Rafal Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 Yo. Jak już skończyłem fiata punto zabtarłem się za robocop\'a ale mam narazie dosyć modeli high poly więc robie sobie low poly -------------------------------- poly: 1874
Max Schreck Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 Narazie jest trochę za blady jak na murzynka ;), ale jak dasz teksturki to powinno być fajnie, bo model prezentuje się bardzo dobrze. Aha, co to jest \"polly\"? :D
Pablo Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 Hmm...murznek? wedlug mnie lekko za gruby i murzyni maja inne rysy twarzy(i w ogole ksztalt glowy)..ale gdyby nie to to ok :) i pokaz siatke. pozdr
Chris Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 Wygląda fajnie! I murzynka przypomina :) To do gry?
Archangel Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 hehe fajny nawet bardzo :D ile ma poly ??
Anonymous Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 no nieźle koleś - widać że robota na miarę inżyniera :-)
Chris Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 Archangel: Rafal na poczatku pisal ze model ma 1874 poly....
ftorek Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 fajny fajny - tylko wydaje mi sie ze wyglada troche jak kazel - nie tylko jest niski i gruby ale ma cos z proporcjami walniete
darkelf Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 hehe smiszny, ale ruki to on ma sredniawe :>... czytaj: na gorze chude(przynajmniej tak sadze po grubosci materialu), a na dole szerokie :P... no i te kacze nogi tez trakie rozne ;)... ale spoko ogolnie.
Rafal Napisano 8 Kwiecień 2004 Autor Napisano 8 Kwiecień 2004 Pablo: wydaje mi się że murzyna przypomina pomimo że ma \"błędne rysy twarzy\" i grubi też się zdarzają :) Chris: raczej nie do gry - bardziej dla zabawy i portfolio Ftorek: a kto powiedział że on ma być realistyczny - robie go z concept art\'u odrazu powiem że nie mojego - znalazłem jakiś w necie- nie widziałes grubych i niskich darkelf: nie kumam o co chodzi z tymi \"rukami\" Dzieki za opinie Pozdrawiam
Chris Napisano 8 Kwiecień 2004 Napisano 8 Kwiecień 2004 Świetnie Ci to wychodzi! Jedynie na plecach trochę za bardzo rzuca się w oczy \"odbicie lustrzane\" teksturki... P.S. Jesteś już w jakiejś ekipie robiącej gre? - bo przydał byś się w DW :):):) (to tylko moja mała sugestia ;D)
darkelf Napisano 8 Kwiecień 2004 Napisano 8 Kwiecień 2004 ruki to rece... rosyjskiego w szkole nie mieli czy co... jest gut, tylko nie przemawia do mnie tekstura... a raczej symulacja materialu... jakostak :)... prosto, a te zgiecia malo odwazne :P.
giorgione Napisano 8 Kwiecień 2004 Napisano 8 Kwiecień 2004 Nom teksturki robią wrażenie - też tak bym chcioał:( Pozdr Giorgione
Rafal Napisano 8 Kwiecień 2004 Autor Napisano 8 Kwiecień 2004 Chris: Ok plecy się jeszcze poprawi, a co do ekipy to narazie nie znajde czasu - musz portfolio zrobić. Ale chętnie bym więcej zobaczył i poczytał o waszym projekcie. Darkelf: OK :) Giorgione: thx ale sam wiesz że robisz lepsze :) ------------------------------------------------- Dodałem troche poligonów - jest bardziej okrągło w niektórych miejscach - ale wsumie i tak za bardzo nie widać. Postać prawie skończona - jeszcze jakieś złote łańcuchy dojdą ... , no i coś z tymi butami musze raczej zrobić bo coś mi nie pasuje. POZDRAWIAM
kulexy Napisano 8 Kwiecień 2004 Napisano 8 Kwiecień 2004 ladnie, bardzo ladnie, ciekawy murzynek, ale on ma brzydka twarz, tzn. ladnie ymodelowana ale z natury brzydka, ... mogles mu zrobic ryjek tego z druzyny A nie pamietam jak si zwal: jakos Ba Barakus czy jakos tak :P
darkelf Napisano 8 Kwiecień 2004 Napisano 8 Kwiecień 2004 pokazalbys z bliska... np. te koszulke, bo tak malo widac :/...
Master Kiełbaster Napisano 9 Kwiecień 2004 Napisano 9 Kwiecień 2004 Bez sensu ma tyle fejsów z przodu paska i tak jest tam ciemno jak w du.. żej kieszeni :P, buty ma troszeczkę za duże i jakieś nie firmowe(może by mu zrobić zielone adidaski:) ). A twarz ma podobną do takiego jednego z szybkich i wsciekłych.
Nimrod Napisano 9 Kwiecień 2004 Napisano 9 Kwiecień 2004 Koszulka na plecach jakoś dziwnie się układa, buty rzeczywiście ciut za duże, ale ogólnie bardzo dobre.
Rafal Napisano 9 Kwiecień 2004 Autor Napisano 9 Kwiecień 2004 Wiem że ma za dużo faców w niektórych miejschach - ale to stwierdzić mozna po nałożeniu tekstury - tzn co będzie naprawde widać a co nie = nie chce mi się jeszcze raz przemapowywać. Na dole koncept art który znalazłem w necie. to wyjaśni wasz niezgodności z proporcjami. Pozdrawiam
Pablo Napisano 9 Kwiecień 2004 Napisano 9 Kwiecień 2004 Pytanko: Teksturka glowy malowana recznie czy robiona ze zdjecia? pozdr
Rafal Napisano 13 Kwiecień 2004 Autor Napisano 13 Kwiecień 2004 No i końcowa wersja. Z łańcuszkiem wyglądał niezbyt więc dałem mu tatuaż. Raczej już nic więcej z nim nie będę robić. Pozdrawiam
_michal Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 Bardzo fajny, do niczego się nie przyczepię. Jednak nie chciałbym się z nim spotkać sam na sam ;) Pokażesz texturkę?
ZZar Napisano 27 Kwiecień 2004 Napisano 27 Kwiecień 2004 Ładnie to wygląda, ale w low-poly chyba ważniejsza jest liczba trójkątów, a nie samych ścianek, czyli będzie coś koło 4000. Ale mogę się mylić ;).
Rafal Napisano 27 Kwiecień 2004 Autor Napisano 27 Kwiecień 2004 napisał ZZar Ładnie to wygląda, ale w low-poly chyba ważniejsza jest liczba trójkątów, a nie samych ścianek, czyli będzie coś koło 4000. Ale mogę się mylić ;). Polygon Count podaje liczbe trójkątów a nie kwadratów. mozna powiedzieć że nie powinienem pisać faces tylko poly pozdro
_michal Napisano 27 Kwiecień 2004 Napisano 27 Kwiecień 2004 To zależy. Jeżeli masz model w Editable Mesh to Ci pokaże ilość trójkątów. Jeżeli masz w Editable Poly to pokaże ilość N-gonów, nie trójkątów. Zatem przed liczeniem ścianek _zawsze_ konwertuj do mesha (albo daj modifier Turn to mesh).
ZZar Napisano 27 Kwiecień 2004 Napisano 27 Kwiecień 2004 Właśnie ja w maya daję triangulację na siatkę i już jestem w 100% pewny ile mam trójkątów w modelu, Rafal-> Czy będziesz animował tego gościa? Świetny model do animacji.
Vaphell Napisano 27 Kwiecień 2004 Napisano 27 Kwiecień 2004 moim patentem na liczenie trigonow jest zapodanie optimize, na koncu jest XXX/YYY gdzie XXX to liczba zoptymalizowanych facow, YYY pierwotna
Rafal Napisano 28 Kwiecień 2004 Autor Napisano 28 Kwiecień 2004 Sprawdze dziś Vaphell\'a sposób. ZZar - Raczej nie będę animował - nie wiem czy to aż taki świetny model do animacji - troche nieproprcionalny - Ale z pewnością fajnie mógłby sie misiek \"powozić\" Pozdrawiam
Gość bach_masta Napisano 28 Kwiecień 2004 Napisano 28 Kwiecień 2004 siemanko bardzo fajny model... moglibyscie powiedziec jak sie naklada takie texturki na postacie??? sa jakies tutoriale do tego??
Chris Napisano 28 Kwiecień 2004 Napisano 28 Kwiecień 2004 Prosze bardzo! Videotutek autorstwa Pabla (dawno zrobiony specjalnie dla mnie :D) Mapowanie czlowieka (dla poczatkujacych) - http://dambek.pl/~f3d/Pablo/vt/Mapowanie.avi
Vaphell Napisano 29 Kwiecień 2004 Napisano 29 Kwiecień 2004 Hehe, thx! :) Niestety emblemat Raziela byl juz zajety, reszta leutenantow to cienkie barszcze, wiec zapodalem symbol samego mastera :) Sam moglbys tez dopicowac swojego avatara bo wyglada jakbys go zywcem z thelostworlds.net wzial :P Ale jako że tutaj jakieś offtopicowe dywagacje na tematy swiata Nosgoth sie zaczynaja, to powiem, ze nawet taka lama jak ja obczaila jak sie mapuje i unwrapuje, wiec kazdy kto ma nawet szczatkowy zapal do klikania w 3dsmax (lub innym takim sofcie) w 2 dni dojdzie co i jak :D
_michal Napisano 29 Kwiecień 2004 Napisano 29 Kwiecień 2004 Hehe, mi jeżeli chodzi o unwrap pomógł tutorial na www.3dtotal.com. Jest świetny. A jeżeli chodzi o emblem, to racja, coś z nim zrobię.
Gość bach_masta Napisano 29 Kwiecień 2004 Napisano 29 Kwiecień 2004 dzieki wielkie panowie :)))))))))))))))))))))))))))))
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się