Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Yo.

Jak już skończyłem fiata punto zabtarłem się za robocop\'a ale mam narazie dosyć modeli high poly więc robie sobie low poly

--------------------------------

poly: 1874

 

 

  • Odpowiedzi 38
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm...murznek? wedlug mnie lekko za gruby i murzyni maja inne rysy twarzy(i w ogole ksztalt glowy)..ale gdyby nie to to ok :) i pokaz siatke.

 

pozdr

Napisano

hehe smiszny, ale ruki to on ma sredniawe :>... czytaj: na gorze chude(przynajmniej tak sadze po grubosci materialu), a na dole szerokie :P... no i te kacze nogi tez trakie rozne ;)... ale spoko ogolnie.

Napisano

Pablo: wydaje mi się że murzyna przypomina pomimo że ma \"błędne rysy twarzy\" i grubi też się zdarzają :)

Chris: raczej nie do gry - bardziej dla zabawy i portfolio

Ftorek: a kto powiedział że on ma być realistyczny - robie go z concept art\'u odrazu powiem że nie mojego - znalazłem jakiś w necie- nie widziałes grubych i niskich

darkelf: nie kumam o co chodzi z tymi \"rukami\"

 

Dzieki za opinie

Pozdrawiam

Napisano

Świetnie Ci to wychodzi! Jedynie na plecach trochę za bardzo rzuca się w oczy \"odbicie lustrzane\" teksturki...

 

P.S.

Jesteś już w jakiejś ekipie robiącej gre? - bo przydał byś się w DW :):):) (to tylko moja mała sugestia ;D)

 

Napisano

ruki to rece...

rosyjskiego w szkole nie mieli czy co... jest gut, tylko nie przemawia do mnie tekstura... a raczej symulacja materialu... jakostak :)... prosto, a te zgiecia malo odwazne :P.

Napisano

Chris: Ok plecy się jeszcze poprawi, a co do ekipy to narazie nie znajde czasu - musz portfolio zrobić. Ale chętnie bym więcej zobaczył i poczytał o waszym projekcie.

Darkelf: OK :)

Giorgione: thx ale sam wiesz że robisz lepsze :)

-------------------------------------------------

Dodałem troche poligonów - jest bardziej okrągło w niektórych miejscach - ale wsumie i tak za bardzo nie widać.

Postać prawie skończona - jeszcze jakieś złote łańcuchy dojdą ... , no i coś z tymi butami musze raczej zrobić bo coś mi nie pasuje.

 

POZDRAWIAM

Napisano

ladnie, bardzo ladnie, ciekawy murzynek, ale on ma brzydka twarz, tzn. ladnie ymodelowana ale z natury brzydka, ... mogles mu zrobic ryjek tego z druzyny A nie pamietam jak si zwal: jakos Ba Barakus czy jakos tak :P

Napisano

Bez sensu ma tyle fejsów z przodu paska i tak jest tam ciemno jak w du.. żej kieszeni :P, buty ma troszeczkę za duże i jakieś nie firmowe(może by mu zrobić zielone adidaski:) ). A twarz ma podobną do takiego jednego z szybkich i wsciekłych.

Napisano

Wiem że ma za dużo faców w niektórych miejschach - ale to stwierdzić mozna po nałożeniu tekstury - tzn co będzie naprawde widać a co nie = nie chce mi się jeszcze raz przemapowywać. Na dole koncept art który znalazłem w necie.

to wyjaśni wasz niezgodności z proporcjami.

Pozdrawiam

Napisano

No i końcowa wersja.

Z łańcuszkiem wyglądał niezbyt więc dałem mu tatuaż.

Raczej już nic więcej z nim nie będę robić.

Pozdrawiam

Napisano

Ładnie to wygląda, ale w low-poly chyba ważniejsza jest liczba trójkątów, a nie samych ścianek, czyli będzie coś koło 4000. Ale mogę się mylić ;).

Napisano
napisał ZZar

Ładnie to wygląda, ale w low-poly chyba ważniejsza jest liczba trójkątów, a nie samych ścianek, czyli będzie coś koło 4000. Ale mogę się mylić ;).

 

Polygon Count podaje liczbe trójkątów a nie kwadratów. mozna powiedzieć że nie powinienem pisać faces tylko poly

pozdro

Napisano

To zależy. Jeżeli masz model w Editable Mesh to Ci pokaże ilość trójkątów. Jeżeli masz w Editable Poly to pokaże ilość N-gonów, nie trójkątów. Zatem przed liczeniem ścianek _zawsze_ konwertuj do mesha (albo daj modifier Turn to mesh).

 

Napisano

Właśnie ja w maya daję triangulację na siatkę i już jestem w 100% pewny ile mam trójkątów w modelu,

 

Rafal-> Czy będziesz animował tego gościa? Świetny model do animacji.

 

Napisano

Sprawdze dziś Vaphell\'a sposób.

ZZar - Raczej nie będę animował - nie wiem czy to aż taki świetny model do animacji - troche nieproprcionalny

- Ale z pewnością fajnie mógłby sie misiek \"powozić\"

Pozdrawiam

Gość bach_masta
Napisano

siemanko bardzo fajny model... moglibyscie powiedziec jak sie naklada takie texturki na postacie??? sa jakies tutoriale do tego??

Napisano

Hehe, thx! :) Niestety emblemat Raziela byl juz zajety, reszta leutenantow to cienkie barszcze, wiec zapodalem symbol samego mastera :) Sam moglbys tez dopicowac swojego avatara bo wyglada jakbys go zywcem z thelostworlds.net wzial :P

 

Ale jako że tutaj jakieś offtopicowe dywagacje na tematy swiata Nosgoth sie zaczynaja, to powiem, ze nawet taka lama jak ja obczaila jak sie mapuje i unwrapuje, wiec kazdy kto ma nawet szczatkowy zapal do klikania w 3dsmax (lub innym takim sofcie) w 2 dni dojdzie co i jak :D

Gość bach_masta
Napisano

dzieki wielkie panowie :)))))))))))))))))))))))))))))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności