Napisano 7 Kwiecień 200420 l Yo. Jak już skończyłem fiata punto zabtarłem się za robocop\'a ale mam narazie dosyć modeli high poly więc robie sobie low poly -------------------------------- poly: 1874
Napisano 7 Kwiecień 200420 l Narazie jest trochę za blady jak na murzynka ;), ale jak dasz teksturki to powinno być fajnie, bo model prezentuje się bardzo dobrze. Aha, co to jest \"polly\"? :D
Napisano 7 Kwiecień 200420 l Hmm...murznek? wedlug mnie lekko za gruby i murzyni maja inne rysy twarzy(i w ogole ksztalt glowy)..ale gdyby nie to to ok :) i pokaz siatke. pozdr
Napisano 7 Kwiecień 200420 l fajny fajny - tylko wydaje mi sie ze wyglada troche jak kazel - nie tylko jest niski i gruby ale ma cos z proporcjami walniete
Napisano 7 Kwiecień 200420 l hehe smiszny, ale ruki to on ma sredniawe :>... czytaj: na gorze chude(przynajmniej tak sadze po grubosci materialu), a na dole szerokie :P... no i te kacze nogi tez trakie rozne ;)... ale spoko ogolnie.
Napisano 8 Kwiecień 200420 l Autor Pablo: wydaje mi się że murzyna przypomina pomimo że ma \"błędne rysy twarzy\" i grubi też się zdarzają :) Chris: raczej nie do gry - bardziej dla zabawy i portfolio Ftorek: a kto powiedział że on ma być realistyczny - robie go z concept art\'u odrazu powiem że nie mojego - znalazłem jakiś w necie- nie widziałes grubych i niskich darkelf: nie kumam o co chodzi z tymi \"rukami\" Dzieki za opinie Pozdrawiam
Napisano 8 Kwiecień 200420 l Świetnie Ci to wychodzi! Jedynie na plecach trochę za bardzo rzuca się w oczy \"odbicie lustrzane\" teksturki... P.S. Jesteś już w jakiejś ekipie robiącej gre? - bo przydał byś się w DW :):):) (to tylko moja mała sugestia ;D)
Napisano 8 Kwiecień 200420 l ruki to rece... rosyjskiego w szkole nie mieli czy co... jest gut, tylko nie przemawia do mnie tekstura... a raczej symulacja materialu... jakostak :)... prosto, a te zgiecia malo odwazne :P.
Napisano 8 Kwiecień 200420 l Autor Chris: Ok plecy się jeszcze poprawi, a co do ekipy to narazie nie znajde czasu - musz portfolio zrobić. Ale chętnie bym więcej zobaczył i poczytał o waszym projekcie. Darkelf: OK :) Giorgione: thx ale sam wiesz że robisz lepsze :) ------------------------------------------------- Dodałem troche poligonów - jest bardziej okrągło w niektórych miejscach - ale wsumie i tak za bardzo nie widać. Postać prawie skończona - jeszcze jakieś złote łańcuchy dojdą ... , no i coś z tymi butami musze raczej zrobić bo coś mi nie pasuje. POZDRAWIAM
Napisano 8 Kwiecień 200420 l ladnie, bardzo ladnie, ciekawy murzynek, ale on ma brzydka twarz, tzn. ladnie ymodelowana ale z natury brzydka, ... mogles mu zrobic ryjek tego z druzyny A nie pamietam jak si zwal: jakos Ba Barakus czy jakos tak :P
Napisano 9 Kwiecień 200420 l Bez sensu ma tyle fejsów z przodu paska i tak jest tam ciemno jak w du.. żej kieszeni :P, buty ma troszeczkę za duże i jakieś nie firmowe(może by mu zrobić zielone adidaski:) ). A twarz ma podobną do takiego jednego z szybkich i wsciekłych.
Napisano 9 Kwiecień 200420 l Koszulka na plecach jakoś dziwnie się układa, buty rzeczywiście ciut za duże, ale ogólnie bardzo dobre.
Napisano 9 Kwiecień 200420 l Autor Wiem że ma za dużo faców w niektórych miejschach - ale to stwierdzić mozna po nałożeniu tekstury - tzn co będzie naprawde widać a co nie = nie chce mi się jeszcze raz przemapowywać. Na dole koncept art który znalazłem w necie. to wyjaśni wasz niezgodności z proporcjami. Pozdrawiam
Napisano 13 Kwiecień 200420 l Autor No i końcowa wersja. Z łańcuszkiem wyglądał niezbyt więc dałem mu tatuaż. Raczej już nic więcej z nim nie będę robić. Pozdrawiam
Napisano 13 Kwiecień 200420 l Bardzo fajny, do niczego się nie przyczepię. Jednak nie chciałbym się z nim spotkać sam na sam ;) Pokażesz texturkę?
Napisano 27 Kwiecień 200420 l Ładnie to wygląda, ale w low-poly chyba ważniejsza jest liczba trójkątów, a nie samych ścianek, czyli będzie coś koło 4000. Ale mogę się mylić ;).
Napisano 27 Kwiecień 200420 l Autor napisał ZZar Ładnie to wygląda, ale w low-poly chyba ważniejsza jest liczba trójkątów, a nie samych ścianek, czyli będzie coś koło 4000. Ale mogę się mylić ;). Polygon Count podaje liczbe trójkątów a nie kwadratów. mozna powiedzieć że nie powinienem pisać faces tylko poly pozdro
Napisano 27 Kwiecień 200420 l To zależy. Jeżeli masz model w Editable Mesh to Ci pokaże ilość trójkątów. Jeżeli masz w Editable Poly to pokaże ilość N-gonów, nie trójkątów. Zatem przed liczeniem ścianek _zawsze_ konwertuj do mesha (albo daj modifier Turn to mesh).
Napisano 27 Kwiecień 200420 l Właśnie ja w maya daję triangulację na siatkę i już jestem w 100% pewny ile mam trójkątów w modelu, Rafal-> Czy będziesz animował tego gościa? Świetny model do animacji.
Napisano 27 Kwiecień 200420 l moim patentem na liczenie trigonow jest zapodanie optimize, na koncu jest XXX/YYY gdzie XXX to liczba zoptymalizowanych facow, YYY pierwotna
Napisano 28 Kwiecień 200420 l Autor Sprawdze dziś Vaphell\'a sposób. ZZar - Raczej nie będę animował - nie wiem czy to aż taki świetny model do animacji - troche nieproprcionalny - Ale z pewnością fajnie mógłby sie misiek \"powozić\" Pozdrawiam
Napisano 28 Kwiecień 200420 l siemanko bardzo fajny model... moglibyscie powiedziec jak sie naklada takie texturki na postacie??? sa jakies tutoriale do tego??
Napisano 28 Kwiecień 200420 l Prosze bardzo! Videotutek autorstwa Pabla (dawno zrobiony specjalnie dla mnie :D) Mapowanie czlowieka (dla poczatkujacych) - http://dambek.pl/~f3d/Pablo/vt/Mapowanie.avi
Napisano 29 Kwiecień 200420 l Hehe, thx! :) Niestety emblemat Raziela byl juz zajety, reszta leutenantow to cienkie barszcze, wiec zapodalem symbol samego mastera :) Sam moglbys tez dopicowac swojego avatara bo wyglada jakbys go zywcem z thelostworlds.net wzial :P Ale jako że tutaj jakieś offtopicowe dywagacje na tematy swiata Nosgoth sie zaczynaja, to powiem, ze nawet taka lama jak ja obczaila jak sie mapuje i unwrapuje, wiec kazdy kto ma nawet szczatkowy zapal do klikania w 3dsmax (lub innym takim sofcie) w 2 dni dojdzie co i jak :D
Napisano 29 Kwiecień 200420 l Hehe, mi jeżeli chodzi o unwrap pomógł tutorial na www.3dtotal.com. Jest świetny. A jeżeli chodzi o emblem, to racja, coś z nim zrobię.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto