Napisano 5 Październik 200915 l Witam wszystkich, Forum przeglądam od lat, ale jakoś nigdy nie miałem odwagi się zarejestrować ;) Oto jedna z moich prac z dziedziny na którą zmarnowałem sporo czasu, a sam nie wiem czy przyda się w życiu ;) Jest to dość nietypowa mapa do UT3 - szczerze mówiąc wolałbym stworzyć coś pod SP, ale co tam. Tworzyłem ją w trakcie wakacji, a z racji tego, że bałem się czasochłonnego mapowania w maxie i zabawy w importowanie - postanowiłem stworzyć budynki i tym podobne w edytorze. Reszta to obiekty z gry. Skutkiem tego jest niewielka przestrzeń (za dużo bsp, hi-resowe lightmapy) i ogólny crap. Na oku już mam kolejny projekt, trochę hybrydowy, ale to trochę potrwa, zwłaszcza, że zbliża się matura :E. Screeny: Download (dla posiadaczy UT3 Titan Pack): -Fileplanet -FileFront Edytowane 5 Październik 200915 l przez DamianS
Napisano 5 Październik 200915 l Jak dla mnie super screeny... Jak bede mial wolny czas, lookne na ta mapke. Pozdrawiam
Napisano 5 Październik 200915 l to czekaj czekaj, znaczy twierdzisz ze mapowanie bsp jest lepsiejsze niz mapowanie obiektu w maxie/sofcie 3d?
Napisano 6 Październik 200915 l Screeny super, ostatni z rozwalona gleba rzadzi. Mozesz napisac czy i jak robiles ten "krater", czy to takie rzeczy juz sa w edytorze?
Napisano 6 Październik 200915 l po zobaczeniu jak to przebiega, wolalbym nawet boxy mapowac nawet w maxie
Napisano 6 Październik 200915 l Niestety nie jestem wstanie tego przetestować u siebie :( gra się wywala w trakcie ładowania mapy ;/ mam wersję 2.1 a ty robiłeś na której? W każdym razie mapka na screnach wygląda ok XD dosyć spore lightmapy ale nie wiem jak z wydajnością bo nie mogę przetestować :p z ciekawości ktoś dawał cień dynamiczny od słońca? ja testowałem i działa to całkiem nieźle, jednak nie wiem jak na finalnej mapie by się to zachowało ;/. Co do tego BSP to budować się powinno bazę mapy jak najbardziej i oblepiać ją instancjami, jeżeli są skomplikowane powtarzane kształty to już niedobrze :( poza tym cholernie niewygodnie się to texturuje XD albo ja jestem przyzwyczajony do VHE pod source ;p
Napisano 6 Październik 200915 l Hey Damian Muszę przyznać że mam spory problem z oceną tego co pokazałeś. Dlatego że chociaż to Twoja praca i wygląda to fajnie to z drugiej mam jednak świadomość, że ok.70% dobrego efektu screenów to zapożyczone szablony tj. FSE i ustawienia środowiska, oświetlenie i assety/textury (tak sądzę, bo sam tego nie uściśliłeś). Myślę że w dobrym tonie byłoby uściślenie tego wyraźnie w pierwszym poście. Gdyż jest tu wiele osób które mogą poczuć się niesprawiedliwie bo nie korzystają z takich skrótów i budują coś od zera. A to jest nieporównywalnie trudniejsze. Pozdrawiam
Napisano 6 Październik 200915 l Autor Dzięki wszystkim za opinię :) PAINbringer - masz rację, jednak osoby, które miały do czynienia z tą technologią, wiedzą co może być stworzone samodzielnie, a co nie. Nie uważam tego edytora za jakieś skomplikowane narzędzie, choć nie jest to środowisko dla idiotów (jak np. w Far Cry 2). Oświetlenie trzeba zaplanować samodzielnie i to właśnie daje dużo większe pole do popisu. Kolory inspirowane mapą VCTF-Rails, kierunki świateł ustaliłem sam - w skład wchodzą 4 directional lights + skylight (takie dodatkowe rozświetlenie cieni). Budynki razem z balkonami wykonane zostały przeze mnie - oteksturowane zostały standardowymi materiałami z UT3, ponieważ nie było najzwyczajniej w świecie potrzeby importowania customowych. Nie będę opisywał wszystkiego, bo reszta jest oparta o podobny schemat. Obiekty z UT3 łatwo rozpoznać, ponieważ są to najbardziej standardowe static meshe pokroju okien, blachy, czy śmieci leżących na ziemi. Gdyby nie brak zasobów systemowych, mógłbym zrobić z tego coś dużo lepszego, ale sam pomysł industrialowego otoczenia znudził mi się po latach tworzenia podobnych projektów. Niedługo pokażę obiekty do małej sceny stworzonej w 3ds max pod Unreal Engine 3, ale muszę jeszcze trochę popracować nad teksturami. Peace!
Napisano 22 Styczeń 201015 l Autor Witam ponownie Ze względu na sprawy wyższej rangi związane ze szkołą, moje wcześniejsze "wielkie plany" nie wypaliły, jednakże przez pewien sentyment do tegoż wielomiesięcznego projektu chciałbym go rozszerzyć o nowe lokacje itd - jeśli są tu osoby znające się na gameplayu w jakiejkolwiek grze z serii UT i miałyby czas na ewentualne testy w trakcie tworzenia, będę niezmiernie wdzięczy ;) Zależy mi na tym, zwłaszcza, że pierwsza wersja tej mapy otrzymała czwarte miejsce w konkursie MSU w kategorii Best Graphics in Map :)
Napisano 22 Styczeń 201015 l Uuuu no to gratsy man :) Pochwale się za Ciebie, bo poszperałem zeby zweryfikowac tego "newsa" ;D http://planetunreal.gamespy.com/fullstory.php?id=161410 Widzę o pietrucjhę nie walczyłeś :D
Napisano 8 Luty 201015 l Bardzo fajne, daj znac jak bedziesz online, probuje cie namierzyc i cos nie moge!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto