Jump to content

Featured Replies

Posted

Dalej już tego modelu nie pociągne, dziwne rzeczy się z nim dzieją, i co dodam obiekt mam za mało pamięci. Tak więc oto finalna wersja wozu. 3ds max 2009 + VRay 1.50 + PS:

44755902.th.jpg

  • Replies 5
  • Views 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Trochę się pospieszyłeś. Sam pomysł na ciemne studio mi się podoba.

Na pierwszy rzut oka nawet się podoba, ale po dłuższym wpatrzeniu widać błędy, które przydało by się poprawić :) (wycięcia na szyby, uszczelki, LUSTERKO WSTECZNE!!!!, tylne nadkole, przednie, wycieraczki (takie proste), felgi nie powinny wchodzić tak w głąb koła, twoje opony chyba nie mają bieżnika, przerwa z przodu drzwi bez "wypełnienia", i wiele innych).

 

BTW. nie będzie więcej renderków ?

słabe...

blomd już opisał czego brakuje... ja dodam jeszcze od siebie:

- w szczelinach pomiędzy karoserią a drzwiami widać chyba wnętrze

- opony zbyt "kanciaste"

- wloty powietrza w przednim spojlerze to nieporozumienie, są zupełnie inne niż prawdziwym samochodzie - wiem bo modelowałem ten samochodzik (jak się uporam z moim hangarem i samolotami to dokończę tamto :)

- tarcze hamulcowe zbyt cienkie, osadzone zbyt głęboko i nie wiedać na nich anizotropowości

- logo L. na przedniej klapie zbyt płaskie

- mam wrażenie że jest coś nie tak z przednią szybą

- zbyt duży szum

 

A na plus :)

studio nawet ciekawe i shader lakieru udany

 

Patrząc na ilość obieków w scenie - nie powienieneś mieć problemów ze stabilnością... no ale nie wiem jaki sprzęcior posiadasz :]

 

pozdrawiam

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy