DamianS Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 (edytowane) Witam wszystkich, Forum przeglądam od lat, ale jakoś nigdy nie miałem odwagi się zarejestrować ;) Oto jedna z moich prac z dziedziny na którą zmarnowałem sporo czasu, a sam nie wiem czy przyda się w życiu ;) Jest to dość nietypowa mapa do UT3 - szczerze mówiąc wolałbym stworzyć coś pod SP, ale co tam. Tworzyłem ją w trakcie wakacji, a z racji tego, że bałem się czasochłonnego mapowania w maxie i zabawy w importowanie - postanowiłem stworzyć budynki i tym podobne w edytorze. Reszta to obiekty z gry. Skutkiem tego jest niewielka przestrzeń (za dużo bsp, hi-resowe lightmapy) i ogólny crap. Na oku już mam kolejny projekt, trochę hybrydowy, ale to trochę potrwa, zwłaszcza, że zbliża się matura :E. Screeny: Download (dla posiadaczy UT3 Titan Pack): -Fileplanet -FileFront Edytowane 5 Październik 2009 przez DamianS
Jonasz_Real Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 Jak dla mnie super screeny... Jak bede mial wolny czas, lookne na ta mapke. Pozdrawiam
ofca Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 to czekaj czekaj, znaczy twierdzisz ze mapowanie bsp jest lepsiejsze niz mapowanie obiektu w maxie/sofcie 3d?
Ardeni Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 ofca - a czemu nie? Do Boxów wystarcza
plutko Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 Screeny super, ostatni z rozwalona gleba rzadzi. Mozesz napisac czy i jak robiles ten "krater", czy to takie rzeczy juz sa w edytorze?
ofca Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 po zobaczeniu jak to przebiega, wolalbym nawet boxy mapowac nawet w maxie
Kruku Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 Niestety nie jestem wstanie tego przetestować u siebie :( gra się wywala w trakcie ładowania mapy ;/ mam wersję 2.1 a ty robiłeś na której? W każdym razie mapka na screnach wygląda ok XD dosyć spore lightmapy ale nie wiem jak z wydajnością bo nie mogę przetestować :p z ciekawości ktoś dawał cień dynamiczny od słońca? ja testowałem i działa to całkiem nieźle, jednak nie wiem jak na finalnej mapie by się to zachowało ;/. Co do tego BSP to budować się powinno bazę mapy jak najbardziej i oblepiać ją instancjami, jeżeli są skomplikowane powtarzane kształty to już niedobrze :( poza tym cholernie niewygodnie się to texturuje XD albo ja jestem przyzwyczajony do VHE pod source ;p
PAINbringer Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 Hey Damian Muszę przyznać że mam spory problem z oceną tego co pokazałeś. Dlatego że chociaż to Twoja praca i wygląda to fajnie to z drugiej mam jednak świadomość, że ok.70% dobrego efektu screenów to zapożyczone szablony tj. FSE i ustawienia środowiska, oświetlenie i assety/textury (tak sądzę, bo sam tego nie uściśliłeś). Myślę że w dobrym tonie byłoby uściślenie tego wyraźnie w pierwszym poście. Gdyż jest tu wiele osób które mogą poczuć się niesprawiedliwie bo nie korzystają z takich skrótów i budują coś od zera. A to jest nieporównywalnie trudniejsze. Pozdrawiam
DamianS Napisano 6 Październik 2009 Autor Napisano 6 Październik 2009 Dzięki wszystkim za opinię :) PAINbringer - masz rację, jednak osoby, które miały do czynienia z tą technologią, wiedzą co może być stworzone samodzielnie, a co nie. Nie uważam tego edytora za jakieś skomplikowane narzędzie, choć nie jest to środowisko dla idiotów (jak np. w Far Cry 2). Oświetlenie trzeba zaplanować samodzielnie i to właśnie daje dużo większe pole do popisu. Kolory inspirowane mapą VCTF-Rails, kierunki świateł ustaliłem sam - w skład wchodzą 4 directional lights + skylight (takie dodatkowe rozświetlenie cieni). Budynki razem z balkonami wykonane zostały przeze mnie - oteksturowane zostały standardowymi materiałami z UT3, ponieważ nie było najzwyczajniej w świecie potrzeby importowania customowych. Nie będę opisywał wszystkiego, bo reszta jest oparta o podobny schemat. Obiekty z UT3 łatwo rozpoznać, ponieważ są to najbardziej standardowe static meshe pokroju okien, blachy, czy śmieci leżących na ziemi. Gdyby nie brak zasobów systemowych, mógłbym zrobić z tego coś dużo lepszego, ale sam pomysł industrialowego otoczenia znudził mi się po latach tworzenia podobnych projektów. Niedługo pokażę obiekty do małej sceny stworzonej w 3ds max pod Unreal Engine 3, ale muszę jeszcze trochę popracować nad teksturami. Peace!
DamianS Napisano 22 Styczeń 2010 Autor Napisano 22 Styczeń 2010 Witam ponownie Ze względu na sprawy wyższej rangi związane ze szkołą, moje wcześniejsze "wielkie plany" nie wypaliły, jednakże przez pewien sentyment do tegoż wielomiesięcznego projektu chciałbym go rozszerzyć o nowe lokacje itd - jeśli są tu osoby znające się na gameplayu w jakiejkolwiek grze z serii UT i miałyby czas na ewentualne testy w trakcie tworzenia, będę niezmiernie wdzięczy ;) Zależy mi na tym, zwłaszcza, że pierwsza wersja tej mapy otrzymała czwarte miejsce w konkursie MSU w kategorii Best Graphics in Map :)
Creator Napisano 22 Styczeń 2010 Napisano 22 Styczeń 2010 Uuuu no to gratsy man :) Pochwale się za Ciebie, bo poszperałem zeby zweryfikowac tego "newsa" ;D http://planetunreal.gamespy.com/fullstory.php?id=161410 Widzę o pietrucjhę nie walczyłeś :D
Hatred Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 Bardzo fajne, daj znac jak bedziesz online, probuje cie namierzyc i cos nie moge!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się