Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich,

Forum przeglądam od lat, ale jakoś nigdy nie miałem odwagi się zarejestrować ;)

Oto jedna z moich prac z dziedziny na którą zmarnowałem sporo czasu, a sam nie wiem czy przyda się w życiu ;) Jest to dość nietypowa mapa do UT3 - szczerze mówiąc wolałbym stworzyć coś pod SP, ale co tam. Tworzyłem ją w trakcie wakacji, a z racji tego, że bałem się czasochłonnego mapowania w maxie i zabawy w importowanie - postanowiłem stworzyć budynki i tym podobne w edytorze. Reszta to obiekty z gry. Skutkiem tego jest niewielka przestrzeń (za dużo bsp, hi-resowe lightmapy) i ogólny crap. Na oku już mam kolejny projekt, trochę hybrydowy, ale to trochę potrwa, zwłaszcza, że zbliża się matura :E.

 

Screeny:

screenshot00005.jpg

 

screenshot00006m.jpg

 

screenshot00002.jpg

 

Download (dla posiadaczy UT3 Titan Pack):

-Fileplanet

-FileFront

Edytowane przez DamianS

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 3,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

to czekaj czekaj, znaczy twierdzisz ze mapowanie bsp jest lepsiejsze niz mapowanie obiektu w maxie/sofcie 3d?

Napisano

Screeny super, ostatni z rozwalona gleba rzadzi.

Mozesz napisac czy i jak robiles ten "krater", czy to takie rzeczy juz sa w edytorze?

Napisano

po zobaczeniu jak to przebiega, wolalbym nawet boxy mapowac nawet w maxie

Napisano

Niestety nie jestem wstanie tego przetestować u siebie :( gra się wywala w trakcie ładowania mapy ;/ mam wersję 2.1 a ty robiłeś na której?

W każdym razie mapka na screnach wygląda ok XD dosyć spore lightmapy ale nie wiem jak z wydajnością bo nie mogę przetestować :p

z ciekawości ktoś dawał cień dynamiczny od słońca? ja testowałem i działa to całkiem nieźle, jednak nie wiem jak na finalnej mapie by się to zachowało ;/.

Co do tego BSP to budować się powinno bazę mapy jak najbardziej i oblepiać ją instancjami, jeżeli są skomplikowane powtarzane kształty to już niedobrze :( poza tym cholernie niewygodnie się to texturuje XD albo ja jestem przyzwyczajony do VHE pod source ;p

Napisano

Hey Damian

Muszę przyznać że mam spory problem z oceną tego co pokazałeś. Dlatego że chociaż to Twoja praca i wygląda to fajnie to z drugiej mam jednak świadomość, że ok.70% dobrego efektu screenów to zapożyczone szablony tj. FSE i ustawienia środowiska, oświetlenie i assety/textury (tak sądzę, bo sam tego nie uściśliłeś).

Myślę że w dobrym tonie byłoby uściślenie tego wyraźnie w pierwszym poście. Gdyż jest tu wiele osób które mogą poczuć się niesprawiedliwie bo nie korzystają z takich skrótów i budują coś od zera. A to jest nieporównywalnie trudniejsze.

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim za opinię :)

 

PAINbringer - masz rację, jednak osoby, które miały do czynienia z tą technologią, wiedzą co może być stworzone samodzielnie, a co nie. Nie uważam tego edytora za jakieś skomplikowane narzędzie, choć nie jest to środowisko dla idiotów (jak np. w Far Cry 2).

Oświetlenie trzeba zaplanować samodzielnie i to właśnie daje dużo większe pole do popisu. Kolory inspirowane mapą VCTF-Rails, kierunki świateł ustaliłem sam - w skład wchodzą 4 directional lights + skylight (takie dodatkowe rozświetlenie cieni).

Budynki razem z balkonami wykonane zostały przeze mnie - oteksturowane zostały standardowymi materiałami z UT3, ponieważ nie było najzwyczajniej w świecie potrzeby importowania customowych. Nie będę opisywał wszystkiego, bo reszta jest oparta o podobny schemat. Obiekty z UT3 łatwo rozpoznać, ponieważ są to najbardziej standardowe static meshe pokroju okien, blachy, czy śmieci leżących na ziemi.

Gdyby nie brak zasobów systemowych, mógłbym zrobić z tego coś dużo lepszego, ale sam pomysł industrialowego otoczenia znudził mi się po latach tworzenia podobnych projektów.

 

Niedługo pokażę obiekty do małej sceny stworzonej w 3ds max pod Unreal Engine 3, ale muszę jeszcze trochę popracować nad teksturami. Peace!

Napisano
  • Autor

Witam ponownie

Ze względu na sprawy wyższej rangi związane ze szkołą, moje wcześniejsze "wielkie plany" nie wypaliły, jednakże przez pewien sentyment do tegoż wielomiesięcznego projektu chciałbym go rozszerzyć o nowe lokacje itd - jeśli są tu osoby znające się na gameplayu w jakiejkolwiek grze z serii UT i miałyby czas na ewentualne testy w trakcie tworzenia, będę niezmiernie wdzięczy ;)

 

Zależy mi na tym, zwłaszcza, że pierwsza wersja tej mapy otrzymała czwarte miejsce w konkursie MSU w kategorii Best Graphics in Map :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.