Skocz do zawartości

Winters_studio


mkeruj

Rekomendowane odpowiedzi

No, zwykle innych dołowałem moimi dennymi uwagami, teraz przszedł czas i na mnie.

Trochę wolnego czasu się zjawiło, więc przyszło mi do głowy dokończyć w ramach ćwiczeń robotę, którą kiedyś zacząłem, a potem z nawału zadań porzuciłem.

 

Referencje:

studioaa.jpg

 

więcej referek: http://www.archdaily.com/12871/winters-studio-mos-architects/

 

 

Na razie jadę z odtworzeniem z grubsza wnętrza, override material na wszystko, więc niespecjalnie jest co oglądać, ale co tam:

001zqd.th.jpg002wnapcb.th.jpg003mjr.th.jpg

 

Bardziej zależy mi na odtworzeniu klimatu i w miarę wiernie materiałów, niż idealnie modeli.

No i chce to zrobić tak,żeby nie wstyd było wrzucić do jakiegoś portfolio, albo innego FW :D

 

 

PZDR

mkeruj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

-stół jest węższy od tego z refki.

-dlaczego pominąłeś zgodne z referencją ustawienie lamp na suficie?

-przy okazji pobłądziłeś, moim zdaniem z drzwiczkami od tej czarnej szafy - na refce są prosto na twoim jak schodki coraz głębiej wprzód..

-zjadłeś mnóstwo książek :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-stół jest węższy od tego z refki.
Skąd wiesz? Obliczyłeś? Może obliczyłeś długość łuku ortodromy? Jest inne ujęcie. Odległość stołu od kamery na renderze jest inna niż odległość stołu od kamery na zdjęciu.

 

-dlaczego pominąłeś zgodne z referencją ustawienie lamp na suficie?
Według mnie to nie zmienił nic w ustawieniach lamp na suficie. Lampy idą jakby w kształcie U. Przypomina to ułożenie na referce.

 

-przy okazji pobłądziłeś, moim zdaniem z drzwiczkami od tej czarnej szafy - na refce są prosto na twoim jak schodki coraz głębiej wprzód..
Może to nie są drzwi od szafki tylko wnętrze szafki? Tego nie wiesz zbytnio.

mkeruj jeszcze pewnie nie dokończył pracy i nadal nad tym pracuje.

 

-zjadłeś mnóstwo książek :/
Może doda jeszcze książki. Na razie książki to zbędny element. To nie jest skończona praca. Może chce dodać coś od siebie. Twórca filmu na podstawie lektury nie odwzorowuje w 100% książki. Zawsze doda coś od siebie.

 

Dobrze Tobie idzie mkeruj i oby tak dalej :)

Edytowane przez Vega
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o to, że źle oceniłeś, ale zawsze trzeba spojrzeć na pracę z kilku stron, a nie tylko z jednej.

 

Każdy ma prawo powiedzieć swoje zdanie, ale też każdy ma prawo skomentować czyjeś zdanie.

 

Sorry za offtop :)

Edytowane przez Vega
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunablaster:

Przeczytaj pierwszy post, jeśli już wnikasz.

Ustawiam światło.

Mam nadzieję że widać to na rendach które wrzuciłem.

Wszystko co nie ma na nie wpływu jest na ukrytych warstwach, bo nie ma sensu czekać po 30 minut (potrzebuję odbić) na każdy test. Jak widać - ten ostatni jest oznaczony numerem 16.

 

Prosząc o opinie i rady miałem na myśli coś w tym sensie:

"Niebieskiego mało, pokręciłbym turbidity"

"Popracuj nad mapą refl w betonie, wytarte plamy są za mało widoczne"

 

Czy przesuwne drzwi szafy są "prosto"?

Rozsądek mówi mi, że raczej trudno by się przesuwały.

Zapoznaj się z referencjami - są w pierwszym poście.

 

VegA92

Lampy starałem się ustawić wzorując się z grubsza na referencjach, ale raczej nie miało to dla mnie większego znaczenia. Jest ich tu ponad 140, nie mam dokładnych rysunków, olałem.

Dunablaster wnika w szczegóły, ale ja mam trochę inny "target".

Ogólnie posty z komentarzami staram się przesiewać przez gęste sito, wolę mało a treściwie z radą, niż 500 linijek z widzimisię (czy też widzimisiem).

 

hcpiter, Marshall, Filip

Pracowaliście kiedyś z taką ilością IESów?

Mam problem:

Zamiast od początku roboty kopiować je jako instance, to każdy jest oddzielną kopią bez powiązań. Teraz - gdy chcę zwiększyć multi IESów, musiałbym wchodzić w każdy oddzielnie.

Demigod doradził mi Light lister, ale tam też są one pooddzielane.

Nie macie patentu, żeby zrobić to hurtowo, modyfikatorem jakby?

 

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patent na to jest taki zeby wywalic calkiem iesy :) Nie sprawdza sie w takim wnetrzu, ewentualnie mozesz dodac kilka po bokach i w centrum, reszta vL . Ja pobawil bym sie najpierw w modelowanie tej sceny, przedewszystkim odbicia i modele beda mialy duzy wplyw na calosc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co idziesz w dobrą stronę IMO, ale zabrałeś się chyba za wszystko nie od tej strony.

Moja rada - wymodeluj sobie całą scenę, powrzucaj modele, następnie wrzuć testowe teksturki i baw się z shaderami bo sam wiesz że to wszystko oddziałuje bezpośrednio na GI.

Nó a później dopiero zabawa światłem.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze gadacie chłopaki, będę drążył modele i shadery, chce tylko z grubsza złapać kolorystykę pomieszczenia i światło, żeby potem nie testować ciężkiej sceny, bo to dłużej potrwa.

Jak coś mi zmieni GI, to łatwiej będzie małą korektę nanieść niż dużą

 

Tymczasem:

019oho.th.jpg

Muszę beton pomęczyć, to chyba będzie najważniejszy element całości.

 

PS:

Trosiek, dzięki za panoramkę za okno

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej , ładnie idzie , hmmm ale z halogenami przesadziłeś chyba troszku (too big)...

 

A tak wogole to widzę że lekko odbiegasz od refki , nie lepiej takim sposobem -> ustawić camerke ,wrzucić w viewport bgr refke i dopasować wszystko idealnie ?? sam tak robię i elegancko wychodzi , tyle że trzeba spędzić trochę na dopasowaniu a poźniej to już leci ...

 

tak czy inaczej powodzenia ;) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ 09121986 - masz może jakiś tut co do dopasowywania ref w viewporcie?

Bo kilka razy próbowałem i zawsze mi coś nie bangla.

 

Co do ref' - moim zdaniem ref' w przypadku viz to tylko ref' i nic więcej, to że stolik/krzesełko/obrazek będą w innym miejscu to chyba nikomu dupy nie urwie, chodzi (moim zdaniem oczywiście) o ogólne utrzymanie stylistyki i klimatu wnętrza, choć zamysł oczywiście powinien pozostać taki sam.

 

Sorry za offtop mkeruj.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mkeruj - Porszę Cie zmniejsz te halogeny ;) :D hehe , a tak poważnie to naprawdę te blisko kamery są ogromne ...

 

Marshall - tuta to nie mam ,ale to proste , rysujesz linie zbiegu , w topview stawiasz plane , i cam ... w cam rzucasz backgrn z refką , rzucasz viewframe , i kręcisz kamerką , jak się dopasuje mniej wiecej , to krecisz focal lenght zeby dopasowac elegancko , i jak podłoge spasujesz to juz potem lekko idzie ... (może na dniach szybkiego tutka wlanę ,ale naprawdę filozofii w tym nie ma , kwestia cierpliwości przy dopasowywaniu ;)

Sorry za offtopa ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności