adek Napisano 10 Wrzesień 2009 Napisano 10 Wrzesień 2009 Ben Bolton w serisie CGTuts+ zamieścił serię tutoriali dla programu 3ds max zatytułowaną: Next-Gen Weapon Creation – High and Low-Poly modeling, Unwrapping and Texturing. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=792
gangren Napisano 10 Wrzesień 2009 Napisano 10 Wrzesień 2009 Dzięki wielkie za info ;) Bardzo fajna seria tutków, napewno się przyda ;D
comander_barnik Napisano 11 Wrzesień 2009 Napisano 11 Wrzesień 2009 W 3d jestem początkujący a z tego tutoriala chyba więcej sie nauczyłem o istocie modelowania niż ze wszystkich innych ^^
łObóz Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 Pytanie mam jak zrobić takie nie wiem jak to nazwać wypukłości/wycięcia attachem jak ten typ robi na tutku. Mi tylko przyłącza obiekt do obiektu, jest w stanie ktoś mi to wytłumaczyć prosto?
Paul Napisano 14 Wrzesień 2009 Napisano 14 Wrzesień 2009 Spojrzałem na tutek i to samo pytanie mi się nasunęło co łObózowi, jak on ten attach wyczarował? Trochę to wygląda jak boolean odejmowanie, ale to był attach.
NeotiX Napisano 14 Wrzesień 2009 Napisano 14 Wrzesień 2009 Dokładnie to samo pytanie. Jak u diabła on zrobił te wgłębienia. Na siatce wyraźnie widać, że są to sub-obiekty, ale nie mam pojęcia jak to się tak ładnie zgrało ze meshsmoothem.
Bany1991 Napisano 15 Wrzesień 2009 Napisano 15 Wrzesień 2009 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=61995
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się