adek Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 W serwisie 3DTotal pojawił się artykuł w którym opisane zostało 7 technik przyspieszenia renderingu bez zbytniej utraty jakości. Jestem ciekaw jak się do nich odniesiecie. Być może powstanie zbiór innych Waszych porad w tych kwestiach. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=819
Gość Gosc Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 No to jest zbior oczywistosci a nie porad. I nie dotyczy przyspieszania czegokolwiek tylko zmniejszania jakosci podczas renderow TESTOWYCH.
pressenter Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 Zgadzam się z Vikingiem. Jeśli ktoś siedzi dłużej niż kilka miesięcy w 3ds i tego nie zna, to zmarnował kilka miesięcy. ;)
beny Napisano 1 Październik 2009 Napisano 1 Październik 2009 Jak dla mnie to się po prostu nazywa "Optymalizacja czasu pracy" ... powinno to być 10 porad do każdej dziedziny - od animacji, poprzez dynamikę, do oświetlenia, do renderingu. Powiem po prezydencku - "Oczywista oczywistość".
Orangegraphics Napisano 1 Październik 2009 Napisano 1 Październik 2009 poza proxy chyba wszystko wymienił...
Lis Napisano 1 Październik 2009 Napisano 1 Październik 2009 jestem po pierwszej poradzie :D Jeśli chcesz zmniejszyć czas renderingu, zmniejsz rozdzielczość :D Leżę i kwiczę.
Camel Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 Powala mnie na kolana. "Rendering w 3ds Max" Scanline? Mental? V-Ray? Brazil? Maxwell? Jest wiele różnych enginów integrujących się na różne sposoby w 3ds. Powinien być tytuł: Techniki przyspieszenia renderingu w Mental Ray (3ds Max). Jeśli chcesz zmniejszyć czas renderingu, zmień dealera albo bierz połowę :p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się