Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

No, zwykle innych do艂owa艂em moimi dennymi uwagami, teraz przszed艂 czas i na mnie.

Troch臋 wolnego czasu si臋 zjawi艂o, wi臋c przysz艂o mi do g艂owy doko艅czy膰 w ramach 膰wicze艅 robot臋, kt贸r膮 kiedy艣 zacz膮艂em, a potem z nawa艂u zada艅 porzuci艂em.

Referencje:

studioaa.jpg

wi臋cej referek: http://www.archdaily.com/12871/winters-studio-mos-architects/

Na razie jad臋 z odtworzeniem z grubsza wn臋trza, override material na wszystko, wi臋c niespecjalnie jest co ogl膮da膰, ale co tam:

001zqd.th.jpg002wnapcb.th.jpg003mjr.th.jpg

Bardziej zale偶y mi na odtworzeniu klimatu i w miar臋 wiernie materia艂贸w, ni偶 idealnie modeli.

No i chce to zrobi膰 tak,偶eby nie wstyd by艂o wrzuci膰 do jakiego艣 portfolio, albo innego FW :D

PZDR

mkeruj

  • Odpowiedzi 22
  • Wy艣wietle艅 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Referka wypasna :) Przedewszystkim trzymaj sie klimatu jaki jest na referce a bedzie dobrze.

Pozdrawiam

Napisano

Wchodz臋 sobie w Tw贸j w膮tek - przeskoczy艂em opis i my艣l臋 sobie: deeeejjjjjmmmmm ;).

j/hcpiter - trzymaj si臋 klimatu.

Powodzenia, b臋d臋 kibicowa艂.

Napisano

mkeruj ,

detaliczny model te偶 si臋 liczy,

kolorystyka,

o艣wietlenie,

dobre tekstury!

Napisano
  • Autor

Dunablaster, wiedzia艂em, 偶e to kiedy艣 nast膮pi...

Marshall, hcpiter - szukam:

008cds.th.jpg

Edit:

szukam dalej.....

009nun.th.jpg

...

010sob.th.jpg

Edytowane przez mkeruj

Napisano
  • Autor

Jad臋 dalej:

016kmh.th.jpg

Opinie po偶膮dane.

Kremowy odblask na suficie drobnostka, za mocno odbijaj膮cy sufit tego aneksu na srodku.

PZDR

Napisano

-st贸艂 jest w臋偶szy od tego z refki.

-dlaczego pomin膮艂e艣 zgodne z referencj膮 ustawienie lamp na suficie?

-przy okazji pob艂膮dzi艂e艣, moim zdaniem z drzwiczkami od tej czarnej szafy - na refce s膮 prosto na twoim jak schodki coraz g艂臋biej wprz贸d..

-zjad艂e艣 mn贸stwo ksi膮偶ek :/

Napisano
-st贸艂 jest w臋偶szy od tego z refki.
Sk膮d wiesz? Obliczy艂e艣? Mo偶e obliczy艂e艣 d艂ugo艣膰 艂uku ortodromy? Jest inne uj臋cie. Odleg艂o艣膰 sto艂u od kamery na renderze jest inna ni偶 odleg艂o艣膰 sto艂u od kamery na zdj臋ciu.

-dlaczego pomin膮艂e艣 zgodne z referencj膮 ustawienie lamp na suficie?
Wed艂ug mnie to nie zmieni艂 nic w ustawieniach lamp na suficie. Lampy id膮 jakby w kszta艂cie U. Przypomina to u艂o偶enie na referce.

-przy okazji pob艂膮dzi艂e艣, moim zdaniem z drzwiczkami od tej czarnej szafy - na refce s膮 prosto na twoim jak schodki coraz g艂臋biej wprz贸d..
Mo偶e to nie s膮 drzwi od szafki tylko wn臋trze szafki? Tego nie wiesz zbytnio.

mkeruj jeszcze pewnie nie doko艅czy艂 pracy i nadal nad tym pracuje.

-zjad艂e艣 mn贸stwo ksi膮偶ek :/
Mo偶e doda jeszcze ksi膮偶ki. Na razie ksi膮偶ki to zb臋dny element. To nie jest sko艅czona praca. Mo偶e chce doda膰 co艣 od siebie. Tw贸rca filmu na podstawie lektury nie odwzorowuje w 100% ksi膮偶ki. Zawsze doda co艣 od siebie.

Dobrze Tobie idzie mkeruj i oby tak dalej :)

Edytowane przez Vega

Napisano

VegA92:Dzi臋kuj臋 偶e tak spojrza艂e艣 na moje komentarze do pracy mkeruja. nie b臋d臋 si臋 ju偶 tak udziela艂. Dzi臋kuj臋 jeszcze raz. Przepraszam mkeruj'a.

Pozdrawiam

Napisano

Nie chodzi mi o to, 偶e 藕le oceni艂e艣, ale zawsze trzeba spojrze膰 na prac臋 z kilku stron, a nie tylko z jednej.

Ka偶dy ma prawo powiedzie膰 swoje zdanie, ale te偶 ka偶dy ma prawo skomentowa膰 czyje艣 zdanie.

Sorry za offtop :)

Edytowane przez Vega

Napisano
  • Autor

Dunablaster:

Przeczytaj pierwszy post, je艣li ju偶 wnikasz.

Ustawiam 艣wiat艂o.

Mam nadziej臋 偶e wida膰 to na rendach kt贸re wrzuci艂em.

Wszystko co nie ma na nie wp艂ywu jest na ukrytych warstwach, bo nie ma sensu czeka膰 po 30 minut (potrzebuj臋 odbi膰) na ka偶dy test. Jak wida膰 - ten ostatni jest oznaczony numerem 16.

Prosz膮c o opinie i rady mia艂em na my艣li co艣 w tym sensie:

"Niebieskiego ma艂o, pokr臋ci艂bym turbidity"

"Popracuj nad map膮 refl w betonie, wytarte plamy s膮 za ma艂o widoczne"

Czy przesuwne drzwi szafy s膮 "prosto"?

Rozs膮dek m贸wi mi, 偶e raczej trudno by si臋 przesuwa艂y.

Zapoznaj si臋 z referencjami - s膮 w pierwszym po艣cie.

VegA92

Lampy stara艂em si臋 ustawi膰 wzoruj膮c si臋 z grubsza na referencjach, ale raczej nie mia艂o to dla mnie wi臋kszego znaczenia. Jest ich tu ponad 140, nie mam dok艂adnych rysunk贸w, ola艂em.

Dunablaster wnika w szczeg贸艂y, ale ja mam troch臋 inny "target".

Og贸lnie posty z komentarzami staram si臋 przesiewa膰 przez g臋ste sito, wol臋 ma艂o a tre艣ciwie z rad膮, ni偶 500 linijek z widzimisi臋 (czy te偶 widzimisiem).

hcpiter, Marshall, Filip

Pracowali艣cie kiedy艣 z tak膮 ilo艣ci膮 IES贸w?

Mam problem:

Zamiast od pocz膮tku roboty kopiowa膰 je jako instance, to ka偶dy jest oddzieln膮 kopi膮 bez powi膮za艅. Teraz - gdy chc臋 zwi臋kszy膰 multi IES贸w, musia艂bym wchodzi膰 w ka偶dy oddzielnie.

Demigod doradzi艂 mi Light lister, ale tam te偶 s膮 one pooddzielane.

Nie macie patentu, 偶eby zrobi膰 to hurtowo, modyfikatorem jakby?

PZDR

Napisano

Patent na to jest taki zeby wywalic calkiem iesy :) Nie sprawdza sie w takim wnetrzu, ewentualnie mozesz dodac kilka po bokach i w centrum, reszta vL . Ja pobawil bym sie najpierw w modelowanie tej sceny, przedewszystkim odbicia i modele beda mialy duzy wplyw na calosc :)

Napisano

P贸ki co idziesz w dobr膮 stron臋 IMO, ale zabra艂e艣 si臋 chyba za wszystko nie od tej strony.

Moja rada - wymodeluj sobie ca艂膮 scen臋, powrzucaj modele, nast臋pnie wrzu膰 testowe teksturki i baw si臋 z shaderami bo sam wiesz 偶e to wszystko oddzia艂uje bezpo艣rednio na GI.

N贸 a p贸藕niej dopiero zabawa 艣wiat艂em.

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Dobrze gadacie ch艂opaki, b臋d臋 dr膮偶y艂 modele i shadery, chce tylko z grubsza z艂apa膰 kolorystyk臋 pomieszczenia i 艣wiat艂o, 偶eby potem nie testowa膰 ci臋偶kiej sceny, bo to d艂u偶ej potrwa.

Jak co艣 mi zmieni GI, to 艂atwiej b臋dzie ma艂膮 korekt臋 nanie艣膰 ni偶 du偶膮

Tymczasem:

019oho.th.jpg

Musz臋 beton pom臋czy膰, to chyba b臋dzie najwa偶niejszy element ca艂o艣ci.

PS:

Trosiek, dzi臋ki za panoramk臋 za okno

:D

Napisano

Coraz 艂adniej :) Ale w finalu troch臋 przyjaraj widok za oknem.

Napisano

Hej , 艂adnie idzie , hmmm ale z halogenami przesadzi艂e艣 chyba troszku (too big)...

A tak wogole to widz臋 偶e lekko odbiegasz od refki , nie lepiej takim sposobem -> ustawi膰 camerke ,wrzuci膰 w viewport bgr refke i dopasowa膰 wszystko idealnie ?? sam tak robi臋 i elegancko wychodzi , tyle 偶e trzeba sp臋dzi膰 troch臋 na dopasowaniu a po藕niej to ju偶 leci ...

tak czy inaczej powodzenia ;) :)

Napisano

@ 09121986 - masz mo偶e jaki艣 tut co do dopasowywania ref w viewporcie?

Bo kilka razy pr贸bowa艂em i zawsze mi co艣 nie bangla.

Co do ref' - moim zdaniem ref' w przypadku viz to tylko ref' i nic wi臋cej, to 偶e stolik/krzese艂ko/obrazek b臋d膮 w innym miejscu to chyba nikomu dupy nie urwie, chodzi (moim zdaniem oczywi艣cie) o og贸lne utrzymanie stylistyki i klimatu wn臋trza, cho膰 zamys艂 oczywi艣cie powinien pozosta膰 taki sam.

Sorry za offtop mkeruj.

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Te偶 bym obejrza艂 zawsze robi艂em "na oko", czasami jest dziwna perspektywa i problem mia艂em.

Napisano
  • Autor

Marshall, je艣li o mnie chodzi to przegl膮dam stron膮 podan膮 w pierwszym po艣cie, niekt贸re s膮 naprawd膮 fajne, do tego jest u艂atwienia w postaci rzut贸w z g贸ry.

Stamt膮d robili艣my kilka minibitew.

PZDR

Napisano
  • Autor

Hi again

024joi.th.jpg

Teraz my艣l臋, 偶eby si臋 zaj膮膰 detalami.

What you think?

Napisano

mkeruj - Porsz臋 Cie zmniejsz te halogeny ;) :D hehe , a tak powa偶nie to naprawd臋 te blisko kamery s膮 ogromne ...

Marshall - tuta to nie mam ,ale to proste , rysujesz linie zbiegu , w topview stawiasz plane , i cam ... w cam rzucasz backgrn z refk膮 , rzucasz viewframe , i kr臋cisz kamerk膮 , jak si臋 dopasuje mniej wiecej , to krecisz focal lenght zeby dopasowac elegancko , i jak pod艂oge spasujesz to juz potem lekko idzie ... (mo偶e na dniach szybkiego tutka wlan臋 ,ale naprawd臋 filozofii w tym nie ma , kwestia cierpliwo艣ci przy dopasowywaniu ;)

Sorry za offtopa ...

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci