli zrobienie tekstur) i tło jakie tło byście proponowali?
Napisano 2 Kwiecień 200420 l to wygląda jakby podczas kastrowania mu wory zaczely wisiec :D:D zrób tekstury to sie o tle pomyśli
Napisano 2 Kwiecień 200420 l Empik: wybierz sie do Empiku postac przy dziale ze slownikami. Stwora kojarze i wydaje sie w porzadku. Musisz tylko postawic jakas mniejsza postac, bo jezeli dobrze pamietam, to ten \"krabik\" byl wielki, prawda? Musisz pokazac jego rozmiary. Jak czytam texty o worach to marzy mi sie, zeby forum bylo dostepne dla ludzi powyzej 18 roku zycia.
Napisano 2 Kwiecień 200420 l Masz może jakąś referke? W halflife\'a nigdy nie grałem, więc nie wiem jak ten \"robaczek\" miał wyglądać:) Ale model sam w sobie wygląda całkiem dobrze. ---- pora na OT Ave empik. IMO śieć sklepów Empik powinna cię podać do sądu za naruszanie dobrego imienia firmy.
Napisano 2 Kwiecień 200420 l Wszystkie sa tutaj: http://www.planethalflife.com/half-life/guide/enemies.shtm
Napisano 2 Kwiecień 200420 l Dzięki Drug:) No to mogę stwierdzić oficjalnie że podobne:D Tylko ten pancerz wydaje się zbyt wypukły. Teraz pozostaje czekać tylko na materiałki i scene. Bo bez sceny nie da rady prtzedstawić tej \"BIG MOMMA\" :)
Napisano 2 Kwiecień 200420 l A skad wiesz, ze zbyt wypukly, skoro na screenie z gry nie widac gory? :P mkk3a: postaw go w wiekszym rozkroku, zaostrz odnoza i w \"kolanie\" zrob ostre wypustki. Niech bedzie bardziej drapiezny.
Napisano 2 Kwiecień 200420 l No bo na moje (kaprawe) oko to z takiej perspektywy jak na obrazku to powinien wystawać ten czubek. A nie wystaje. Drogą dedukcji doszedłem do wniosku ze w takim razie prawdobpodobnie mkk3a zrobił zbyt wypuchły pancerz:)
Napisano 4 Kwiecień 200420 l Elo czesc bardzo mi sie podoba ten stworek :) przechodzilem halfa pokilkanascie razy i nigdy ta gra mi sie nie nudzial a potwor jest swietny mi sie podoba tylko tak jak Frug zauwazyl nie widac jego wielkosci woqule :) czekam na kolejne updaty
Napisano 8 Kwiecień 200420 l Autor oto kolejna wersja i kilka danych statystycznych: 3dsmax 5.0 scanline 43 obiekty 799000 polygonów czas renderowania: 26 minut procek: duron1GHz
Napisano 8 Kwiecień 200420 l Daj widok bardziej z dołu. Podkreślisz wtedy jego wielkość. Ogólnie całkiem nieźle.
Napisano 9 Kwiecień 200420 l No No ... dobry pomysl , ale texturki jeszcze popraw, wyostrz moze troche bardziej , wygladaja jak gamowe :), ale moze o to wlasnie chodiz , czekam na klejne rendery probne .. i na render finalny ... no i troche moze oswietlenie nalezaloby poprawic ... Pozdrawiam .. i obserwuje dalsze prace ..
Napisano 9 Kwiecień 200420 l no pieknie to wyglada :) mniam , a jakby ci sie chcialo to mozesz Gordona martwego tez tam gdzies podruzcic jakby ci sie chcialo go zrobic :p
Napisano 9 Kwiecień 200420 l Autor Grafix: tekstur już raczej nie będę zmieniał, jeśli chodzi o materiał to on się ma tak błyszczeć bo stworek jest pokryty śluzem. Co do oświetlenia: co dokładnie proponujesz? W scenie użyłem skylight, omni jako głowne oświetlenia (z tyłu, z lewej) i małe omni niebiesko-zielone (w miejscu tego kryształu). Jeszcze muszę poprawić kryształ, bo trochę kiepsko wygląda… poniżej screeny kryształu z gierki
Napisano 9 Kwiecień 200420 l Autor gollum, skoro otoczenie się niezbyt podoba - ok, mogę zrozumieć. ale napisz wtedy, dlaczego i co powinienem zmienić... wtedy to będzie konstruktywna krytyka
Napisano 10 Kwiecień 200420 l a czy przypadkiem to napewno sa krysztaly?? a moze jego hmmm... odchody :P
Napisano 10 Kwiecień 200420 l Odnośnie otoczenia - chodziło mi o to że jest tam pusto, wrzuć jakąś budowle, drzewo, z tego co pamiętam było tam tego pełno. A pozatym to co powyżej. Gollum
Napisano 10 Kwiecień 200420 l Ten stworek ma rzeczywiście prawie 800 tys ścianek, czy nacisnąłeś o jedno zero za dużo??
Napisano 11 Kwiecień 200420 l paskudny stworek a fuj swietnie ci wyszedl mozna byloby nad tlem popracowac brawa za iekawa prace !!!
Napisano 11 Kwiecień 200420 l Nie dokladaj takich ekstra bonusow jak ten krysztalek i czolek bo mocno psuja efekt, gdy renderujesz proponuje zwrocic uwage na perspektywe skoro ten stwor jest wielki to lepiej bedzie sie to czulo jesli kamera bedzie na wysokosci czlowieka lub nizej i o szerokim kacie widzenia.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto