Napisano 30 Wrzesień 200915 l W serwisie 3DTotal pojawił się artykuł w którym opisane zostało 7 technik przyspieszenia renderingu bez zbytniej utraty jakości. Jestem ciekaw jak się do nich odniesiecie. Być może powstanie zbiór innych Waszych porad w tych kwestiach. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=819
Napisano 30 Wrzesień 200915 l No to jest zbior oczywistosci a nie porad. I nie dotyczy przyspieszania czegokolwiek tylko zmniejszania jakosci podczas renderow TESTOWYCH.
Napisano 30 Wrzesień 200915 l Zgadzam się z Vikingiem. Jeśli ktoś siedzi dłużej niż kilka miesięcy w 3ds i tego nie zna, to zmarnował kilka miesięcy. ;)
Napisano 1 Październik 200915 l Jak dla mnie to się po prostu nazywa "Optymalizacja czasu pracy" ... powinno to być 10 porad do każdej dziedziny - od animacji, poprzez dynamikę, do oświetlenia, do renderingu. Powiem po prezydencku - "Oczywista oczywistość".
Napisano 1 Październik 200915 l jestem po pierwszej poradzie :D Jeśli chcesz zmniejszyć czas renderingu, zmniejsz rozdzielczość :D Leżę i kwiczę.
Napisano 2 Październik 200915 l Powala mnie na kolana. "Rendering w 3ds Max" Scanline? Mental? V-Ray? Brazil? Maxwell? Jest wiele różnych enginów integrujących się na różne sposoby w 3ds. Powinien być tytuł: Techniki przyspieszenia renderingu w Mental Ray (3ds Max). Jeśli chcesz zmniejszyć czas renderingu, zmień dealera albo bierz połowę :p
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto