the_fgdf Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 (edytowane) Hej Podsyłam link do mojej ostatniej animacji - na challenge cg talka Zdaje sobie sprawę że w kilku momentach animacja postaci kuleje ale poprostu musiałem iść naprzód żeby zdążyć z wszystkim. Dźwięk też nie jest idealny więc kontrolujcie swoje pokrętła głośności;) trailer, making of + film http://features.cgsociety.org/challenge/secret_agent/player.php?entry_id=106928 lub sam film w lepszej jakości http://www.youtube.com/watch?v=9z1WKLVYLcY http://vimeo.com/6643624 DEVICE_BY_BARTOSZ_BIALEK.mov (Obiekt video/quicktime) pozdro _BB Edytowane 22 Wrzesień 2009 przez the_fgdf
Scatmax Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 Witam Sledzilem watki na cgtalk Twoj miedzy innymi:)(btw polacy tam zarzadzili a poza tym richard3d i kory z goro-genialne i ci goscie od cinemy i ten z plastelina iii...;)a kroopson ma super making offa:) i staszek marek wyzsza polka technicznie:D no ale mozna by wymieniac tak dalej bo duzo jest ciekawych aha i ten francuz Aurel zauwaz ze tez animacje postaci troche olal ale i tak przycmiewa to plastyka) Podoba mi sie twoje wejscie szczegolnie momenty takie jak ten zjazd kamery przed siedzibe firmy niezly compositing.Animacja postaci oczywiscie odstaje ale to juz wiesz poza tym twarz strazniki kiedy on tak siedzi i na wpol drzemi na wpol oglada telewizje troch denerwuje mnie osobiscie odstaje bardzo od reszty szczegolnie model. Fajnie zapanowales nad tymi wzystkimi zjawiskami atmosferycznymi i symylacjami:) Zaimplementowanie klimatu film noir jak najbardziej sie udalo. Podsumowaujac praca jak najbardziej na poziomie i smailo moze z innymi konkurowac. Gratulacje skonczonego projektu pozdrawiam Kuba
Loopik Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 Mnie najbardziej podoba się klimat, jest super! Moment kiedy wycięta szyba przewraca się na ziemię, super z dźwiękiem to jest skomponowane. Najbardziej nie podoba mi się materiał agenta, skóra? guma? błyszczy się jakoś dziwnie, niby mokre, niby skóra, ale jak dla mnie wygląda beznadziejnie. W sumie sprytnie ominąłeś animację postaci ujęciami kamery, choć nie wszędzie, szczególnie dobrze wyszło jak strażnik już jest kaput i agent zmierza do celu.
Gość Gosc Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 jest pare slabszych momentow, ale calosciowo wyglada to fajnie, szkoda tylko ze czesc elementow np. podloga wypadlo bardzo realistycznie a niektore elementy bardzo sztucznie, np. postac agenta troszke mnie razila swym materialem :D gratki! ogrom pracy, fajnie ze dobrnales do konca
KLICEK Napisano 14 Wrzesień 2009 Napisano 14 Wrzesień 2009 no no w porownaniu do poprzedniej stary gigantyczny postep, jest git! doslownie kilka ujec slabszych, o wiekszosci nie warto wspominac, tylko jedno strasznie w oczy kulo, jak komandosi wskakiwali, animka nie dala rady. a tak to git :) pozdro i trzymam kciuki za kolejne animacje
the_fgdf Napisano 14 Wrzesień 2009 Autor Napisano 14 Wrzesień 2009 Dzięki za przyjęcie i uwagi ludzie! Jak już wspominałem tym razem nie chciałem chwytać wszystkich srok za ogon tylko lepiej zbalansować wszystkie elementy i podporządkować prace jednemu czyli opowiedzianej do końca historii. Prawie całkowicie zignorowałem tekstury i o ile to tak nie bolało, to i w wypadku animacji postaci przychodził taki dzień /godzina w kalendarzu prac, kiedy przy danym ujęciu musiało iść F10 a karawana jechać dalej.Wisiał nade mną topór który właśnie zdaje się trafił Staszk Marka :/. Choć efekty tego reżimu są w kilku miejscach bardzo nieznośne (szczególnie dla mnie), tak być musiało. @Scatmax - dzięki za słowa otuchy a co do reszty w zasadzie zgoda 100%. Praca Aurela troche dodała mi pewności co do podejścia na jakie się zdecydowałem. Zamiast mieć coś cacy a coś totalnie do bani już lepiej było się sprężać żeby wszystko było na jakimś tam poziomie i niewiele rzeczy do bani. @Loopik - Twoje słowa cieszą mnie w jakiś sposób szczególnie bo stworzenie klimatu, jakiejś atmosfery dla tej historii było celem nadrzednym tego projektu. Co do materiału agenta kiedy dochodziłem do podobnego wniosku ( ze trochę za dużo błysków i to odstaje od stylistyki reszty) byłem już na etapie compositingu. Czyste rendery niekiedy bardzo różniły się od efektu końcowego ale znajdę na to metodę w "kontynuacji" - tam wyjaśni się skąd taki trencz skąd ta skóra urządzenie itp ;). Fajnie że wyłapałeś niektóre tricki jak ten z lezącym strażnikiem - to takie miejsce gdzie już nie miałem kompletnie czasu na poprawki wiec poszła opcja zero. @tjviking - Dzięki stary. Co do braków w dyrekcji artystycznej mogę się zgodzić o tyle bronie , że podłoga musiała mieć refleksje;) @Klicek - Dzięki! nie ukrywam że te animacje to element mojego przebranżowienia zawodowego i to ze jakieś postępy dostrzegasz jest dla mnie największa nagrodą z tego konkursu. Złego nie bronie Pozdrawiam! _BB Od siebie dodam ze moim faworytem do zwycięstwa jest Richard3d (Springs) ze swoją sceną ucieczki. Animacja postaci jest o klasę wyżej od reszty. Ale to już zależy jak na to sędziowie spojrzą.
staszek Napisano 21 Wrzesień 2009 Napisano 21 Wrzesień 2009 gratki za skonczenie animacji przdedewszystkim. Kilka kadrow masz niezle zrobione. co do Twojej oceny zwyciezcy to sie zgodze ale tylko jesli chodzi o animacje. za caloksztalt to raczej latwo nie bedzie wybrac tego jednego. Z grupowych kategori to juz wogule sedziowie beda miec trudne zadanie z wyborem. co do topora to wybaczam :) i na cale szczescie obiol tylko paznokiec ha ha powodzonka przy glosowaniu!
Pierzak Napisano 21 Wrzesień 2009 Napisano 21 Wrzesień 2009 Hej fgdf, Spokojowa animka, sporo pracy w nia wlozyles (juz ci o tym pisalem na cgtalk) Zgodze sie z toba ze animacje postaci moglbys doszlifowac. Jesli chodzi o calosc to jedyne co ja bym zmienil to tempo... nie jestem fanem dlugich wolnych ujec. Duzo bardziej wole szybkie, krotkie ujecia i wiecej akcji. Mylsle ze powiniennes byc z siebie zadowolony. Kupa pracy i fajny efekt koncowy. Przy okazji chcalem was forumowicze zaprosic do obejzenia mojego trailera ktory zrobilem na konkurs cgtalk-a. "Agent Kowalski" Teaser + Making of + Trailer http://features.cgsociety.org/challenge/secret_agent/player.php?entry_id=106918 Rozszerzony Making of oraz ten sam trailer wrzucilem tez na Vimeo: http://www.vimeo.com/6617677 http://www.vimeo.com/6621672
the_fgdf Napisano 22 Wrzesień 2009 Autor Napisano 22 Wrzesień 2009 (edytowane) Staszek - co do zwycięzcy singla to poziom wydaje się bardziej wyrównany niż ostatnio ale czy wyższy to nie sądzę. Wydaje mi się, że te prace są mniej zrównoważone we wszystkich aspektach - Aurelin ma świetną stylistykę ale animacja i edycja trochę kuleją - a to że mozna to przekućw stylizacje - niby ok ale czy o to chodzi i chodziło na poczatku? Nie wiem, może przyczyna była taka że ostatnie wydania były o kilkanaście dni dłuższe. Tak a dygresja ale w tym widzę szanse Pana który zrobił brawurową ucieczkę (pewnie jako detoks po pracach nad "9" ) bez porywającej fabuły ale trzyma się to kupy. Choć nieraz jury już zaskakiwało Co do kategorii grupowych to podzielam to, że wiem że nic nie wiem. Jedyne czego jestem pewien to, że ostatnich dwóch latach poziom był jednak wyższy =] W tym miejscu muszę napisać że kto jak kto ale trochę rozumiem to przez co przechodziłeś. Wcześniejsza i przed-przedostatnia edycje temu już prawie zarzuciłem projekt i wtedy przedłużali termin i był wyścig, którego efekty były w moim wydaniu... powiedzmy że wysoce nie satysdodupy. Do steampunka już zrezygnowałem po nieudanym uploadzie kiedy okazało się że różnica czasu z Nową Zelandią wynosiła 13 godzin, nie 12 - wysłałem ponownie na mniej niż 20 minut przed końcem, z posiwiałymi brwiami;) Tak jak pisałem w wątku cgtalka z Waszej pracy prawdziwa jakość biła w kilku momentach ( jak eksplozja). A jeśli to Twój początek z zabawą w animacje to zaczynasz dość wysoko ;) . Dzieki za życzenia - o swoich szansach... stąpam po ziemi ;] a swoje już z tego contestu mam Pierzak - sam wiesz jak to jest ;). Co do sposobu prowadzenia akcji - kwestia gustu. O Twojej pracy i tym co mi w niej imponowało już pisałem na cg talku i dodam w Twoim autorskim wątku Fiu tyle ;) _BB jako p.s. alternatywne linki z ludzką jakoscia http://www.youtube.com/watch?v=9z1WKLVYLcY http://vimeo.com/6643624 Edytowane 22 Wrzesień 2009 przez the_fgdf
jaras Napisano 23 Wrzesień 2009 Napisano 23 Wrzesień 2009 gratulacje za ukonczenie projekt, jest kilka dłuzyzn i animacyjnie troszke kuleje ale całkiem klimatyczny ten Twoj film , tak czy siak duze brawa się należą. Powodzenia !
piotr kura Napisano 25 Wrzesień 2009 Napisano 25 Wrzesień 2009 calkiem fajnie mysle ze jedna,lub kilka dynamiczniejszych ujęć zmienilo by sporo na plus. graficznie ładnie. powodzenia !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się