Gość Macin1207 Napisano 20 Lipiec 2009 Share Napisano 20 Lipiec 2009 Jestem początkującym użytkownikiem i nie do końca opanowałem ten program ale chciał bym się zapytać jak obejrzeć ten obrazek po wykonaniu modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 20 Lipiec 2009 Share Napisano 20 Lipiec 2009 Jeżeli go wymodelowałeś, to znaczy, że cały czas widziałeś i nadal powinieneś widzieć. Jeżeli chodzi Ci o te wszystkie piękne modele na forum, to już inna bajka. Render po zrobieniu samego modelu będzie wyglądał dokładnie tak samo, jak widzisz go teraz we viewporcie. Czytaj tutoriale, max'owego helpa, naucz się oświetlać scenę i robić materiały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soshka.cg Napisano 20 Lipiec 2009 Share Napisano 20 Lipiec 2009 Macin1207 - hehe kolego takie pytanie zadają sobie nie jedni artyści z pierwszej ligi ;) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 20 Lipiec 2009 Share Napisano 20 Lipiec 2009 Wciśnij F9 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Macin1207 Napisano 21 Lipiec 2009 Share Napisano 21 Lipiec 2009 A mógł by ktoś wrzucić jakieś tutortiale ale takie dla kompletnie zielonych bo ja szukałem i z niektórych nic nie rozumiałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 21 Lipiec 2009 Share Napisano 21 Lipiec 2009 Nie rozumiałeś dlatego, że zabierasz się za to od środka. Spróbuj - od początku przerobić max'owe F1 - tam jest wszystko bardzo ładnie opisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...