Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Yo.

Jak już skończyłem fiata punto zabtarłem się za robocop\'a ale mam narazie dosyć modeli high poly więc robie sobie low poly

--------------------------------

poly: 1874

 

 

  • Odpowiedzi 38
  • Wyświetleń 3,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Narazie jest trochę za blady jak na murzynka ;), ale jak dasz teksturki to powinno być fajnie, bo model prezentuje się bardzo dobrze.

 

Aha, co to jest \"polly\"? :D

Napisano

Hmm...murznek? wedlug mnie lekko za gruby i murzyni maja inne rysy twarzy(i w ogole ksztalt glowy)..ale gdyby nie to to ok :) i pokaz siatke.

 

pozdr

Napisano

fajny fajny - tylko wydaje mi sie ze wyglada troche jak kazel - nie tylko jest niski i gruby ale ma cos z proporcjami walniete

Napisano

hehe smiszny, ale ruki to on ma sredniawe :>... czytaj: na gorze chude(przynajmniej tak sadze po grubosci materialu), a na dole szerokie :P... no i te kacze nogi tez trakie rozne ;)... ale spoko ogolnie.

Napisano
  • Autor

Pablo: wydaje mi się że murzyna przypomina pomimo że ma \"błędne rysy twarzy\" i grubi też się zdarzają :)

Chris: raczej nie do gry - bardziej dla zabawy i portfolio

Ftorek: a kto powiedział że on ma być realistyczny - robie go z concept art\'u odrazu powiem że nie mojego - znalazłem jakiś w necie- nie widziałes grubych i niskich

darkelf: nie kumam o co chodzi z tymi \"rukami\"

 

Dzieki za opinie

Pozdrawiam

Napisano

Świetnie Ci to wychodzi! Jedynie na plecach trochę za bardzo rzuca się w oczy \"odbicie lustrzane\" teksturki...

 

P.S.

Jesteś już w jakiejś ekipie robiącej gre? - bo przydał byś się w DW :):):) (to tylko moja mała sugestia ;D)

 

Napisano

ruki to rece...

rosyjskiego w szkole nie mieli czy co... jest gut, tylko nie przemawia do mnie tekstura... a raczej symulacja materialu... jakostak :)... prosto, a te zgiecia malo odwazne :P.

Napisano
  • Autor

Chris: Ok plecy się jeszcze poprawi, a co do ekipy to narazie nie znajde czasu - musz portfolio zrobić. Ale chętnie bym więcej zobaczył i poczytał o waszym projekcie.

Darkelf: OK :)

Giorgione: thx ale sam wiesz że robisz lepsze :)

-------------------------------------------------

Dodałem troche poligonów - jest bardziej okrągło w niektórych miejscach - ale wsumie i tak za bardzo nie widać.

Postać prawie skończona - jeszcze jakieś złote łańcuchy dojdą ... , no i coś z tymi butami musze raczej zrobić bo coś mi nie pasuje.

 

POZDRAWIAM

Napisano

ladnie, bardzo ladnie, ciekawy murzynek, ale on ma brzydka twarz, tzn. ladnie ymodelowana ale z natury brzydka, ... mogles mu zrobic ryjek tego z druzyny A nie pamietam jak si zwal: jakos Ba Barakus czy jakos tak :P

Napisano

Bez sensu ma tyle fejsów z przodu paska i tak jest tam ciemno jak w du.. żej kieszeni :P, buty ma troszeczkę za duże i jakieś nie firmowe(może by mu zrobić zielone adidaski:) ). A twarz ma podobną do takiego jednego z szybkich i wsciekłych.

Napisano

Koszulka na plecach jakoś dziwnie się układa, buty rzeczywiście ciut za duże, ale ogólnie bardzo dobre.

Napisano
  • Autor

Wiem że ma za dużo faców w niektórych miejschach - ale to stwierdzić mozna po nałożeniu tekstury - tzn co będzie naprawde widać a co nie = nie chce mi się jeszcze raz przemapowywać. Na dole koncept art który znalazłem w necie.

to wyjaśni wasz niezgodności z proporcjami.

Pozdrawiam

Napisano

Pytanko:

Teksturka glowy malowana recznie czy robiona ze zdjecia?

 

pozdr

Napisano
  • Autor

No i końcowa wersja.

Z łańcuszkiem wyglądał niezbyt więc dałem mu tatuaż.

Raczej już nic więcej z nim nie będę robić.

Pozdrawiam

Napisano

Bardzo fajny, do niczego się nie przyczepię. Jednak nie chciałbym się z nim spotkać sam na sam ;) Pokażesz texturkę?

Napisano

Ładnie to wygląda, ale w low-poly chyba ważniejsza jest liczba trójkątów, a nie samych ścianek, czyli będzie coś koło 4000. Ale mogę się mylić ;).

Napisano
  • Autor
napisał ZZar

Ładnie to wygląda, ale w low-poly chyba ważniejsza jest liczba trójkątów, a nie samych ścianek, czyli będzie coś koło 4000. Ale mogę się mylić ;).

 

Polygon Count podaje liczbe trójkątów a nie kwadratów. mozna powiedzieć że nie powinienem pisać faces tylko poly

pozdro

Napisano

To zależy. Jeżeli masz model w Editable Mesh to Ci pokaże ilość trójkątów. Jeżeli masz w Editable Poly to pokaże ilość N-gonów, nie trójkątów. Zatem przed liczeniem ścianek _zawsze_ konwertuj do mesha (albo daj modifier Turn to mesh).

 

Napisano

Właśnie ja w maya daję triangulację na siatkę i już jestem w 100% pewny ile mam trójkątów w modelu,

 

Rafal-> Czy będziesz animował tego gościa? Świetny model do animacji.

 

Napisano

moim patentem na liczenie trigonow jest zapodanie optimize, na koncu jest XXX/YYY gdzie XXX to liczba zoptymalizowanych facow, YYY pierwotna

Napisano
  • Autor

Sprawdze dziś Vaphell\'a sposób.

ZZar - Raczej nie będę animował - nie wiem czy to aż taki świetny model do animacji - troche nieproprcionalny

- Ale z pewnością fajnie mógłby sie misiek \"powozić\"

Pozdrawiam

Napisano

siemanko bardzo fajny model... moglibyscie powiedziec jak sie naklada takie texturki na postacie??? sa jakies tutoriale do tego??

Napisano

Hehe, thx! :) Niestety emblemat Raziela byl juz zajety, reszta leutenantow to cienkie barszcze, wiec zapodalem symbol samego mastera :) Sam moglbys tez dopicowac swojego avatara bo wyglada jakbys go zywcem z thelostworlds.net wzial :P

 

Ale jako że tutaj jakieś offtopicowe dywagacje na tematy swiata Nosgoth sie zaczynaja, to powiem, ze nawet taka lama jak ja obczaila jak sie mapuje i unwrapuje, wiec kazdy kto ma nawet szczatkowy zapal do klikania w 3dsmax (lub innym takim sofcie) w 2 dni dojdzie co i jak :D

Napisano

Hehe, mi jeżeli chodzi o unwrap pomógł tutorial na www.3dtotal.com. Jest świetny.

 

A jeżeli chodzi o emblem, to racja, coś z nim zrobię.

Napisano

dzieki wielkie panowie :)))))))))))))))))))))))))))))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności