Skocz do zawartości

Postać 3d: Cammy


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hejka, nowa postać tym razem kobitka, a jakoże miałem koncepcyjno-pomysłową pustkę w głowie i grałem troszkę w SFIV z kumplami wybór padł na Cammy:)

Póki co tylko taki blockout proporcji:

characterstrip2.png

Pozdrawiam!

Edytowane przez Morte
  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Oj widzę ze kolejne modele u Ciebie powstają jak grzyby po deszczu :D

Bardzo obiecująco to wygląda, wydaje mi się jedynie, że głowa jest lekko za duża, albo ciało za wąskie, hmm Cammy zawsze kojarzyła mi się z szerokimi bardzo biodrami i umięśnionymi udami, podobnie jak Chun Li :p Powodzenia, mam nadzieje ze na końcu nie będzie na co narzekać.

Bi najbardziej dla niej by pasowały takie proporcje:

http://i29.tinypic.com/4gt5vl.jpg

http://i25.tinypic.com/2wggpaf.jpg

http://i27.tinypic.com/scuv0w.jpg

No nic, powodzenia :)

Edytowane przez Konras
Napisano (edytowane)

Racja glowa za duza i z szyja cos nieteges bardzo masywna i meska. Stopy tez na moje oko za duze.

Edytowane przez soda
Gość Marioza
Napisano

na tym etapie to ja wiem czy byl sens pokazywania tej postaci? chyba ze ma to byc wyjsciowa baza do karykatury bo łeb to ma jak chleb dwu kilowy, ale no jakis punkt startowy zawsze to jest, bys lepjej tego dżedaja pościskał trochu czy pomęczył bo fajny był

Napisano

huh, ostro troszku, Mario, sens jest taki że wiem że mam problem z tymi proporcjami i jak pokazuje na takim etapie to nie mam problemu z jakimiś tweakami niż w momencie w którym mam już x subtooli itp. A na Dżedaja jakos ochoty nie mam w tej chwili, czeka na swoja kolej:)

 

Konras- dzięki za refki, uda były wieksze ale jakoś tak za bardzo an czun-li wygladała, popracuje jeszcze nad tym.

 

Dal reszty również duze dizęki za komenty.

Gość Marioza
Napisano

etam ostro , pol zartem pol serio bierz to co pisałem hehe, smiagasz tam fajne ludzki wiec z dobraniem dobrych proporcji nie powinno byc kłopotu, nie wiem jedynie jaką stylistyke dla niej planujesz , widziałem w demie tą postac jest charakterystyczna jak i reszta , podobnie jak jakies chinskie czy japonskie figurki tej postaci

Napisano

polymodeling za mną, buciochy duze wyszły musze pomniejszyc:)

Dzięki za komentarze:

@Mario-a kto tu serio mówi w takim razie:3? nikomu już wirzyc ansłowo nie można.

 

characterstrip3.png

Napisano

updajcik, i tak wogóle przegladałem refki które nagromadziłem is ie zastanawiam- cholera to co ona nosi to sweter czy co? o.O

poprawione proporcje,wrzuciełm rzeczy do zbrusha.

characterstrip4.png

 

closeup:

colseup1.jpg

Napisano

Zaczyna widzę już powoli nabierać kobieta kształtów. Brakuje mi jednak trochę osowatej figury. Co do wdzianka to oczy moje na wszystkich artach widzą cienki, zarazem gęsty sweter, ale mój umysł nie jest w stanie tego zrozumieć (biedna taka, w wełnianych majtach). Swoją drogą jest w zbrushu możliwość ukrycia jednej nogi, tak, aby manipulacje na pozostałej przenosiły się równierz na ta ukryta?. Widzę, że tutaj masz nogi tak blisko siebie i zastanawiam się czy szału nie dostajesz podczas rzeźbienia?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności