Posted September 10, 200915 yr Ben Bolton w serisie CGTuts+ zamieścił serię tutoriali dla programu 3ds max zatytułowaną: Next-Gen Weapon Creation – High and Low-Poly modeling, Unwrapping and Texturing. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=792
September 11, 200915 yr W 3d jestem początkujący a z tego tutoriala chyba więcej sie nauczyłem o istocie modelowania niż ze wszystkich innych ^^
September 13, 200915 yr Pytanie mam jak zrobić takie nie wiem jak to nazwać wypukłości/wycięcia attachem jak ten typ robi na tutku. Mi tylko przyłącza obiekt do obiektu, jest w stanie ktoś mi to wytłumaczyć prosto?
September 14, 200915 yr Spojrzałem na tutek i to samo pytanie mi się nasunęło co łObózowi, jak on ten attach wyczarował? Trochę to wygląda jak boolean odejmowanie, ale to był attach.
September 14, 200915 yr Dokładnie to samo pytanie. Jak u diabła on zrobił te wgłębienia. Na siatce wyraźnie widać, że są to sub-obiekty, ale nie mam pojęcia jak to się tak ładnie zgrało ze meshsmoothem.
Create an account or sign in to comment