Black Wolf Napisano 23 Sierpień 2009 Share Napisano 23 Sierpień 2009 (edytowane) Witam, pisze ponieważ nie umiałem znaleźć nigdzie w Google, ta strona, masa innych. Nie znalazłem odpowiedzi. W dodatku od niedawna bawię się 3ds Max 9 i nie umiem za wiele. A oto problem: Chce zrobić T-shirt jak w załączniku nr1. Mam już tyle zrobione załącznik nr2. I nie wiem z czego a ni jak zrobić ramiączka by były połączone z resztą. Próbowałem kilku rzeczy ale niestety nie wychodzi mi to tak jak bym chciał. Jestem pewien, ze coś robię źle... No ale proszę o pomoc was. Najlepiej łopatologicznie rozpisywać czym co robić. Tak najłatwiej łapie np: "edycja>polecenie>polecenie" z góry dziękuje. Edytowane 27 Sierpień 2009 przez Black Wolf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baza0 Napisano 23 Sierpień 2009 Share Napisano 23 Sierpień 2009 co Ty jakieś filmy xxx animowane masz zamiar robić ?:D takie zderzaki jej zrobiłeś że trzy sylikony trzeba by było wsadzić ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Wolf Napisano 25 Sierpień 2009 Autor Share Napisano 25 Sierpień 2009 THX :P Ale nie problem w wielkości. Poza tym zrobiłem większe, żeby zmniejszyć. Wiesz morfing. Chce to do POSER7 ex port'nąć (ubranie) więc nie wiem czy ma być zrobione na model bez morfów czy z nimi ^^' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 25 Sierpień 2009 Share Napisano 25 Sierpień 2009 Najlepiej łopatologicznie rozpisywać czym co robić. Tak najłatwiej łapie np: "edycja>polecenie>polecenie" z góry dziękuje. edit poly > przesuwaj vertexy > dodawaj poly > modyfikuj krawędzie > powtorz pare razy > zrobione jest na sieci troche materialow o modelowaniu ubran, gdzies tu powinien na forum byc link do tutka klicka o modelowaniu popiersia, tam bardzo ladnie jest technika modelowania ubrania pokazana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 25 Sierpień 2009 Share Napisano 25 Sierpień 2009 manga dekiel! :p ja jeszcze dodaję z łopaty do tego nieco coś innego. to meczące, chyba się dorobisz ale radzę trenować modeling baza>edytuj poly>connect/cut itp ..>twórz vertexy>szyj z nich poligony a tak zresztą F1>cloth, garment maker albo google jak robić coś podobnego. Np. portki :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 25 Sierpień 2009 Share Napisano 25 Sierpień 2009 Witam, pisze ponieważ nie umiałem znaleźć nigdzie Google... o tu jest: www.google.com nie mogłem się powstrzymać (tak po prawdzie to nawet nie chciałem :D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Wolf Napisano 26 Sierpień 2009 Autor Share Napisano 26 Sierpień 2009 OK złapałeś mnie :P Dobra to pobawię się Tym teraz. Jak by co będę Tu jeszcze zadawał masę pytań ;] :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil.ochel Napisano 26 Sierpień 2009 Share Napisano 26 Sierpień 2009 Loki wyprzedziłeś mnie :D Technika jak dla mnie dobra to by była taka żebyś sobie zaznaczył edge z którego ma wychodzić rękawek i go przeciągnął z wciśniętym shiftem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi