Skocz do zawartości

animacja 3d : "DEVICE" na konkurs cgtalka


the_fgdf

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

Podsyłam link do mojej ostatniej animacji - na challenge cg talka

Zdaje sobie sprawę że w kilku momentach animacja postaci kuleje ale poprostu musiałem iść naprzód żeby zdążyć z wszystkim. Dźwięk też nie jest idealny więc kontrolujcie swoje pokrętła głośności;)

 

trailer, making of + film

http://features.cgsociety.org/challenge/secret_agent/player.php?entry_id=106928

lub

sam film w lepszej jakości

http://www.youtube.com/watch?v=9z1WKLVYLcY

http://vimeo.com/6643624

DEVICE_BY_BARTOSZ_BIALEK.mov (Obiekt video/quicktime)

 

pozdro

_BB

Edytowane przez the_fgdf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam

Sledzilem watki na cgtalk Twoj miedzy innymi:)(btw polacy tam zarzadzili a poza tym richard3d i kory z goro-genialne i ci goscie od cinemy i ten z plastelina iii...;)a kroopson ma super making offa:) i staszek marek wyzsza polka technicznie:D no ale mozna by wymieniac tak dalej bo duzo jest ciekawych aha i ten francuz Aurel zauwaz ze tez animacje postaci troche olal ale i tak przycmiewa to plastyka)

Podoba mi sie twoje wejscie szczegolnie momenty takie jak ten zjazd kamery przed siedzibe firmy niezly compositing.Animacja postaci oczywiscie odstaje ale to juz wiesz poza tym twarz strazniki kiedy on tak siedzi i na wpol drzemi na wpol oglada telewizje troch denerwuje mnie osobiscie odstaje bardzo od reszty szczegolnie model.

Fajnie zapanowales nad tymi wzystkimi zjawiskami atmosferycznymi i symylacjami:)

Zaimplementowanie klimatu film noir jak najbardziej sie udalo.

Podsumowaujac praca jak najbardziej na poziomie i smailo moze z innymi konkurowac.

Gratulacje skonczonego projektu

pozdrawiam

Kuba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie najbardziej podoba się klimat, jest super! Moment kiedy wycięta szyba przewraca się na ziemię, super z dźwiękiem to jest skomponowane.

Najbardziej nie podoba mi się materiał agenta, skóra? guma? błyszczy się jakoś dziwnie, niby mokre, niby skóra, ale jak dla mnie wygląda beznadziejnie.

W sumie sprytnie ominąłeś animację postaci ujęciami kamery, choć nie wszędzie, szczególnie dobrze wyszło jak strażnik już jest kaput i agent zmierza do celu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest pare slabszych momentow, ale calosciowo wyglada to fajnie, szkoda tylko ze czesc

elementow np. podloga wypadlo bardzo realistycznie a niektore elementy bardzo sztucznie,

np. postac agenta troszke mnie razila swym materialem :D

gratki! ogrom pracy, fajnie ze dobrnales do konca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no no w porownaniu do poprzedniej stary gigantyczny postep, jest git! doslownie kilka ujec slabszych, o wiekszosci nie warto wspominac, tylko jedno strasznie w oczy kulo, jak komandosi wskakiwali, animka nie dala rady. a tak to git :) pozdro i trzymam kciuki za kolejne animacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za przyjęcie i uwagi ludzie!

Jak już wspominałem tym razem nie chciałem chwytać wszystkich srok za ogon tylko lepiej zbalansować wszystkie elementy i podporządkować prace jednemu czyli opowiedzianej do końca historii. Prawie całkowicie zignorowałem tekstury i o ile to tak nie bolało, to i w wypadku animacji postaci przychodził taki dzień /godzina w kalendarzu prac, kiedy przy danym ujęciu musiało iść F10 a karawana jechać dalej.Wisiał nade mną topór który właśnie zdaje się trafił Staszk Marka :/. Choć efekty tego reżimu są w kilku miejscach bardzo nieznośne (szczególnie dla mnie), tak być musiało.

@Scatmax - dzięki za słowa otuchy a co do reszty w zasadzie zgoda 100%. Praca Aurela troche dodała mi pewności co do podejścia na jakie się zdecydowałem. Zamiast mieć coś cacy a coś totalnie do bani już lepiej było się sprężać żeby wszystko było na jakimś tam poziomie i niewiele rzeczy do bani.

@Loopik - Twoje słowa cieszą mnie w jakiś sposób szczególnie bo stworzenie klimatu, jakiejś atmosfery dla tej historii było celem nadrzednym tego projektu. Co do materiału agenta kiedy dochodziłem do podobnego wniosku ( ze trochę za dużo błysków i to odstaje od stylistyki reszty) byłem już na etapie compositingu. Czyste rendery niekiedy bardzo różniły się od efektu końcowego ale znajdę na to metodę w "kontynuacji" - tam wyjaśni się skąd taki trencz skąd ta skóra urządzenie itp ;). Fajnie że wyłapałeś niektóre tricki jak ten z lezącym strażnikiem - to takie miejsce gdzie już nie miałem kompletnie czasu na poprawki wiec poszła opcja zero.

@tjviking - Dzięki stary. Co do braków w dyrekcji artystycznej mogę się zgodzić o tyle bronie , że podłoga musiała mieć refleksje;)

@Klicek - Dzięki! nie ukrywam że te animacje to element mojego przebranżowienia zawodowego i to ze jakieś postępy dostrzegasz jest dla mnie największa nagrodą z tego konkursu. Złego nie bronie

 

Pozdrawiam!

_BB

 

 

Od siebie dodam ze moim faworytem do zwycięstwa jest Richard3d (Springs) ze swoją sceną ucieczki. Animacja postaci jest o klasę wyżej od reszty. Ale to już zależy jak na to sędziowie spojrzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gratki za skonczenie animacji przdedewszystkim.

Kilka kadrow masz niezle zrobione.

 

co do Twojej oceny zwyciezcy to sie zgodze ale tylko jesli chodzi o animacje.

za caloksztalt to raczej latwo nie bedzie wybrac tego jednego. Z grupowych kategori to juz wogule sedziowie beda miec trudne zadanie z wyborem.

 

co do topora to wybaczam :) i na cale szczescie obiol tylko paznokiec ha ha

 

 

powodzonka przy glosowaniu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej fgdf,

Spokojowa animka, sporo pracy w nia wlozyles (juz ci o tym pisalem na cgtalk)

Zgodze sie z toba ze animacje postaci moglbys doszlifowac.

Jesli chodzi o calosc to jedyne co ja bym zmienil to tempo... nie jestem fanem dlugich wolnych ujec. Duzo bardziej wole szybkie, krotkie ujecia i wiecej akcji.

Mylsle ze powiniennes byc z siebie zadowolony. Kupa pracy i fajny efekt koncowy.

 

Przy okazji chcalem was forumowicze zaprosic do obejzenia mojego trailera ktory zrobilem na konkurs cgtalk-a.

 

"Agent Kowalski"

Teaser + Making of + Trailer

http://features.cgsociety.org/challenge/secret_agent/player.php?entry_id=106918

 

Rozszerzony Making of oraz ten sam trailer wrzucilem tez na Vimeo:

http://www.vimeo.com/6617677

http://www.vimeo.com/6621672

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staszek - co do zwycięzcy singla to poziom wydaje się bardziej wyrównany niż ostatnio ale czy wyższy to nie sądzę. Wydaje mi się, że te prace są mniej zrównoważone we wszystkich aspektach - Aurelin ma świetną stylistykę ale animacja i edycja trochę kuleją - a to że mozna to przekućw stylizacje - niby ok ale czy o to chodzi i chodziło na poczatku? Nie wiem, może przyczyna była taka że ostatnie wydania były o kilkanaście dni dłuższe. Tak a dygresja ale w tym widzę szanse Pana który zrobił brawurową ucieczkę (pewnie jako detoks po pracach nad "9" ) bez porywającej fabuły ale trzyma się to kupy. Choć nieraz jury już zaskakiwało

Co do kategorii grupowych to podzielam to, że wiem że nic nie wiem. Jedyne czego jestem pewien to, że ostatnich dwóch latach poziom był jednak wyższy =]

 

W tym miejscu muszę napisać że kto jak kto ale trochę rozumiem to przez co przechodziłeś. Wcześniejsza i przed-przedostatnia edycje temu już prawie zarzuciłem projekt i wtedy przedłużali termin i był wyścig, którego efekty były w moim wydaniu... powiedzmy że wysoce nie satysdodupy. Do steampunka już zrezygnowałem po nieudanym uploadzie kiedy okazało się że różnica czasu z Nową Zelandią wynosiła 13 godzin, nie 12 - wysłałem ponownie na mniej niż 20 minut przed końcem, z posiwiałymi brwiami;)

Tak jak pisałem w wątku cgtalka z Waszej pracy prawdziwa jakość biła w kilku momentach ( jak eksplozja). A jeśli to Twój początek z zabawą w animacje to zaczynasz dość wysoko ;) .

Dzieki za życzenia - o swoich szansach... stąpam po ziemi ;] a swoje już z tego contestu mam

 

Pierzak - sam wiesz jak to jest ;). Co do sposobu prowadzenia akcji - kwestia gustu. O Twojej pracy i tym co mi w niej imponowało już pisałem na cg talku i dodam w Twoim autorskim wątku

 

Fiu tyle ;)

_BB

 

 

jako p.s. alternatywne linki z ludzką jakoscia

http://www.youtube.com/watch?v=9z1WKLVYLcY

http://vimeo.com/6643624

Edytowane przez the_fgdf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności