Napisano 3 Wrzesień 200915 l Hejka, nowa postać tym razem kobitka, a jakoże miałem koncepcyjno-pomysłową pustkę w głowie i grałem troszkę w SFIV z kumplami wybór padł na Cammy:) Póki co tylko taki blockout proporcji: Pozdrawiam! Edytowane 3 Wrzesień 200915 l przez Morte
Napisano 3 Wrzesień 200915 l Oj widzę ze kolejne modele u Ciebie powstają jak grzyby po deszczu :D Bardzo obiecująco to wygląda, wydaje mi się jedynie, że głowa jest lekko za duża, albo ciało za wąskie, hmm Cammy zawsze kojarzyła mi się z szerokimi bardzo biodrami i umięśnionymi udami, podobnie jak Chun Li :p Powodzenia, mam nadzieje ze na końcu nie będzie na co narzekać. Bi najbardziej dla niej by pasowały takie proporcje: http://i29.tinypic.com/4gt5vl.jpg http://i25.tinypic.com/2wggpaf.jpg http://i27.tinypic.com/scuv0w.jpg No nic, powodzenia :) Edytowane 3 Wrzesień 200915 l przez Konras
Napisano 3 Wrzesień 200915 l ojjj mistrzuniu... miałem zabrać się za tą postać w przyszłości, ale właśnie zniszczyłeś moje marzenia hehe :P
Napisano 4 Wrzesień 200915 l Wydaje mi się to samo, co Konrasowi. Tutaj jest też fajny model z mini http://www.gameartisans.org/contests/minis/finals_sculpting_1066.html
Napisano 4 Wrzesień 200915 l Racja glowa za duza i z szyja cos nieteges bardzo masywna i meska. Stopy tez na moje oko za duze. Edytowane 4 Wrzesień 200915 l przez soda
Napisano 4 Wrzesień 200915 l na tym etapie to ja wiem czy byl sens pokazywania tej postaci? chyba ze ma to byc wyjsciowa baza do karykatury bo łeb to ma jak chleb dwu kilowy, ale no jakis punkt startowy zawsze to jest, bys lepjej tego dżedaja pościskał trochu czy pomęczył bo fajny był
Napisano 4 Wrzesień 200915 l huh, ostro troszku, Mario, sens jest taki że wiem że mam problem z tymi proporcjami i jak pokazuje na takim etapie to nie mam problemu z jakimiś tweakami niż w momencie w którym mam już x subtooli itp. A na Dżedaja jakos ochoty nie mam w tej chwili, czeka na swoja kolej:) Konras- dzięki za refki, uda były wieksze ale jakoś tak za bardzo an czun-li wygladała, popracuje jeszcze nad tym. Dal reszty również duze dizęki za komenty.
Napisano 4 Wrzesień 200915 l etam ostro , pol zartem pol serio bierz to co pisałem hehe, smiagasz tam fajne ludzki wiec z dobraniem dobrych proporcji nie powinno byc kłopotu, nie wiem jedynie jaką stylistyke dla niej planujesz , widziałem w demie tą postac jest charakterystyczna jak i reszta , podobnie jak jakies chinskie czy japonskie figurki tej postaci
Napisano 4 Wrzesień 200915 l co do uwag - to co już wcześniej powiedziane :) super że robisz tą postać (moja ulubiona), chętnie zobaczę co Ci z tego wyjdzie:D
Napisano 4 Wrzesień 200915 l polymodeling za mną, buciochy duze wyszły musze pomniejszyc:) Dzięki za komentarze: @Mario-a kto tu serio mówi w takim razie:3? nikomu już wirzyc ansłowo nie można.
Napisano 6 Wrzesień 200915 l updajcik, i tak wogóle przegladałem refki które nagromadziłem is ie zastanawiam- cholera to co ona nosi to sweter czy co? o.O poprawione proporcje,wrzuciełm rzeczy do zbrusha. closeup:
Napisano 6 Wrzesień 200915 l Zaczyna widzę już powoli nabierać kobieta kształtów. Brakuje mi jednak trochę osowatej figury. Co do wdzianka to oczy moje na wszystkich artach widzą cienki, zarazem gęsty sweter, ale mój umysł nie jest w stanie tego zrozumieć (biedna taka, w wełnianych majtach). Swoją drogą jest w zbrushu możliwość ukrycia jednej nogi, tak, aby manipulacje na pozostałej przenosiły się równierz na ta ukryta?. Widzę, że tutaj masz nogi tak blisko siebie i zastanawiam się czy szału nie dostajesz podczas rzeźbienia?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto