Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Pytanie:

Na necie są super ekstra rendery super cienie światla itp. można pomylic ze zdjęciem.

A moje:

718ec92515658ba3.jpg

3f769c47c96cb69a.jpg

Jak zrobic z tego ladne cudo? (oczywiscie pracuje nad tym jeszcze)

 

 

BTW. Nie patrzec na sciany jeszcze tynkujemy i potrzebujemy tekstury ladnej XD

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz zakupic albo sciagnac dodatkowy silnik (plugin) renderujacy np. VRay, MentalRay albo maxwell render albo jeszcze inny. wiekszosc chyba uzywaja VRay albo maxwell render.

Napisano

Najpierw poobserwuj otoczenie i uswiadom sobie jakie w rzeczywistosci funkcjonuja zjawiska a pozniej dobierz sobie odpowiednie narzedzie by to uzyskac. Prosciej: by bylo realnie trzeba zadbac o ladna geometrie obiektow (wymodelowac szczegolow) pozniej stworzyc materialy dla obiektow ktore beda sie realistycznie zachowywac np. beda zalamywac promienie z zgodnym indexem zalamania np szklo 1,55 itp zachowasz odpowiedni poziom refleksow odpowiednie rozmycie refleksow itp. Zostaje pozniej oswietlenie np zachod slonca, oswietlenie dzienne nocne itp. Trzeba odpowiednio ustawic swiatlo nadac odpowiedni kolor intensywnosc wielkosc zrodla swiatla itd. Wazne jest to by swiatlo rozproszyc a do tego bardzo przyda sie Global Ilumination (bajer w wiekszosci silnikow renderujacych)

 

Pogoogluj sobie i poszukaj informacji na temat renderinow na temat popularnych renderow jak vray, mental ray czy maxwell.

 

Edit: kurde znow mnie wyprzedzono :/

Napisano

jakiego programu uzywasz?

jak maxa/XSI to mentala masz w standardzie, niekonieczne jest zaraz sciaganie Vray-a

 

pozatym, jak chcesz poznac jak dziala render, to zrob tylko podloge z kula na niej, i na takiej scenie testuj redery, szybciej ci pojdzie i latwiej zalapiesz o co chodzi...

 

a i jeszcze cos, tak sobie spojrzalem na twoja scenke i zanim zajmiesz sie renderem wpisz w google "UV Unwrapping".... :/

Napisano
  • Autor

Podobno v-ray jest platny. a co do mental ray nie wiem co to i jak kozystac -.- niema PL tut

Napisano
Podobno v-ray jest platny. a co do mental ray nie wiem co to i jak kozystac -.- niema PL tut

 

Say what?

http://www.forum3d.pl/f3dwork.php?id=22

http://www.luminancestudio.pl/blog_ftp/mr_gi_luminancestudio.pdf

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=46396

 

z 1 strony w google (wiem, nie każdy zna i potrafi obsłużyć)

http://www.google.pl/search?q=tutorial+mental+ray&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a

 

5 sek szukania. Krócej niż napisanie posta i czekanie na odpowiedź

Napisano
  • Autor

Jeszcze pytanko. Na renderze widac szklo jednak to szklo to jest material z optical 10% i swiatlo przez to nie przenika. Jak dac zeby przenikalo?

Napisano

Zostaw sobie chłopcze ten projekcik na później i zabierz się za coś prostszego. Przejedź sobie przez jakieś tutoriale i zacznij od prostych obiektów. A wizki... to zostaw sobie na potem.

Napisano

Cornell Boxa sobie zrób i się pobaw.

 

Czym jest Cornell Box?

Odpowiedź gdzieś tam istnieje. I znajdzie cię, jeśli będziesz tego chciał.

Napisano
Podobno v-ray jest platny. a co do mental ray nie wiem co to i jak kozystac -.- niema PL tut

 

no ale za to 3ds jest darmowy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności